Bekijk originele versie : roddelen,praatjes en schijnheil
wat zou je doen als er mensen over je roddelen om de een of andere reden......zou je naar die gene afstappen of zou je je niet verlagen tot die nivo,jullie mening graag et is belangrijk is zit in een hele moeilijke situatie wat niet uit te leggen valt.
Ik zou me er niks van aantrekken! Het roddelen wordt gestraft!
Ma3a Salama
:zwaai:
rachidabella
30-01-2004, 21:32
Als er iemand over jou roddelt dan ontvang jij hasanat's en meid verlaag je maar niet tot die niveau
Laat mensen maar in hun waarde ook al hebben ze die niet :zwaai:
praatjes
30-01-2004, 21:33
Waarom moetje mijn naam hier zwart maken en verlagen tot die grens! Denk erom!
rachidabella
30-01-2004, 21:40
Origineel gepost door praatjes
Waarom moetje mijn naam hier zwart maken en verlagen tot die grens! Denk erom!
Hoe durft ze he :jammer:
Ikram_Sma
30-01-2004, 21:53
Ik zou me niet verlagen tot hun niveau hoor...
Tsjelzies
30-01-2004, 21:59
ik zou negeren todat het te erg word en dan zou ik erop af stappen
maroc_misty
30-01-2004, 22:14
Hangt er vanaf hoever iemand gaat met roddelen. Bij mij is die grens niet gauw bereikt, maar zodra die bereikt is....
Dan moet je maken dat je weg komt :auw:
Wild_Female
30-01-2004, 22:35
IgnOre....Mensen die roddelen Hebben niX te doen..Geen leven dus en gaan over andere mensen praten..En zoals iemand al eerder zei....Laat ze maar roddelen jij ontvangt je Hassanaat wel! :D
Ciao :blauwkus:
xxMeissiexx
30-01-2004, 22:47
I would say Thankx 4 Making me the centure off the world (las ik net ergens :P )
ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 23:33
ligt eraan hoe close die persoon is
stel het is een "vriendin" (mooie vriendin dan maar ja) :jammer: dan zou ik wel op dr afstappen en vragen als het klopt dat ze over me roddeld. Anders zou de gedachte alleen onze vriendschap schaden terwijl het niet zo hoeft te zijn dat ze daadwerkelijk over mij heeft geroddeld. Is het iemand die totaal niet belangrijk voor me is dan zou ik het gewoon zo laten en evt die persoon wel aanspreken op haar gedrag.
Meisje je moet je er niets van aantrekken en erboven staan! Er lopen op de aardbol zielige mensen rond die niets beter te doen hebben dan ander zwart te maken door wat domme roddels.
Zolang jij, je familie en vrienden maar weten hoe het zit!!! Zo denk ik erover :D
Succes meid.
=xxxx=
Kaatje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.