Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help!!

Shokran_L
05-09-2008, 13:16

Mijn computer geeft aan dat er geen geluidsapparaat te vinden is terwijl ik deze wel heb :s deze foutmelding kwam na dat ik mijn pc heb geformateerd... kan er iemand me helpen aub???

Shokran_L
05-09-2008, 14:40
hoe moet ik die drivers installeren?

Bent_Lmaghreb
06-09-2008, 11:17
Salaam alaykom, Misschien dat je mij ook kunt helpen me pc is enige tijd geleden opnieuw geinstalleerd en nu krijg ik helemaal geen geluid te horen. De cd kan ik ook niet meer vinden maar als ik jou aanwijzing opvolg krijg ik te zien C-MEDIA AC97 Audio Device met een geel uitroep teken erbij. Alvast bedankt!

gmail
06-09-2008, 15:20
Wat is de merk en model nummer van jullie computers/laptops?

Shokran_L
07-09-2008, 14:59

Salaam alaykom, Misschien dat je mij ook kunt helpen me pc is enige tijd geleden opnieuw geinstalleerd en nu krijg ik helemaal geen geluid te horen. De cd kan ik ook niet meer vinden maar als ik jou aanwijzing opvolg krijg ik te zien C-MEDIA AC97 Audio Device met een geel uitroep teken erbij. Alvast bedankt! Dit krijg ik ook, heb deze verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen...:(

Shokran_L
07-09-2008, 15:00
Wat is de merk en model nummer van jullie computers/laptops? Merk is Fujitssu Siemens en model nr... weet ik niet waar kan ik dat zien?

gmail
08-09-2008, 01:52
Staat meestal op een wit stikkertje op de achterkant of onderkant ..

delightone
08-09-2008, 04:04
Hier moet hij tussen staan is pci en onboard dus ff checken wat het type is dat jij hebt en downen en installeren. http://www.cmedia.com.tw/?q=en/driver succes