Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mn surinaamse vriendin heeft mij onder de duim

Pagina's : [1] 2

tonymontana
30-01-2004, 18:55

ik heb thuis niks te zeggen zij heeft altijd t laatste woord :( ze mishandelt mij regelmatig omdat ik onder haar duim probeer te kruipen wat niet lukt :huilen: dus mn vraag aan de jongens wat is het beste wat ik kan doen :confused: als ik haar verlaat zoekt ze me op en gaat ze me hoeken :(

sweet_nadoria
30-01-2004, 19:04
Ik zou der dan maar gehoorzamen

miss_morgan15
30-01-2004, 19:21
in mijn ogen ben je dan geen man ... tezzzzz je laat je doen een surinaams wijf als het een marokkaanse was zou ik het nog begrijpen... je bent toch niet met haar getrouwd??? tfoe wat zie je in zo'n wijf...damn maar enfin het is u leven doe er maar mee wat je wil

SlauGhteR_XX
30-01-2004, 19:23
Origineel gepost door miss_morgan15 in mijn ogen ben je dan geen man ... tezzzzz je laat je doen een surinaams wijf als het een marokkaanse was zou ik het nog begrijpen... je bent toch niet met haar getrouwd??? tfoe wat zie je in zo'n wijf...damn maar enfin het is u leven doe er maar mee wat je wil Para! :giechel:

Life_sucks
30-01-2004, 19:26

toch iemand die je onder controle heeft

Soul_Searching
30-01-2004, 19:26
Origineel gepost door tonymontana ik heb thuis niks te zeggen zij heeft altijd t laatste woord :( ze mishandelt mij regelmatig omdat ik onder haar duim probeer te kruipen wat niet lukt :huilen: dus mn vraag aan de jongens wat is het beste wat ik kan doen :confused: als ik haar verlaat zoekt ze me op en gaat ze me hoeken :( Wreed wreed bok bok tingelinge tok tok :lekkerpuh:

sweet_nadoria
30-01-2004, 19:27
Dit is standaard een grap ... ;)

tonymontana
30-01-2004, 19:34
Origineel gepost door Life_sucks toch iemand die je onder controle heeft wat jij onder contrlole verstaat:jammer:

tonymontana
30-01-2004, 19:37
Origineel gepost door Soul_Searching Wreed wreed bok bok tingelinge tok tok :lekkerpuh: help een broeder in nood :(

Zeemermin23
30-01-2004, 19:44
IK GELOOF JOU NIET...JE PRAAT OVERAL ZO STOER MEE...EN NU ZO TOPIC VAN JOU...GA LEVEN EN LAAT JE LEVEN ...LATERSSSSSSSSS :D

yasmina999
30-01-2004, 19:47
hahahaha en jij noemt jezelf een man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een echte man laat zich niet beuken sukkeltje, je kunt beter naar een doktor gaan en vragen of hij niet misschien iets heeft om je meer man te maken dwaas...........

Soul_Searching
30-01-2004, 19:53
Origineel gepost door tonymontana help een broeder in nood :( hahahahaha ok ff serieus ga op zelfverdediging. En wanneer ze je weer wilt gaan slaan en je hebt de zelfverdediging niet onder de knie moet je maken dat je wegkomt. Ik hoop dat ik je geholpen heb. :zwaai:

Zeemermin23
30-01-2004, 19:57
HIJ HAD ZEKER NIETS TEVERTELLEN VANDAAR Z'N ONZIN...PAS OP EN GOED LUISTEREN ANDERES KOMT BIG MAMA OP JE STAAN DAN BEN JE NET EEN DUBBELTJE HAHAHAHAHAHHAHAHAHA :D

khifaja
07-02-2004, 13:58
FIN NIFSEK A WOULD BLADI?? DENKT ZE DAT ZE DWIGHT OF BRAIN VOOR ZICH HEEFT OF ZO???WEES NOU EENS KEER GEWOON DE ACHMED OF M'BAREK IN HUIS MET B....N IN Z'N BROEK, KOM OP JONGEN, JA SORRY HOOR!!! Maar een of ander manier geloof ik je niet!!! Kan me niet voorstellen dat n marok. man zich laat onderdrukken. alleen al maar met marok. meiden proberen sommige marok. mannen zich als n held op te stellen!! als je snapt wat ik bedoel!!!! Laat staan 'n surinaamse meid, weet 100% zeker dat al haar "broeders" jou vast uitlachen en n mietje vinden!!!! ja sorry dat ik t zeg Maar er is vast een logische verklaring voor die onderdrukkig, ze is vast bang dat je haar voor 'n Fatima of Aicha zal inruilen!!!! en als ze voortaan met "YOU MA P.MA" begint dan maak jij 't gewoon af met "LAH NHEL RASSA DJEL YIMEK" ben je ook meteen klaar met die hap!!! en kan je opzoek naar Arabisch (berber) bloed :D !!!! Zelf de beste paarden ter wereld zijn van Arabisch bloed, laat staan de vrouwen!!!! Maar dat ligt eraan waar jij op valt! En trouwens geen een relatie is onderdrukking waard!!! Veel succes!!

Lampjuh
07-02-2004, 14:42

Dan is het dus toch iemand gelukt, geen marokkaan tja dan maar een surinaam

Pagina's : [1] 2