Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Catering

Pagina's : [1] 2

UndercoverAngel
30-01-2004, 09:39

Ik heb altijd het liefst een site of iets dergelijks als het om een Cateraar/ Decorateur gaat. Kun je lekker op je gemak rondkijken vanuit je stoel! Nou las ik net een topic over Bruidstaarten en daar had iemand een site van een Cateraar opgezet. Ik dacht ik open een nieuwe topic dan valt het beter op voor degene die op zoek zijn naar een Cateraar/Decorateur! Rehaam bedankt voor het plaatsen van die post! :blauwkus: www.jamama.nl .:UcA:.

Tsa_inou
30-01-2004, 11:54
beste decorateur in hollanda Sultandecorations.( voor meiden die geen catering willen ideaal zelfde effect namelijk ) sultandecor@consultant.com

UndercoverAngel
30-01-2004, 12:26
Origineel gepost door Tsa_inou beste decorateur in hollanda Sultandecorations.( voor meiden die geen catering willen ideaal zelfde effect namelijk ) sultandecor@consultant.com Ik vind hun ook zekers :goedzo:.. Ik heb een offerte aangevraagd en een aantal foto's ontvangen, waarschijnlijk neem ik hun. Nu moet ik alleen nog op zoek naar een Tiabba of iets in die richting en Catering Jamama is helemaal niet zo duur, ik kwam op een bedrag van 2500 euro voor 200 mensen (koekjes, bruidstaart, kipbastilla, vlees, salade en brood). Maar ik blijf natuurlijk verder zoeken. :) .:UcA:.

Tsa_inou
30-01-2004, 12:37
He wist je dat Khalid van Sultan decorations ook luxe salades maakt. Ik betaal m 250 euro ( koop zelf all ingredieten, hij help daarbij natuurlijk ) En hij maakt alles mooi op ( incl schalen ) Ik had namelijk eerder zijn salades gezien en geproeft bij een vriendin van mij. Ik moet eerlijk zeggen heeeeeeeeeerlijk en prachtig om te zien. Niet van die mayonaise shit weet je wel.

UndercoverAngel
30-01-2004, 13:39

Origineel gepost door HighClassLady 250 euro aan salades voor hoeveel personene?! HCL. Moet je absoluut doen! De salades bij Jamama zijn 40 euro per stuk, het is een Salade mix (vis,tonijn,pasta met kip en fruit, mixed groenten)! Ik vind het er in ieder geval goed uitzien. :) De producten (vlees, Bastilla, Salades, koekjes etc.) staan vermeld met de prijzen per stuk, zo kun je zelf kijken wat en hoeveel je nodig hebt en in het winkelmandje plaatsen, dan krijg je vanzelf het totaalbedrag te zien! .:UcA:.

UndercoverAngel
30-01-2004, 14:00
Origineel gepost door HighClassLady En je kan ook bij Arrangementen kijken, en dan op bruiloft klikken dan zie je wat hun je bijvoorbeeld zouden aanraden en dat is dan inclusief bediening en decoratie en dan zie je onderaan de prijs per persoon, maar dan kom je alweer wat duurder uit, maar het is inclusief koekjes, bruidstaart van 7 lagen met fontein, bediening, decoratie, salade, fruit, brood, mini tompouces, mini tarteletjes, melk en dadels bij binnenkomst, vlees, kip bestilla, thee en koffie! Alles erop en eraan dus. En dan kan je kiezen uit 2 arrangementen voor 200 personen kom je dan op 42,50 of 46 Euro per persoon, best prijzig maar het ziet er allemaal wel goed uit! Oh ja, en als je dingen uit het menu weg wilt halen of er juist bij wilt hebben kun je ze dat zeggen en dan maken ze een nieuwe prijsopgave voor je. Vraag me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze cateraar?! HCL. Ik heb het gezien en meteen even uitgeprint. :D Het ziet er inderdaad goed uit. Je kan ook alleen het eten nemen en de Decoratie bij iemand anders, dan is het meteen een stuk goedkoper! .:UcA:.

yosraaa
30-01-2004, 14:07
Origineel gepost door HighClassLady En je kan ook bij Arrangementen kijken, en dan op bruiloft klikken dan zie je wat hun je bijvoorbeeld zouden aanraden en dat is dan inclusief bediening en decoratie en dan zie je onderaan de prijs per persoon, maar dan kom je alweer wat duurder uit, maar het is inclusief koekjes, bruidstaart van 7 lagen met fontein, bediening, decoratie, salade, fruit, brood, mini tompouces, mini tarteletjes, melk en dadels bij binnenkomst, vlees, kip bestilla, thee en koffie! Alles erop en eraan dus. En dan kan je kiezen uit 2 arrangementen voor 200 personen kom je dan op 42,50 of 46 Euro per persoon, best prijzig maar het ziet er allemaal wel goed uit! Oh ja, en als je dingen uit het menu weg wilt halen of er juist bij wilt hebben kun je ze dat zeggen en dan maken ze een nieuwe prijsopgave voor je. Vraag me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze cateraar?! HCL. hoi hoi mijn zwager had hun op zijn bruiloft en ik kan je vertellen dat de vispastilla echt een aanrader is. de rest van het eten was ook lekker hoor maar die sprong er echt tussen uit.

