Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een vraagje

Pagina's : [1] 2

misstomaatje
30-01-2004, 10:48

ik wil inshalah hoofddoek gaandragen, maar ik wil daar gepaste kleding voor. alleen weet ik niet zo goed waar je die kleding kunt kopen. :zwaai:

Safia21
30-01-2004, 11:33
Origineel gepost door misstomaatje ik wil inshalah hoofddoek gaandragen, maar ik wil daar gepaste kleding voor. alleen weet ik niet zo goed waar je die kleding kunt kopen. :zwaai: Je kunt het bijna overal kopen, je moet alleen wat beter tussen de rekken zoeken en het goed weten te combineren. Inscha Allah zul je gauw iets vinden en kun je je Hijaab gaan dragen!

misstomaatje
30-01-2004, 11:39
Origineel gepost door Safia21 Je kunt het bijna overal kopen, je moet alleen wat beter tussen de rekken zoeken en het goed weten te combineren. Inscha Allah zul je gauw iets vinden en kun je je Hijaab gaan dragen! thks meid :zwaai:

Safia21
30-01-2004, 11:44
Origineel gepost door misstomaatje thks meid :zwaai: Graag gedaan Meid!

2Smart4u
30-01-2004, 12:21

Origineel gepost door misstomaatje ik wil inshalah hoofddoek gaandragen, maar ik wil daar gepaste kleding voor. alleen weet ik niet zo goed waar je die kleding kunt kopen. :zwaai: wat goed van je!!! ik heb 2 weken geleden die stap genomen en draag nu een hoofddoek!! weet je hoe goed het voelt? maar wat kleding betreft?? ja...t is een kwestie van combineren. Heb je een lange jas? dan maakt t niet uit dat je korte truitjes draagt....anders moet je eerst een lange jas halen. wat ik vaak zie, zijn meisjes met rokjes over n broek heen...staat prachtig!! alleen idd wel goed combineren dan... veeeeel suc6 en meid.... :goedzo: ik ben blij voor je!!!! :kusgrijs:

misstomaatje
30-01-2004, 15:04
Origineel gepost door 2Smart4u wat goed van je!!! ik heb 2 weken geleden die stap genomen en draag nu een hoofddoek!! weet je hoe goed het voelt? maar wat kleding betreft?? ja...t is een kwestie van combineren. Heb je een lange jas? dan maakt t niet uit dat je korte truitjes draagt....anders moet je eerst een lange jas halen. wat ik vaak zie, zijn meisjes met rokjes over n broek heen...staat prachtig!! alleen idd wel goed combineren dan... veeeeel suc6 en meid.... :goedzo: ik ben blij voor je!!!! :kusgrijs: hoi bedankt voor je reactie meid, in de winter maakt het niet zoveel uit wat je aantrekt, want je trekt toch een lange jas aan. maar in de zomer is het zo moeilijk om gepaste kleding te vinden. heb jij dat probleem ook of niet. ik zie soms van die meiden dei er prachtig uit zien met een hijab, en dan vraag ik me af waar ze die mooie gepaste kleding vandaan halen.

Desilussie.
30-01-2004, 16:55
hey meid ik ben echt blij voor je tbarkellah 3lik. ik denk dat je die kleren gewoon bij h&m kunt halen. het zijn meestal van die zomerjurkjes die mensen ze3ma alleen moeten dragen, maar daaronder kan je gewoon een linnebroek drage met een truitje. veel suc6 met het zoeken van kleren en ik zal het nogwel voor je navragen bij mijn vriendin die draag ook een hoofddoek. beslema

misstomaatje
01-02-2004, 15:28
Origineel gepost door miss_maryam hey meid ik ben echt blij voor je tbarkellah 3lik. ik denk dat je die kleren gewoon bij h&m kunt halen. het zijn meestal van die zomerjurkjes die mensen ze3ma alleen moeten dragen, maar daaronder kan je gewoon een linnebroek drage met een truitje. veel suc6 met het zoeken van kleren en ik zal het nogwel voor je navragen bij mijn vriendin die draag ook een hoofddoek. beslema thks voor je reactie :zwaai:

fatimaatje2
01-02-2004, 15:38
Origineel gepost door misstomaatje hoi bedankt voor je reactie meid, in de winter maakt het niet zoveel uit wat je aantrekt, want je trekt toch een lange jas aan. maar in de zomer is het zo moeilijk om gepaste kleding te vinden. heb jij dat probleem ook of niet. ik zie soms van die meiden dei er prachtig uit zien met een hijab, en dan vraag ik me af waar ze die mooie gepaste kleding vandaan halen. H&M, SPS en WE daar ben ik vaste klant en je hebt zoveel keus dat er zeker wel iets te vinden is om te combineren.

doc25
01-02-2004, 15:48
ik zou jullie graag in hoofddoek willen zien :o

LaDyNaDoR_4love
05-02-2004, 16:29
he mag ik wat vragen waar haal je die kleine hoofddoekjes die je onder een hoofddoek kan dragen geef pease zo snel mogelijk antwoord ??? kan het ook bij de markt verkopen ze het daar ook xxxxlaila

kwebbel_23
06-02-2004, 10:46
die kleine doekjes die je onder je hoofddoek draagt kan je vinden in utrecht (kanaalstraat) daar heb je van die marokkaanse winkeltjes en daar vind je er genoeg..en anders in beverwijk... suc6 meid!!!

misstomaatje
06-02-2004, 11:50
Origineel gepost door LaDyNaDoR_4love he mag ik wat vragen waar haal je die kleine hoofddoekjes die je onder een hoofddoek kan dragen geef pease zo snel mogelijk antwoord ??? kan het ook bij de markt verkopen ze het daar ook xxxxlaila die kleine hoofddoekjes kan je gewoon op de markt vinden. zijn maar 2.50

01LaHbIbAh09
06-02-2004, 12:32
Tbarkallah!!! Meid!! ;) Echt heel goed van jou dat je Hijaab gaat dragen!!! Het zal je vast en Zeker Heel mooi Staan!!! ;)

misstomaatje
06-02-2004, 12:57

Origineel gepost door 01LaHbIbAh09 Tbarkallah!!! Meid!! ;) Echt heel goed van jou dat je Hijaab gaat dragen!!! Het zal je vast en Zeker Heel mooi Staan!!! ;) dankje wel lieverd

Pagina's : [1] 2