Bekijk originele versie : Als ik een meisje ergens met mijn meeneem, dan moet ze aan bepaalde regels houden!
praatjes
30-01-2004, 20:22
Ze mag alleen handen schudden en glimlachen, ik let op haar! Ze mag niet praten of iets uit haar zelf zeggen, ik praat voor haar! Ze let op haar lichaamshouding anders doe ik haar wat! Ze blijft altijd geconsentreerd bij mijn in de buurt, anders breek ik haar! :)
In dit geval heb ik echt meedeleven met de vrouw die jij nemen zal (of de vrouw die jou zal accepteren..Meskiena..
nourelhouda
30-01-2004, 20:27
neenee salaama je begrijpt hem niet: hij vertelt nou zojuist wat hij vannacht had gedroomd
praatjes
30-01-2004, 20:30
Origineel gepost door Salaama
In dit geval heb ik echt meedeleven met de vrouw die jij nemen zal (of de vrouw die jou zal accepteren..Meskiena..
Ja, doe het niet uit plezier, het is nodig tegenwoordig in deze wereld vol bedrog snapje. Het is beter voor haar :D
MocroPrinsesje
30-01-2004, 20:31
:rolleyes:....
praatjes
30-01-2004, 20:32
Origineel gepost door nourelhouda
neenee salaama je begrijpt hem niet: hij vertelt nou zojuist wat hij vannacht had gedroomd
Jep en jij kwam voor in die droom, je moest eens zien hoe ik jou heb behandeld in die droom, onmenselijk gewoon, ik heb jou toegetakkeld. En jij hebt zeer erg veel genoten :D
praatjes
30-01-2004, 20:33
Origineel gepost door MocroPrinsesje
:rolleyes:....
Gatver, ben jij dat op die avatar!
nourelhouda
30-01-2004, 20:35
laat hem maar hij geeft zelf toe IN HIS DREAMS :rolleyes:
You wish , in het echt jongen je zou voor me kruipen :giechel:
Miskiena,,,, ze kan beter thuis blijven
MocroPrinsesje
30-01-2004, 20:35
Origineel gepost door praatjes
Gatver, ben jij dat op die avatar!
:(..nou wat ben je gemeen zeg!
Jassientje
30-01-2004, 20:38
wat behandel jij vrouwen slecht zeg, zie het maar zo hoe zou jij dat vinden als jou moeder zo werd behandeld??
En nou niet bijdehand gaan zeggen van...'Ja leuk toch'....je moet respect hebben voor iedereen zoals jij gerespecteerd wilt worden...
xxMocro_girlyxx
30-01-2004, 20:39
Origineel gepost door praatjes
Ze mag alleen handen schudden en glimlachen, ik let op haar! Ze mag niet praten of iets uit haar zelf zeggen, ik praat voor haar! Ze let op haar lichaamshouding anders doe ik haar wat! Ze blijft altijd geconsentreerd bij mijn in de buurt, anders breek ik haar! :)
k zou zeggen koop zo'n trekpop en dan spreek je haar een paar woordjes in. en dan kan je haar helemaal naar jou smaak maken...tog?? :p
nourelhouda
30-01-2004, 20:48
Origineel gepost door dinohw
en je bent hierbij officieel genomineerd tot sukkel van het jaar
:hihi:
nourelhouda
30-01-2004, 20:49
Origineel gepost door Jassientje
wat behandel jij vrouwen slecht zeg, zie het maar zo hoe zou jij dat vinden als jou moeder zo werd behandeld??
En nou niet bijdehand gaan zeggen van...'Ja leuk toch'....je moet respect hebben voor iedereen zoals jij gerespecteerd wilt worden...
en zo is dat .
goed gezegd ;)
praatjes
30-01-2004, 20:49
Kom maar dames kom maar ik lust jullie rauw! Ik ga jullie erger behandelen dan wanneer jullie met mijn op stap zouden moeten! aanpak is vereist hier!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.