Tsa_inou
30-01-2004, 14:26
250 euro voor 250 gaten ( 10 euro per schaal dus ) exclusief ingredienten. Hij maak van alles. En ook hele aparte die wij Marokkanen niet kennen ( ten minste de meeste kennen het niet ) Je kunt m mailen voor meer info Sultandecor@consultant.com

yosraaa
30-01-2004, 14:27
Origineel gepost door HighClassLady Dank je voor je reactie lieverd, en hadden jullie ook een bruidstaart van hun? Zijn hun taarten te eten?! :D HCL. anytime ja die hadden ze ook van hun maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik die niet geproefd heb omdat ik niet van taart hou. (behalve van vlaaien natuurlijk) ben je al iets wijzer geworden hier wat je kan gebruiken voor je bruiloft

yosraaa
30-01-2004, 15:02
Origineel gepost door HighClassLady Oke, toch bedankt hoor! Ja ik ben al wat wijzer geworden, als je een catering neemt die ook deco en bediening doet, kom je duurder uit dan als je een Tiabba, een decorateur en bediening apart huurt. Je kan bij Jamama ook eten, koekjes, brood en de bruidstaart bestellen zonder dat je gebruik maakt van de catering service dus dat kan ik ook doen in plaats van een Tiabba en dan Sultan Decor en bediening inhuren, dan kom ik goedkoper uit en toch supermooi met het zelfde eten als dat je een catering neemt, dus dezelfde kwaliteit! Maar ik ben nog steeds aan het rondneuzen dus misschien dat ik bij hun het eten bestel of toch een Tiabba neem, ik heb al wat rond gevraagd maar moet nog steeds de prijzen van ze ontvangen en dan kan ik zien hoe ik beter uitkom, mooi maar toch niet al te duur, met natuurlijk goeie kwaliteit! Ik begin weer te ratelen geloof ik! :D groot gelijk heb je ....je zal kosten genoeg hebben. je moet gewoon alle mogelijkheden bekijken en ik weet zeker dat je tot iets moois zal komen. HCL.

UndercoverAngel
30-01-2004, 15:28
Origineel gepost door HighClassLady Oke, toch bedankt hoor! Ja ik ben al wat wijzer geworden, als je een catering neemt die ook deco en bediening doet, kom je duurder uit dan als je een Tiabba, een decorateur en bediening apart huurt. Je kan bij Jamama ook eten, koekjes, brood en de bruidstaart bestellen zonder dat je gebruik maakt van de catering service dus dat kan ik ook doen in plaats van een Tiabba en dan Sultan Decor en bediening inhuren, dan kom ik goedkoper uit en toch supermooi met het zelfde eten als dat je een catering neemt, dus dezelfde kwaliteit! Maar ik ben nog steeds aan het rondneuzen dus misschien dat ik bij hun het eten bestel of toch een Tiabba neem, ik heb al wat rond gevraagd maar moet nog steeds de prijzen van ze ontvangen en dan kan ik zien hoe ik beter uitkom, mooi maar toch niet al te duur, met natuurlijk goeie kwaliteit! Ik begin weer te ratelen geloof ik! :D HCL. Klopt, ik ga de Decoratie door Sultan Decoration doen en dan het eten bij Jamama halen of een Tiabba nemen. Alleen daar ben ik eigenlijk nog niet helemaal uit, ik weet wel zeker dat ik Sultan Decoration neem. Ben ik meteen een stuk goedkoper uit, Catering en Decoratie bij een en dezelfde bedrijf is echt duur! Ik ben nu gelukkig al bezig met het huisje, verf, behang enz. liggen al klaar. Nu alleen nog beginnen! :D Wil je het huisje voor je bruiloft af hebben of wil je pas na je bruiloft beginnen met inrichten? .:UcA:.

rehaam
30-01-2004, 16:42
[QUOTE]Origineel gepost door UndercoverAngel Ik heb altijd het liefst een site of iets dergelijks als het om een Cateraar/ Decorateur gaat. Kun je lekker op je gemak rondkijken vanuit je stoel! Nou las ik net een topic over Bruidstaarten en daar had iemand een site van een Cateraar opgezet. Ik dacht ik open een nieuwe topic dan valt het beter op voor degene die op zoek zijn naar een Cateraar/Decorateur! Rehaam bedankt voor het plaatsen van die post! :blauwkus: www.jamama.nl .:UcA:. [ /QUOTE] geen dank lieverd goed gedaan meid ;) ik wou nog topic openen maar nu heb je het gedaan :goedzo:

UndercoverAngel
31-01-2004, 18:23
Origineel gepost door rehaam geen dank lieverd goed gedaan meid ;) ik wou nog topic openen maar nu heb je het gedaan :goedzo: Heb je Jamama zelf een keer meegemaakt? Of weet je misschien of ze mooie decoratie hebben? :blauwkus: .:UcA:.

rehaam
01-02-2004, 15:57
Origineel gepost door UndercoverAngel Heb je Jamama zelf een keer meegemaakt? Of weet je misschien of ze mooie decoratie hebben? :blauwkus: .:UcA:. hey lieffie,nee ik heb ze nooit meegemaakt en hoe ik aan de site kwam was gewoon een toeval. oh ja ik denk dat ze toch geen decoratie doen anders stond het wel vermeld op de site,ik hoop al je vragen te hebben beantwoord. bye bye :zwaai:

Ouidath
01-02-2004, 20:56

ik vind het duur:eek: Ik kom met 250 personen bijna op de elfduizend euro uit:eek: en dat is zonder zaal ***** henna bruidsjurk en nog veel meer:eek:

Pagina's : [1] 2