Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vrouwelijke fotografe

Pagina's : [1] 2 3

LZN
30-01-2004, 13:53

wie kan mij helpen met telefoonnr. van vrouwelijke fotografe want ik ga binnenkort trouwen . alvast bedankt maria.

Hasna_real
30-01-2004, 15:14
Zoek je iemand die alleen foto's maakt of ook video-opnames???

Hasna_real
30-01-2004, 15:20
Malika uit Amsterdam, zowel foto's als camera totaal €700: 020-7730508 Ilhame uit Almere, zowel foto's (€70 per rolletje van 36) als camera incl montage daarvan (€450): 06-24780388 Fatiha uit Almere, maakt alleen foto's: 06-50527799 (€70 per rolletje van 36 foto's) Bahija: 06-51108600

latifa666
30-01-2004, 18:02
fotograve/camera nejwa zij is ook heel goed en ze is niet duur zij heeft een standaard pakket haar nr. 0627313204 ik had haar ook op mijn bruiloft de spullen waar ze mee werkt zijn echt profesioneel. succes latifa

Loubna_Tangawia
30-01-2004, 19:07

Ilhame uit Almere 0624780388 zowel foto's als filmen. Hele lieve, aardige vrouw. Proffesioneel en goed. Aanrader. :zwaai:

Loubna_Tangawia
31-01-2004, 15:44
Als je nog geen neggafa hebt. Mijn buurvrouw is neggafa. Ze heet Anissa uit Ossdorp Amsterdam Haar nummer is: 0614464774. Beslama Thallah :zwaai:

Hasna_real
02-02-2004, 10:05
Ik heb voor mijn eigen bruiloft Malika uit Osdorp geboekt. Ik vond de foto's en videoband prachtig. Ook voor mijn broer hebben we Malika geboekt, hij gaat binnenkort trouwen.

nacira
03-02-2004, 23:51
Origineel gepost door Hasna_real Ik heb voor mijn eigen bruiloft Malika uit Osdorp geboekt. Ik vond de foto's en videoband prachtig. Ook voor mijn broer hebben we Malika geboekt, hij gaat binnenkort trouwen. Salaam, Heb je a.u.b het nummer van Malika, en hoeveel rekent ze ongeveer?

Loubna_Tangawia
04-02-2004, 21:38
Origineel gepost door chadia1977 de beste vrouwelijke is nadia uit lelystad damn wat is zij goed man ze is ontzeteend lief maar eh tangawia hoe kom je er bij dat ilham goed is ilham is een vette amateur my god heb haar al enkele keren meegemaakt waardeloos me vriendin had haar genomen en ze kreeg haar videoband pas na 4 weken man dat is pas erg en elke kker als ze nnar haar bandje vroeg werd ze afgekat !!!!! en ze had het eten helemaal niet gefilmd dus mensen geen ilham uit almere profesioneel is ze zeker niet Doe eerst wat aan je grammatica voordat je hier komt praten. Heb je weer aandacht te kort OOOOOOOOOOOOOOOh wat ben je zielig Stomme trut ga koken of schoonmaken. Ga je tijd nuttig besteden dan mensen hier zinloos af te kraken. Je bent ZIELIG!!!!!!!!!!!!!!! Ongelooflijk. Met je Ilhame is niet goed, je bent een jalourse idote trut, die aandacht wilt. Ilhame werkt alleen maar digitaal en monteer zelf. Wat wil je nu aan camera vrouw worden of ben je dat al. En ben je vet JALOURS A TRUT. Hou je bek en ga een eindje fietsen.

Loubna_Tangawia
04-02-2004, 21:40
Attentie: Mensen letten jullie ALSJEBLIEFT NIET op zielige, aandacht te korte chadia1977. Ze loopt op het internet iedereen af te kraken met haar zielige reacties. Ze komt aandacht te kort. Ik als Ilhame kenner weet dat ze goed is en dat ze super aardig is. Zielige Chadia is daar Jalours op, dus let niet op haar. Bij voorbaat dank.

Bent_Fes
07-02-2004, 01:31
Origineel gepost door Loubna_Tangawia Doe eerst wat aan je grammatica voordat je hier komt praten. Heb je weer aandacht te kort OOOOOOOOOOOOOOOh wat ben je zielig Stomme trut ga koken of schoonmaken. Ga je tijd nuttig besteden dan mensen hier zinloos af te kraken. Je bent ZIELIG!!!!!!!!!!!!!!! Ongelooflijk. Met je Ilhame is niet goed, je bent een jalourse idote trut, die aandacht wilt. Ilhame werkt alleen maar digitaal en monteer zelf. Wat wil je nu aan camera vrouw worden of ben je dat al. En ben je vet JALOURS A TRUT. Hou je bek en ga een eindje fietsen. Zo halloooooo zeg doe normaal hoor, ze mag toch haar mening geven je hoeft toch niet gelijk te schelden!!

Beni_Bouyachie17
07-02-2004, 12:26
Wa berdi berdi wat is er hier aan de hand :schok: PEOPLEE GET A F U *ING LIFE !!!! Hram a3likoem man elkaar afkatten hiero er is gevraagd wie er goed is en niet wie er slecht is damnzz !! uff moest et echt ffe uitkotsen !

Loubna_Tangawia
07-02-2004, 19:50
Origineel gepost door Beni Bouyachie17 Wa berdi berdi wat is er hier aan de hand :schok: PEOPLEE GET A F U *ING LIFE !!!! Hram a3likoem man elkaar afkatten hiero er is gevraagd wie er goed is en niet wie er slecht is damnzz !! uff moest et echt ffe uitkotsen ! THANX :goedzo: NOU HOOR JE HET OOK VAN EEN ANDER CHADIA. P.S.: IK ZAL NOG INSHALLAH WAT OP HET INTERNET ZETTEN VOOR ILHAME, VOORBEELDEN VAN FOTO'S EN ZO. INSHALLAH. GROETJES LOUBI :zwaai:

Loubna_Tangawia
10-02-2004, 21:27
Origineel gepost door chadia1977 HE TRUTJE ZE HAD HET OOK OVER JOU HOOR EFFE JE BRILLETJE OPZETTEN ZE ZEI elkaar afkatten A MEGOOL Ga een eindje fietsen nerd. Laat ik je 1 ding hier eens duidelijk stellen. Jij begon mij af te katten a gekke trut. Een bril zou voor jou meer van toepassing zijn nerd :nerd:

naoual_jadida
11-02-2004, 11:40

wie kan mij helpen ik heb dringend een nagafa nodig!!!!!!!!!!! Over twee maanden is het zo ver INSALLAH. Dank je

Pagina's : [1] 2 3