Bekijk originele versie : Waarom zijn alle pedofielen en verkrachters blanke mannen???
Ceuta-parel25
30-01-2004, 21:58
Wil graag antwoord op bovenstaande vraag?
AlHoceima_Leila
30-01-2004, 21:59
Niet allemaal maar jah kan he
Ceuta-parel25
30-01-2004, 22:01
Nou tot nu toe heb ik in Nederland nog niet gehoord dat het een allochtoon was...
Anders hadden we allang de klokken horen luiden...
Origineel gepost door Ceuta-parel25
Geloof me.. niet alle pedofielen en verkrachters zijn blank...
De blanken zijn gewoon nog dommer dan de getinte of de bruine of de zwarte of hoe je ze ook wilt noemen...
Ken een heel smerig verhaal over een marokkaanse pedofiel.. Ik ga die niet in public vermelden (zo smerig) maar als je details wil.. pm me maar
Je schrikt je lam hoor...
Thalla fe mamak,
Latifa
:zwaai:
Ik denk toch dat het komt omdat de mentaliteit tegenover seks enzovoorts toch heel anders ligt bij ''de blanke man'' dan bij de rest. Maar het komt overal voor hier misschien net iets meer dan daar.
Trouwens..
Laatst was er een geval van 2 marokkaans lijkende mannen die een marokkaans meisje van 11 hadden aangerand.
Ceuta-parel25
30-01-2004, 22:13
Nou Ktwita,
Wil het liever niet horen...
Nou ik vroeg me gewoon af hoe dat zat!
By the way Miss Flevo: Naar verhouding zijn het meer Blanke mannen...
Guess why...
Omdat ze niet aan een lekkere griet kunnen komen (geintje hoor!)
ik dach, doe ff gek
Ga ook een keer generaliseren..
ik dach, doe ff gek
Ga ook een keer generaliseren..
:p lekker he ;)
Thallay fe mamak,
Latifa
Tempelier
30-01-2004, 22:36
Ik denk dat blanke meisjes en vrouwen eerder toegeven dat ze verkracht zijn.
Een Marokkaans meisje die haar vader aangift heeft net zo'n groot probleem als haar vader zelf.
En verkrachters en pedofielen zijn net zo vaak blank als Marokkaans of zwart.
Precies Tempelier. Laatst was er toch ook zo'n docu over een misbruikt Marokkaans meisje. De Marokkaanse gemeenschap staat die openheid niet toe.
Origineel gepost door an3sdej
Precies Tempelier. Laatst was er toch ook zo'n docu over een misbruikt Marokkaans meisje. De Marokkaanse gemeenschap staat die openheid niet toe.
Jij hebt het over slachtoffers van verkrachting, niet over daders ;)
arabchrstn
30-01-2004, 23:57
Allochtonen zijn toch ook gewoon Nederlanders?
En voorzover het kleurtje:
Vergeleken bij een Antilliaan ben ik ook blank. Net als iemand uit Joegoslaviƫ, Rusland en de VS...
HeyoanQT
31-01-2004, 01:10
je kan wel gaar nationalistisch doen en zeggen dat bruine mensen geen kinderen verkrachten, maar er zijn zat smeerlappen zowel bruin als wit moslim, als ongelovige die zich aan kinderen vergrijpen. Je kan wel zeggen oh ik ben marokkaans en onder marokkanen gebeurt het niet, maar als je de waarheid wist over je medemarokkaan dan zou je terstond je pc onderkotsen.
Nou, alle homo's zijn ook blank.
Dat Marokkanen geen woord hebben voor "homo's" en "pedo's" en mannen die hun vrouw slaan, wil niet zeggen dat ze daar niet bestaan.
En hier.
Scottie.
ALLE pedofielen en verkrachters zijn dus blank.....? Sooo op welke planeet verblijf jij???? Wake up and smell the coffee :D . Op jouw vraag kan onmogelijk een antwoord gegeven worden omdat het niet zo is, dus elk antwoord zou een gelogen antwoord zijn....
En vond je het leuk om ook even te generaliseren.... ;)
Origineel gepost door Scottie
Nou, alle homo's zijn ook blank.
Dat Marokkanen geen woord hebben voor "homo's" en "pedo's" en mannen die hun vrouw slaan, wil niet zeggen dat ze daar niet bestaan.
En hier.
Scottie.
We hebben het nu over pedo's en verkrachters....En ze dolt alleen maar dat zie je toch een paar stukjes verder....Oja en hoe kom jij erbij dat er geen Marokkaanse woorden bestaan voor pedofiel en homo en ja ook voor mannen die hun vrouwen slaan daar bestaat een woord voor. Wist je niet he....sooo jij ook weer wat geleerd.
Praat niet over iets als je het niet zeker weet, dan kom je al snel dom en onwetend over.... :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.