Bekijk originele versie : Eduard Bomhoff nu fan van Islam?
Oud LPF-minister Eduard Bomhoff is net terug uit Dubai en op weg naar Kuala Lumpur. Door deze buitenlandse ervaring is hij anders gaan denken over de islam. Volgens hem zijn de islamitische landen erg ontevreden over de manier waarop het Westen met moslims omgaat. Eduard Bomhoff legt in de studio uit waarom de islam geen belemmering vormt voor integratie.
Nova/Den Haag vandaag Nederland 3, 22:20
http://www.tvgids.nl/images/artikelen/8386_front.jpg.
AlHoceima_Leila
30-01-2004, 20:36
:goedzo: Aight
t werd ook tijd en dat n lpf tbeseft is ook beter
ik heb begrepen dat hij zich gaat aansluiten bij de ael.
Hij heeft een flinke fooi gehad van de Arabieren denk ik.
Als de Arabieren in kwestie mij 5 miljoen geven, dan wil ik er ook weleens over gaan denken.
redouan19
30-01-2004, 22:22
Andries, je blijft me teleurstellen. Een linkse Islamofoob ben je!
Dat jij hier namelijk weer iets 'slechts' achterzoekt en je niet kunt voorstellen dat mensen de Islam op waarde kunnen schatten. Ik wil daarmee niet per definitie zeggen dat Bomhoff dat doet, maar sluit het zeker niet uit.
Origineel gepost door an3sdej
Als de Arabieren in kwestie mij 5 miljoen geven, dan wil ik er ook weleens over gaan denken.
Wat moeten zij met NL ?
Zelfs OBL noemde Nederland als een land met veel "bekeringen". Nederland staat bij moslims 'all over the world' helemaal in de spotlights!!!!!
Origineel gepost door an3sdej
Zelfs OBL noemde Nederland als een land met veel "bekeringen". Nederland staat bij moslims 'all over the world' helemaal in de spotlights!!!!!
Andriesje toch, OBL zei Polanda en niet Hollanda.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.