Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Naomi Campbell

Pagina's : [1] 2 3

rachidabella
30-01-2004, 00:54

we hebben een beroemdheid in ons midden:hihi:

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 00:58
sorry naomi vol=vol :o

rachidabella
30-01-2004, 01:00
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF sorry naomi vol=vol :o :hihi: behalve als we er geld voor kunnen krijgen dan maken we wel een plaatsje voor haar

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 01:01
Origineel gepost door rachidabella :hihi: behalve als we er geld voor kunnen krijgen dan maken we wel een plaatsje voor haar :hihi: welkom naomi let maar niet op rachida want die spoort niet:ego:

rachidabella
30-01-2004, 01:07

Origineel gepost door ChOcOtOfFfF :hihi: welkom naomi let maar niet op rachida want die spoort niet:ego: zomaar negeert naomi mij open ik speciaal voor haar een topic (ff slijmen zodat ze wat kan regelen in de modellenwereldje voor mij) en ze zget niet eens hallo :ego:

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 01:09
Origineel gepost door rachidabella zomaar negeert naomi mij open ik speciaal voor haar een topic (ff slijmen zodat ze wat kan regelen in de modellenwereldje voor mij) en ze zget niet eens hallo :ego: modellen hebben kapsones toch :D misschien las ze dat je lelijk bent en jouw foto op uglypeople.com staat :p

rachidabella
30-01-2004, 01:16
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF modellen hebben kapsones toch :D misschien las ze dat je lelijk bent en jouw foto op uglypeople.com staat :p ow shit ey daar gaat me carriere dankzij jou:hihi: ik heb ook kapsones :ego: en ik heb mooie gele tanden

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 01:17
Origineel gepost door rachidabella ow shit ey daar gaat me carriere dankzij jou:hihi: ik heb ook kapsones :ego: en ik heb mooie gele tanden ach ja je kan toch beter maar meteen eerlijk zijn he ;) kijk je hebt naomi gewoon weggepest miskiena :kwaad:

rachidabella
30-01-2004, 01:22
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF ach ja je kan toch beter maar meteen eerlijk zijn he ;) kijk je hebt naomi gewoon weggepest miskiena :kwaad: :hihi: ach ik maakte toch geen kans Heb IK haar weggepest...zo iets zou ik nooit doen :o

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 01:25
Origineel gepost door rachidabella :hihi: ach ik maakte toch geen kans Heb IK haar weggepest...zo iets zou ik nooit doen :o nee zo ben jij niet:jammer: jij bezorgd mensen alleen een trauma van hier naar tokio ping wang han pong:hihi:

rachidabella
30-01-2004, 01:31
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF nee zo ben jij niet:jammer: jij bezorgd mensen alleen een trauma van hier naar tokio ping wang han pong:hihi: hangkie pankie sjanhaj...maar ik bedoel het aardig:D Ik ben tenslotte een vredelievend mense Kill Them All :zweep:

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 01:32
Origineel gepost door rachidabella hangkie pankie sjanhaj...maar ik bedoel het aardig:D Ik ben tenslotte een vredelievend mense Kill Them All :zweep: zo mag ik het horen haakneus:bril:

rachidabella
30-01-2004, 01:35
Origineel gepost door naomi_campbell haha sorry was ofline maar nu zijn jullie weg :-( zal iets voor je regelen rachidabella ;-) YO CHOCOTOFFFFFFZ ZE GAAT WAT VOOR ME REGELEN :D IK HEB HET ALTIJD AL GEWETEN IN GA HET MAKEN IN DIE MODELLEN WERELDJE :stout: Rachida next topmodel

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 01:35
Origineel gepost door naomi_campbell haha sorry was ofline maar nu zijn jullie weg :-( zal iets voor je regelen rachidabella ;-) wij zijn er nog hoor:bril: welkom in de jungle:hihi: ben jij de echte naomi :confused: zo ja: how are you:maf2:

rachidabella
30-01-2004, 01:39

Origineel gepost door ChOcOtOfFfF wij zijn er nog hoor:bril: welkom in de jungle:hihi: ben jij de echte naomi :confused: zo ja: how are you:maf2: :hihi: wij gaan gaan niet zo gauw weg vraagje he hoe vond je het om samen met jayz te werken? :stout: heb enkele geruchten gehoord

Pagina's : [1] 2 3