Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn liefde voor JOU is niet te beschrijven!!

Pagina's : [1] 2

Meisje040
04-09-2008, 19:40

Elke ochtend word ik met een glimlach wakker, glimlach omdat ik aan JOU denk. Wat ik van Jou heb gekregen kan niemand anders me geven, door JOU doorsta ik alle nare situaties. Elke keer als ik het moeilijk heb zoek ik JOU op. Wat ben ik blij dat ik JOU op tijd heb mogen vinden, stel je voor dat ik te laat was! Mijn Allah bedankt voor het feit dat ik kan lopen, zien, eten, proeven, liefde kan voelen en delen. Bedankt Mijn Allah dat je mij een kans hebt gegeven. En InshaAllah accepteert u alles wat ik omwille van u doe en laat.

Mabrouka86
04-09-2008, 19:47
ahhh so leukkk Ghair inshallah

HijWilMijNiet
04-09-2008, 19:54
Elke ochtend word ik met een glimlach wakker, glimlach omdat ik aan JOU denk. Wat ik van Jou heb gekregen kan niemand anders me geven, door JOU doorsta ik alle nare situaties. Elke keer als ik het moeilijk heb zoek ik JOU op. Wat ben ik blij dat ik JOU op tijd heb mogen vinden, stel je voor dat ik te laat was! Mijn Allah bedankt voor het feit dat ik kan lopen, zien, eten, proeven, liefde kan voelen en delen. Bedankt Mijn Allah dat je mij een kans hebt gegeven. En InshaAllah accepteert u alles wat ik omwille van u doe en laat. Eke ochtend word ik met een traan wakker, traan omdat je niet meer bij me bent Wat ik van jou heb gekregen kan niemand anders me geven, en wat ik jou heb gegeven kan niemand anders jou geven Met jou kan ik de hele wereld aan, maar zonder jou ben ik verloren Ik heb het moeilijk, ik wil je zien, ik wil met je praten, ik wil met je lachen, ik wil de wereld om mij heen vergeten Bij jou kan ik mezelf zijn, alsjeblieft kom terug bij mij Ik hou meer van jou dan van mezelf En ik wil alles doen, en ik heb de wereld voor je over Ik ben blij dat ik jou heb gekend, dat je een deel van leven bent geweest Ik heb geen spijt, jij hoort bij mij, en waar je ook bent ik draag je in mijn hart Mijn Allah, ik heb maar 1 wens en dat is dat ik met hem zal trouwen Vervul mijn wens alsjeblieft.

Ice.berg
04-09-2008, 23:32
Zij schrijft een stuk over Allah s.w.t. en dan kom jij het verpesten met je zogenaamde liefde, doe eens normaal.

hanan_01
04-09-2008, 23:34

Elke ochtend word ik met een glimlach wakker, glimlach omdat ik aan JOU denk. Wat ik van Jou heb gekregen kan niemand anders me geven, door JOU doorsta ik alle nare situaties. Elke keer als ik het moeilijk heb zoek ik JOU op. Wat ben ik blij dat ik JOU op tijd heb mogen vinden, stel je voor dat ik te laat was! Mijn Allah bedankt voor het feit dat ik kan lopen, zien, eten, proeven, liefde kan voelen en delen. Bedankt Mijn Allah dat je mij een kans hebt gegeven. En InshaAllah accepteert u alles wat ik omwille van u doe en laat. Prachtig:goedzo:

hanan_01
04-09-2008, 23:36
Zij schrijft een stuk over Allah s.w.t. en dan kom jij het verpesten met je zogenaamde liefde, doe eens normaal. Haha woellahila wou het net zeggen !:D

Abudais
04-09-2008, 23:43
Eke ochtend word ik met een traan wakker, traan omdat je niet meer bij me bent Wat ik van jou heb gekregen kan niemand anders me geven, en wat ik jou heb gegeven kan niemand anders jou geven Met jou kan ik de hele wereld aan, maar zonder jou ben ik verloren Ik heb het moeilijk, ik wil je zien, ik wil met je praten, ik wil met je lachen, ik wil de wereld om mij heen vergeten Bij jou kan ik mezelf zijn, alsjeblieft kom terug bij mij Ik hou meer van jou dan van mezelf En ik wil alles doen, en ik heb de wereld voor je over Ik ben blij dat ik jou heb gekend, dat je een deel van leven bent geweest Ik heb geen spijt, jij hoort bij mij, en waar je ook bent ik draag je in mijn hart Mijn Allah, ik heb maar 1 wens en dat is dat ik met hem zal trouwen Vervul mijn wens alsjeblieft. De ware kern van liefde.. Vele malen echter dan blablaschijnheilige religieuzereputatieopwekkende verhaaltjes. <3

HijWilMijNiet
04-09-2008, 23:47
Zij schrijft een stuk over Allah s.w.t. en dan kom jij het verpesten met je zogenaamde liefde, doe eens normaal. Oh ik dacht dat het over haar vriendje ging. neem het me vooral niet kwalijk. jezus, verdien ik nu de doodstraf?

HijWilMijNiet
04-09-2008, 23:59
De ware kern van liefde.. Vele malen echter dan blablaschijnheilige religieuzereputatieopwekkende verhaaltjes. <3 :)

Ice.berg
05-09-2008, 00:08
Nee meid, natuurlijk verdien je niet de doodstraf. Sorry meid! bedoelde het niet zo. :)

Meisje040
05-09-2008, 18:02
Eke ochtend word ik met een traan wakker, traan omdat je niet meer bij me bent Wat ik van jou heb gekregen kan niemand anders me geven, en wat ik jou heb gegeven kan niemand anders jou geven Met jou kan ik de hele wereld aan, maar zonder jou ben ik verloren Ik heb het moeilijk, ik wil je zien, ik wil met je praten, ik wil met je lachen, ik wil de wereld om mij heen vergeten Bij jou kan ik mezelf zijn, alsjeblieft kom terug bij mij Ik hou meer van jou dan van mezelf En ik wil alles doen, en ik heb de wereld voor je over Ik ben blij dat ik jou heb gekend, dat je een deel van leven bent geweest Ik heb geen spijt, jij hoort bij mij, en waar je ook bent ik draag je in mijn hart Mijn Allah, ik heb maar 1 wens en dat is dat ik met hem zal trouwen Vervul mijn wens alsjeblieft. ?????

Meisje040
05-09-2008, 18:02
Prachtig:goedzo: Thanx

Meisje040
05-09-2008, 18:04
De ware kern van liefde.. Vele malen echter dan blablaschijnheilige religieuzereputatieopwekkende verhaaltjes. <3 Moge Allah (swt) jou tot het juiste leiden, ons allemaal. Allah (swt) is de enige die jou onvoorwaardelijke liefde geeft!

Meisje040
05-09-2008, 18:07
Oh ik dacht dat het over haar vriendje ging. neem het me vooral niet kwalijk. jezus, verdien ik nu de doodstraf? Het hebben van een vriendje is zina en bij het plegen van zina is net of je 7 mensen hebt vermoord.

Meisje040
05-09-2008, 18:09

Zij schrijft een stuk over Allah s.w.t. en dan kom jij het verpesten met je zogenaamde liefde, doe eens normaal. Ik ben het ook met jou eens, dan nog liegen en beweren dat ze dacht dat ik het over een vriendje zou hebben. Vervolgens sluit ze af met een zin die over Allah (swt) gaat.

Pagina's : [1] 2