Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie o wie

Pagina's : [1] 2 3

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 00:33

opent er eens een LEUKE topic :o :zwaai:

rachidabella
30-01-2004, 00:40
en dan gaan wij die verkrachten yek :hihi:

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 00:42
je weet toch:ego: nerrie we moeten toch iets doen :D

rachidabella
30-01-2004, 00:46
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF je weet toch:ego: nerrie we moeten toch iets doen :D inderdaad ach het zijn maar saaie mensen... vind jij jezelf mooi?:D

maghrebgirl20
30-01-2004, 00:47

jullie 2 samen zijn gevaarlijk :maf2:

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 00:47
Origineel gepost door rachidabella inderdaad ach het zijn maar saaie mensen... vind jij jezelf mooi?:D nee ik vind mijzelf echt gruwelijk lelijk:stout: hoezo :confused:

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 00:48
Origineel gepost door maghrebgirl20 jullie 2 samen zijn gevaarlijk :maf2: kom bij de weirdoclub dan:stout: je bent van harte welkom en geef maar toe dat je net als ons geen leven hebt :D

maghrebgirl20
30-01-2004, 00:51
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF kom bij de weirdoclub dan:stout: je bent van harte welkom en geef maar toe dat je net als ons geen leven hebt :D graag, als ik toch geen leven hebt kan ik beter samen met jullie anderen gaan stalken hier :D

rachidabella
30-01-2004, 00:52
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF nee ik vind mijzelf echt gruwelijk lelijk:stout: hoezo :confused: gelukkig maar ...ik voel me op dit moment superlelijk onze spiegel is eens een keer schoongemaakt en ik schrok even toen ik er in keek:( wirdo's zijn cool :bril:

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 00:56
Origineel gepost door maghrebgirl20 graag, als ik toch geen leven hebt kan ik beter samen met jullie anderen gaan stalken hier :D ok dan:goedzo: je moet wel aan 3 eisen voldoen: a je moet koffie en thee en heloea naar ons brengen :verliefd: b je moet zorgen dat je zoveel mogelijk topic`s verkracht :o c nooit aardig doen tegen elkaar:maf2: ok als je voldoet aan die eisen ben je bij deze aangenomen door weirdo BV :zwaai:

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 00:57
Origineel gepost door rachidabella gelukkig maar ...ik voel me op dit moment superlelijk onze spiegel is eens een keer schoongemaakt en ik schrok even toen ik er in keek:( wirdo's zijn cool :bril: hee pass me je pica dan dan kan ik ff lachen:haha:

rachidabella
30-01-2004, 01:01
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF hee pass me je pica dan dan kan ik ff lachen:haha: www.uglypeople.com daar staat me foto:D maar die was van een paar jaa terug he..ben nu veel lelijker geworden.

rachidabella
30-01-2004, 01:04
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF ok dan:goedzo: je moet wel aan 3 eisen voldoen: a je moet koffie en thee en heloea naar ons brengen :verliefd: b je moet zorgen dat je zoveel mogelijk topic`s verkracht :o c nooit aardig doen tegen elkaar:maf2: ok als je voldoet aan die eisen ben je bij deze aangenomen door weirdo BV :zwaai: :hihi: het is een serieuse taak en een grote verantwoordelijkheid dus doe je best anders lig je er uit :zwaai:

maghrebgirl20
30-01-2004, 01:06
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF ok dan:goedzo: je moet wel aan 3 eisen voldoen: a je moet koffie en thee en heloea naar ons brengen :verliefd: b je moet zorgen dat je zoveel mogelijk topic`s verkracht :o c nooit aardig doen tegen elkaar:maf2: ok als je voldoet aan die eisen ben je bij deze aangenomen door weirdo BV :zwaai: wejouw, verleidelijk contract :rolleyes: http://images.picsearch.com/is?201373207814

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 01:06

Origineel gepost door rachidabella :hihi: het is een serieuse taak en een grote verantwoordelijkheid dus doe je best anders lig je er uit :zwaai: ja ontzettend serieus oefff :p pfff 60 seconde regel is 90 geworden:jammer:

Pagina's : [1] 2 3