Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom liegen marrokkaanse dames altijd

Pagina's : [1] 2

verona2
30-01-2004, 13:20

mensen waarom liegen marrokkaanse dames ? Ik heb iemand geken meer dan een jaar en iedere keer had ze iets te verbergen ze loog ieder keer tegen mij en ze had lef om nog tegen mij te zeggen ik hou van je. wat denken jullie van mensen.

Life_sucks
30-01-2004, 13:22
Who knows what tommorrow brings. In this world where everyone lies! Ze liegen meer tegen zichzelf dan tegen mij.

lawiza
30-01-2004, 13:32
Niet iedereen meneertje!!!!!!!!!!!!

special
30-01-2004, 13:33
HE WAT MAN IK LIEG NIET .....

Zeemermin23
30-01-2004, 13:41

OMDAT ZE NIETS MOGEN HAHAHAHA (GRAPJE) MOETEN HUN WETEN... JONGENS GEVEN DE JUISTE WAARHEID :D

verona2
30-01-2004, 13:44
ik hoop het want ik ben zelf truks en heb dat geleerd van haar gelukig is nu over tussen ons maar zij was de grootste leugenaar en heb geleerd hoe marrokkanse meisjes zijn . ik zeg niet dat iedereen zo is wil wel nog een marokkaanse vriendin als er nog leuke zijn

verona2
30-01-2004, 13:47
zeemerimin 23 ze hebben niet genoeg aan 1 man klop dat ?

Junkie
30-01-2004, 15:26
Als je altijd dingen stiekem doet, moet je wel liegen. Marokkaansen zijn gluiperig man.

misstomaatje
30-01-2004, 15:29
Origineel gepost door verona2 mensen waarom liegen marrokkaanse dames ? Ik heb iemand geken meer dan een jaar en iedere keer had ze iets te verbergen ze loog ieder keer tegen mij en ze had lef om nog tegen mij te zeggen ik hou van je. wat denken jullie van mensen. :D

Zeemermin23
30-01-2004, 15:30
DAG verona2 ... VOOR MIJ EEN WEET VOOR JOU EEN VRAAG?? HAHAH :D

tahrant
30-01-2004, 15:30
hmm..zeker niet ALLE meisjes.. zelf ben k heel slecht in liegen dus doe k t ook niet... Er zijn wel veel meisjes die dat doen..(en het zijn niet alleen de marokkaanse) sommige zijn dr echt zo goed in dat je echt gaat denken waar haalt ze het vandaan :S:S mesha k heb het meestal wel gelijk door:) saffi bslama :zwaai:

Zeemermin23
30-01-2004, 15:34
EWA JA....

Darine_Chamalia
30-01-2004, 16:50
Origineel gepost door verona2 mensen waarom liegen marrokkaanse dames ? Ik heb iemand geken meer dan een jaar en iedere keer had ze iets te verbergen ze loog ieder keer tegen mij en ze had lef om nog tegen mij te zeggen ik hou van je. wat denken jullie van mensen. Er is een verschil tussen liegen en verbergen. Verbergen kan ook een geheim voor iemand zijn, wil niet meteen zeggen dat de desbetreffende persoon liegt :confused: Het niet toegeven van iets, kan uiteindelijk wel tot liegen lijden. Dit omdat men de waarheid niet naar voor durft te brengen en er omheen gaat draaien. Een leugenaar, gaat op een gegeven moment zelfs in zijn/haar leugens geloven. El kedab, gallieh je nassa oe saksieh! :zwaai: Darine

verona2
31-01-2004, 12:20
Verbergen tegen je vriend die je al meer dan een jaar samen bent en je wilt je dromen samen in gaan en ze liegt nog tegen je dat ze met een vriedje uit is gegaan nou dat noem ik gewoon liegen

lelalaila
31-01-2004, 12:35

je vergeet ook dat ze niet alleen tegen jou liegt maar wat dacht je van haar ouders he! die weten toch ook niet dat ze met jou ging daar is het allemaal bij begonnen! dus vraag hier niet waarom marokkaanse meisjes liegen want het antwoord heeft dus ook met jou te maken! dus ik denk dat jullie jongens er ook wel pap van lusten en er dus ook mee bezig zijn!!! doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Pagina's : [1] 2