Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Muslima.biz wenst u een gezegende ramadan!

Zayneb_Hamdoe
04-09-2008, 23:58

Vrede zij met U en Allahs barmhartigheid en Zijn zegeningen, Namens het muslima.biz team wensen we u en uw dierbaren een heel gezegende ramadan. Dat Allah (de Verhevene) het ons gemakkelijk mag maken, onze harten mag openen voor Zijn licht en leiding en ons mag vergeven. Amien. Graag attenderen we u erop dat we gedurende de maand ramadan een speciale tijdelijke korting van 20% over ons hele assortiment geven. U kunt ons vinden bij www.muslima.biz en http://muslima.biedmeer.nl. Daarnaast is er, als Allah het wil een blijvend opruimingshoekje ingericht. Veel geluk en veel geduld! Met vriendelijke groet, Judith Kraak

nordin_nador
05-09-2008, 00:36
Beetje reclame maken hier he.. :hihi:

Zayneb_Hamdoe
05-09-2008, 00:45
Salaam aleikoum Nador, Elhamdoelilah. Ben niet zo bekend met forums, maar onder het Business Point lijkt het me niet verkeerd om onze onderneming en onze speciale ramadan prijzen onder de aandacht te brengen. StagfarAllah corrigeer me als ik het mis heb. StagfarAllah heb zojuist de regels gelezen, het is geen marktplaats en geen vacaturesite, als het wel als zodanig gebruikt wordt volgt een permanente ban... Hierdan een korte toelichting: als Nederlandse moslima die vier jaar geleden is gaan praktiseren leek me een eigen onderneming opbouwen de enige juiste keuze om als alleenstaande moeder toch mijn vier kinderen op eerbare wijze te mogen verzorgen. StagfarAllah wat klinkt dat zielig. Elhamdoelilah, nee dat is het niet! Met Allah subhana wa ta'allahs hulp is alles mogelijk. Maar als goedopgeleidde en goed Nederlands sprekende moslima laten de uitkerende instanties je weinig ruimte... Nu zonder hier een vacature te willen plaatsen, alle zusters mogen contact opnemen, voor werk, zelfstandige inkomsten mogelijkheden, advies en ondersteuning. MashaAllah kan ik zelf ook wel gebruiken, weet iemand een bank waar je kunt vragen uitsluitend door vrouwen geholpen te worden, ook aan de zakelijke desk? MashaAllah ik kan zo nog wel 10 A4tjes vol schrijven over de (on)mogelijkheden van islamitisch verantwoord ondernemen, maar mag de naam of activiteit van de onderneming dan niet genoemd worden? Dat Allah subhana wa ta'allah ons op de juiste weg mag wijzen, onze zielen mag sterken en ons pad mag verlichten. Amien. Ik weet het even niet meer... salaam Zayneb

Eigennaam
17-01-2009, 02:46
judith blijft een ****

Eigennaam
17-01-2009, 02:47

geen muslima maar een heksvol leugens

Eigennaam
17-01-2009, 02:47
ja nador