Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wel of niet goed

nourelhouda
30-01-2004, 13:10

hallo ik wil even weten of henna nou wel of niet goed is voor je haar. Sommige zeggen van wel en anderen zeggen weer nee het beschadigd je haar juist. wat is het nou :confused:

marocina2003
30-01-2004, 14:04
nou meid denk logisch na.... iets wat van de natuur is wat regelrecht uit de handen van Allah komen speciaal voor je handen,voeten en haar. meid iets wat van de natuur is en een plant is,is niet schadelijk lieverd,(althans een plant dat niet verslavend werkt) als je henna gebruikt net na een permanent kuur of na een kleurkuur kan dat een chemische reaktie geven met je haar,en dat ziet er niet al te best uit,teminste als je favoriete kleur groen is dan heb je misschien een geschikte kleur gecreeerd, dus gebruik alleen henna voor je haar, het voed je huid intern in de kern van je haar, het kan zijn dat je haar droog aanvoelt dat is het enigste nadeel voor je haar het droogt jke haar enorm uit maar met een goede haarmasker voed je je haar aan de buiten kant weer, henna geeft niet alleen een prachtige natuurlijke kleur maar geeft intern voeding en voorkomt roos,een natuurlijke glans,versterkt je haardikte dus meid doe het vaker in je haar en je krijgt een natuurlijke glans en een gezond haar, je haar zal dansen meid :):) meid mensen die zeggen dat het slecht is voor je haar zijn domme nederlanders die een moord doen voor chemische troep wat ze in hun haar willen stoppen en dat hun haren vreselijk beschadigen,wat is er nou beter dan een natuurproduct regelrecht gegeven uit de grond geschapen door ALLAH!!!! succes meid en beshehtek alvast groetjes van marocina2003

Echie
30-01-2004, 14:58
henna is niet slecht voor je haar...

misstomaatje
30-01-2004, 15:08
Origineel gepost door nourelhouda hallo ik wil even weten of henna nou wel of niet goed is voor je haar. Sommige zeggen van wel en anderen zeggen weer nee het beschadigd je haar juist. wat is het nou :confused: henna is heel goed voor je haar hoor, het is iets natuurlijks dus het kan nooit je haar schaden. ik doe het elke zondag in me haar, en me haar is sinds ik het in me haar doe heel lang en gezond. dus meid doe lekker henna in je haar en luister niet naar die bullshit dat het slecht is voor je haar. :zwaai:

nourelhouda
30-01-2004, 18:51

bedankt voor de info allemaal dames, nog ff vraagjes kan ik wel henna opdoen ik heb 2 maanden geleden me haar geverfd en heb wel vaker verf gebruikt. kan ik hier gewoon henna overheen doen?? heb zelf mahonie kleur geverfd dus wijkt niet teveel af van de henna kleur. En ik vroeg me ook af hoelang ik het erin moet laten. iemand? Thanks :zwaai:

Hadria
30-01-2004, 20:19
Origineel gepost door nourelhouda bedankt voor de info allemaal dames, nog ff vraagjes kan ik wel henna opdoen ik heb 2 maanden geleden me haar geverfd en heb wel vaker verf gebruikt. kan ik hier gewoon henna overheen doen?? heb zelf mahonie kleur geverfd dus wijkt niet teveel af van de henna kleur. En ik vroeg me ook af hoelang ik het erin moet laten. iemand? Thanks :zwaai: JE zou je vraag anders kunnen stellen. :rolleyes: Is vereven wel goed voor je haar, i.p.v. van henna. :rolleyes:

Idjies_n_Assel
30-01-2004, 20:36
Origineel gepost door nourelhouda bedankt voor de info allemaal dames, nog ff vraagjes kan ik wel henna opdoen ik heb 2 maanden geleden me haar geverfd en heb wel vaker verf gebruikt. kan ik hier gewoon henna overheen doen?? heb zelf mahonie kleur geverfd dus wijkt niet teveel af van de henna kleur. En ik vroeg me ook af hoelang ik het erin moet laten. iemand? Thanks :zwaai: Je kan henna op gekleurd haar doen En hoelang je het in laat is niet echt van belang, het is net hetzelfde als op niet gekleurd haar...( of je kan het altijd iets langer oplaten, dat moet je zelf een beetje zien) En henna is heel gezond voor je haar, alleen wordt je haar er idd een beetje droog van, maar dat kan je wel behelpen met andere prdukten ;)

nourelhouda
30-01-2004, 20:58
Origineel gepost door Hadria JE zou je vraag anders kunnen stellen. :rolleyes: Is vereven wel goed voor je haar, i.p.v. van henna. :rolleyes: nee ik vraag over henna jah ..mshi shoglek :rolleyes:

nourelhouda
30-01-2004, 20:59
Origineel gepost door Idjies_n_Assel Je kan henna op gekleurd haar doen En hoelang je het in laat is niet echt van belang, het is net hetzelfde als op niet gekleurd haar...( of je kan het altijd iets langer oplaten, dat moet je zelf een beetje zien) En henna is heel gezond voor je haar, alleen wordt je haar er idd een beetje droog van, maar dat kan je wel behelpen met andere prdukten ;) shoukran ;)