Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hamas dreigt met ontvoering Israëlische militairen

appie666
30-01-2004, 16:26

Sjeik Yassin, de spirituele leider van de radicale Palestijnse organisatie Hamas, heeft gedreigd Israëlische militairen te gaan ontvoeren. Deze wil hij ruilen voor Palestijnse gevangen. Vrijgelaten De dreiging komt nadat Israël de afgelopen dagen honderden Palestijnse gevangen had vrijgelaten in ruil voor een Israëlische zakenman en drie lichamen van soldaten. Khamenei De Iraanse leider Khamenei liet weten dat de gevangenenruil bewijst, dat het mogelijk is de 'zionistische vijand te verslaan'. Iran steunt militante anti-Israëlische bewegingen. Die zionisten moeten gewoon op elke manier aangepakt worden, tot dat ze door ogen zien dat er geen bestaan is op het land waar ze zich illigaal bevinden!

AAAbracadaver
30-01-2004, 16:36
Waarmee zojuist dus weer het punt bewezen is dat je niet moet onderhandelen met terroristen.

appie666
30-01-2004, 16:42
Origineel gepost door Abracadaver Waarmee zojuist dus weer het punt bewezen is dat je niet moet onderhandelen met terroristen. Ik wordt ook een 'terrorist', als je mijn huis binnenvalt, niet meer dan logisch.

Jamal_fes
30-01-2004, 17:10
citaat: Origineel gepost door Abracadaver Waarmee zojuist dus weer het punt bewezen is dat je niet moet onderhandelen met terroristen. Ik wordt ook een 'terrorist', als je mijn huis binnenvalt, niet meer dan logisch. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 100% mee eens! Maar dat is niet goed van hun man,Ze moeten het niet zeggen,gewoon je werk doen,zonder dat iedereen ervan weet,kijk zo gaan ie joden rekening ermee houden,dus nog meer matregellen nemen, het wordt dus ook wat moeilijker! Maar ik hoop echt van mijn hard dat het gaat lukken.en insha allah komt het goed met ie volk! Allah maea hoem ou maea jamie almoslimin. Maea Assalama.

AlHoceima_Leila
30-01-2004, 19:46

zkers goed , :goedzo:

hafiberber
30-01-2004, 19:50
Israel heeft alle palestijnen nu in gijzeling,wanneer laten ze die vrij?

AlHoceima_Leila
30-01-2004, 19:59
Ik hoop binnenkort maar Allahoe'Ghalm toch.