Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stel, je vrouw heeft eens geen zin...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

maghrebgirl20
29-01-2004, 23:30

in sex, wat zou je dan doen als echtgenoot? - je erbij neerleggen - zeggen dat het je recht is, dus ze moet maar een vriendin van mij namelijk, is getrouwd, maar haar man wil dag en nacht, en toen ze een x zei, dat ze geen zin had werd hij kwaad, en vroeg of ze een ander had :maf:

praatjes
29-01-2004, 23:37
Origineel gepost door maghrebgirl20 in sex, wat zou je dan doen als echtgenoot? - je erbij neerleggen - zeggen dat het je recht is, dus ze moet maar een vriendin van mij namelijk, is getrouwd, maar haar man wil dag en nacht, en toen ze een x zei, dat ze geen zin had werd hij kwaad, en vroeg of ze een ander had :maf: Gewoon meer sex eisen bij de volgende keer waneer het wel kan!

maghrebgirl20
29-01-2004, 23:37
Origineel gepost door Wolverine Een vrouw mag haar man geen gemeenschap weigeren in de islam. Maar een man moet ook respect tonen als z'n vrouw ziek if ofzo dat niet gaan vragen. Maar dat is in de islam ook een reden:sommige mannen hebben een te groot libido voor één vrouw dus mogen ze als de vrouw wilt met 2 trouwen. ik weet dat vrouwen niet mogen weigeren, maar ik kan me niet voorstellen dat als een vrouw zegt, liever niet nu, dat een man zegt....... ik wil, dus je moet maar. das mijn vraag... zou je je erbij neerleggen of niet?

maghrebgirl20
29-01-2004, 23:39
Origineel gepost door praatjes Gewoon meer sex eisen bij de volgende keer waneer het wel kan! das een optie :rolleyes:

LadyLo
30-01-2004, 00:13

de pot op met hem! Als straf krijgt ie dan 2 weken geen sex :stout: :giechel:

maghrebgirl20
30-01-2004, 00:18
Origineel gepost door LadyLo de pot op met hem! Als straf krijgt ie dan 2 weken geen sex :stout: :giechel: mannen houden van vrouwen die dominant zijn ;) dus zeker :stout:

LadyLo
30-01-2004, 00:19
Origineel gepost door maghrebgirl20 mannen houden van vrouwen die dominant zijn ;) dus zeker :stout: :stout: lekker voor ze!!!

Zeemermin23
30-01-2004, 00:26
MAAR ALS JE ZIJN ZIN NIET GEEFT, KAN HIJ HET ERGENS ANDERES GAAN ZOEKEN EN DAT IS NIET JUIST :kwaad: HET IS NOOIT GOED :D

maghrebgirl20
30-01-2004, 00:27
Origineel gepost door Zeemermin23 MAAR ALS JE ZIJN ZIN NIET GEEFT, KAN HIJ HET ERGENS ANDERES GAAN ZOEKEN EN IK DENK DAT DAT NIET JUIST IS.... :kwaad: precies :kwaad: hoop maar dat ik een hele lieve man krijg :)

maghrebgirl20
30-01-2004, 00:28
Origineel gepost door LadyLo :stout: lekker voor ze!!! voor jou ook, geef maar toe :rolleyes:

LadyLo
30-01-2004, 00:29
Origineel gepost door maghrebgirl20 voor jou ook, geef maar toe :rolleyes: :confused: je denkt geloof ik te ver dirty!!!

maghrebgirl20
30-01-2004, 00:36
Origineel gepost door LadyLo :confused: je denkt geloof ik te ver dirty!!! ikke? denk het niet, heb het gewoon over dominant zijn, sommige houden ervan. heb het niet over dominant zijn in bed ;)

Zeemermin23
30-01-2004, 00:36
INSHALLAH VOOR ONS ALLE :)

xxMINAxx
30-01-2004, 00:43
Origineel gepost door maghrebgirl20 in sex, wat zou je dan doen als echtgenoot? - je erbij neerleggen - zeggen dat het je recht is, dus ze moet maar een vriendin van mij namelijk, is getrouwd, maar haar man wil dag en nacht, en toen ze een x zei, dat ze geen zin had werd hij kwaad, en vroeg of ze een ander had :maf: een man mag ook geen sex hebben met zijn vrouw als ze het niet wilt dat heb ik me ooit eens laten vertellen maar of het nou echt zo is weet ik niet maar als hij zijn vrouw lief heeft zou hij haar ook niet dwingen want dan is het net een verkrachting :kwaad:

maghrebgirl20
30-01-2004, 00:46

Origineel gepost door xxMINAxx een man mag ook geen sex hebben met zijn vrouw als ze het niet wilt dat heb ik me ooit eens laten vertellen maar of het nou echt zo is weet ik niet maar als hij zijn vrouw lief heeft zou hij haar ook niet dwingen want dan is het net een verkrachting :kwaad: ja ik vind het ook meer een verkrachting, als iemand zijn echtgenoot dwingt. maar ik heb me laten vertellen dat een vrouw haar man niet mag weigeren

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8