Bekijk originele versie : Heb je dat ook?
Ineens verandert alles om je heen, hoe mensen doen en laten en dan vooral hoe ze zich gedragen tegenover jou. Dingen zien er heel anders uit. Je hebt gewoon nergens meer zin in. Je voelt je zwak en zit vast. En zoekt achter alles een reden, je hebt een hekel aan je fouten en voelt soms een gebrek. Je wilt het liefst alleen zijn, omdat je alleen zo geen rekening hoeft te houden met mensen en minder hoeft te denken. En ja laat ik maar niet beginnen met de gedachten waar je helemaal gek van wordt, omdat ze jou de hele tijd bezighouden.
ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 22:52
iedereen heeft waarschijnlijk vast wel eens zo`n moment, alles lijkt grijs, alles zit tegen maar meestal is het maar een korte periode.
Ik hoorde laats op de tv ik weet niet als dat klopt natuurlijk dat het verstand om 23 uur gaat slapen maar je gevoelens wakker blijven en meestal piekeren mensen s` avonds en dan lijkt de berg 2 keer zo hoog dan de volgende ochtend.......
Sabr lieverd Insha Allah komt alles weer goed.... ;)
liefs Sou
berbertje00
30-01-2004, 23:27
Dat heb ik ook jah...
De zon schijnt weer en van fouten leer je.
berkanegirlzz
04-02-2004, 11:32
Ik denk dat je last hebt van een dipje!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft iedereen wel eens last joh, gewoon ff lekker alleen zijn gaat gauw weer over joh......
Maak je niet druk komt allemaal goed.....
berkanegirlzz
04-02-2004, 11:33
Ow weet je wat kan helpen, eens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard gillen. wallah dat lucht echt op!!!!!!!!
Hahahaha dat ga ik proberen. :D
Sjemmelia
04-02-2004, 11:46
Salaam,
meid ik begrijp precies wat je bedoelt, echt waar. Ik heb dat ook wel 's, maar weet je wat 't is, je moet gewoon dingen die zijn gebeurt achter je proberen te laten. Gewoon denken, het is gebeurd en het is toch niet terug te draaien dus probeer er een wijze les uit te halen en ga verder met je leven. Het leven is veel te kort om je gek te laten maken door anderen. Alles is el mektab en zodra je dat kan accepteren, zul je er vrede mee leren hebben. Dit heb ik onlangs zelf moeten uitvissen, dus verspil geen tijd aan "had ik maar" of "als ik nou maar dat had gedaan".......dat schiet echt niet op.
Lah 3awnek
Lieverd,
Ik heb die momenten zo vaak gehad. Weet je wat ik geleerd heb als ik dat weer eens heb gewoon die gevoelens over je heen laten komen. En na een tijdje gaat het minder worden en je gaat het een plekje geven. Want door die momenten leer je het leven waarderen en je hebt ze niet zomaar alles heeft een reden in dit geval leren van je fouten!
Sterkte meid , Inshaallah komt alles goed!!!
Mocro4eva
04-02-2004, 21:31
yep nix aan te doen.
Lady_moi
04-02-2004, 21:47
Shit Happens!
Er is wel wat aan te doen, ik heb het gedaan en het is gelukt :bril:
Maar dames bedankt voor de reacties
:goedzo:
berkanegirlzz
05-02-2004, 11:27
Wat heb je gedaan dan!!!!!!!!!!!!
Of mogen wij dat niet weten.....
Moeskiela
05-02-2004, 12:01
Ik heb die momenten ook zo vaak, wat dan bij mij helpt is om de Koran erbij te pakken en te lezen.
Dan voel ik me echt opgelucht en weet dat het echte leven nog moet beginnen.
Origineel gepost door berkanegirlzz
Wat heb je gedaan dan!!!!!!!!!!!!
Of mogen wij dat niet weten.....
Je moet gewoon afleiding zoeken, wat er ook gebeurt blijf lachen :p ( niet dat je erveel mee bereikt, maar je kan zoals moeskiela zei Qu'ran lezen of iets anders gaan doen, gewoon afleiding zoeken!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.