Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat?

Hind1986
30-01-2004, 22:46

wat zijn jullie goede en slecht eigenschappen? noem maar op

muslimrose
30-01-2004, 23:01
Volgens mij kunnen alleen anderen dat beoordelen....

Hind1986
30-01-2004, 23:15
iedereen weet toch wel zijn goede en slecht kanten .

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 23:21
slechte eigenschap is dat ik ontzettend chaotisch ben :( goede eigenschap ik ben recht voor zijn raap! maar dat kan soms ook negatief zijn voor sommige mensen.. :zwaai:

Ikram_Sma
30-01-2004, 23:28

Hmmmmm Ik vroeg mijn vriendin: Ze zei: goede kant:Ik breng slecht nieuw positief en niet hard...en ik wil mensen niet kwetsen...niet gierig...ik help mensen graag...ik lach heel veel en ben nooit boos...Ik ben altijd hyper..Slechte kant: Als ik iemand haat, haat ik gelijk ergg...Ik ben snel over te halen...

missarabia
30-01-2004, 23:32
ik heb alleen slechte eigenschappen

SAMMYGIRL
30-01-2004, 23:50
Positief: - Sociaal - Intelligent - Laat iedereen in zijn/haar waarde - Absoluut niet gierig - Kweet mezelf altijd uit de nesten te werken - Kom goed voor mezelf op, en voor anderen. - Bied vaak hulp aan - Kheb mensen vaak door - Laat mensen merken of ik ze mag of niet, geen schijnheilig gedoe. - Kslijm niet, kvind het walgelijk en zielig als men slijmt. - Zoek naar elke mogelijkheid om een discussie te beginnen, kben absoluut niet op m´n mondje gevallen - Geef de nodige tijd en aandacht aan m´n vrienden, de rest kan me niks schelen - Kben Ado-fan! Negatief: - Werk mezelf vaak in de nesten...(gevolg; zie positiefe punten) - Kom heel vaak te laat, ben niet bepaald een ochtendmens - Zoals Ikram_Sma; Als ik boos ben, ben ik echt boos, blijf ik ook boos, en kan je beter uit m´n buurt blijven! - Kmoet altijd het laatste woord hebben - Als ik boos ben, springt het vaak over naar haat - Bijna geen geduld meer over - Agressief, en scheld veel op de mensen die ik haat/niet mag - Heb vaak nog medelijden met sommige, ktoon genade - Khaat mensen snel Dit kan ik nu nog op dit tijdstip bedenken, maar heb nog meer in huis! :D

alhoceima_boy15
31-01-2004, 00:02
Origineel gepost door SAMMYGIRL Positief: - Sociaal - Intelligent - Laat iedereen in zijn/haar waarde - Absoluut niet gierig - Kweet mezelf altijd uit de nesten te werken - Kom goed voor mezelf op, en voor anderen. - Bied vaak hulp aan - Kheb mensen vaak door - Laat mensen merken of ik ze mag of niet, geen schijnheilig gedoe. - Kslijm niet, kvind het walgelijk en zielig als men slijmt. - Zoek naar elke mogelijkheid om een discussie te beginnen, kben absoluut niet op m´n mondje gevallen - Geef de nodige tijd en aandacht aan m´n vrienden, de rest kan me niks schelen - Kben Ado-fan! Negatief: - Werk mezelf vaak in de nesten...(gevolg; zie positiefe punten) - Kom heel vaak te laat, ben niet bepaald een ochtendmens - Zoals Ikram_Sma; Als ik boos ben, ben ik echt boos, blijf ik ook boos, en kan je beter uit m´n buurt blijven! - Kmoet altijd het laatste woord hebben - Als ik boos ben, springt het vaak over naar haat - Bijna geen geduld meer over - Agressief, en scheld veel op de mensen die ik haat/niet mag - Heb vaak nog medelijden met sommige, ktoon genade - Khaat mensen snel Dit kan ik nu nog op dit tijdstip bedenken, maar heb nog meer in huis! :D :hihi: heb jij shin schema ofzo :hihi:

SAMMYGIRL
31-01-2004, 00:09
Origineel gepost door alhoceima_boy15 :hihi: heb jij shin schema ofzo :hihi: :hihi: Hehe, in m´n achterhoofd ja, en klopt het???maaruhh heb jij nog wat toe te voegen ma? :D