Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als Marokkaanse meid zijnde, hoor je er alleen Bij als ook Jij een Vriend hebt!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

SlauGhteR_XX
29-01-2004, 21:36

Noem het mode! Rage! Hoe je het wendt of keert! Je hoort er alleen bij als ook jij als marokkaanse meid/ke.hba zijnde een vriend hebt! :rolleyes: Neger vriend Marokkaan Anti maakt niks uit! het gaat om het woord vriend! :rolleyes: Marokkaanse meiden sturen mekaar indirecht op tot het hebben van een vriend! Immers ze willen er allemaal bijhoren! Marokkaanse meiden geven een nieuw betekenis aan het woord Integratie! :giechel:

Oempje
29-01-2004, 21:37
Assimilatie bedoel je.. Alleen al het feit dat jij zo denkt, over de Marokkaanse, getuigt al van Assimilatie.. :rolleyes:..

SlauGhteR_XX
29-01-2004, 21:41
Niet zo schijnheilig Khe.bs! :rolleyes: Jullie horen er ook bij!

praatjes
29-01-2004, 21:43
Ewa snap ze dan ook een beetje, het zijn immers geen racisten, ze discrimineren niet. Het zijn moslima's ze sluiten geen een cultuur uit :D

Oempje
29-01-2004, 21:44

Origineel gepost door SlauGhteR_XX Niet zo schijnheilig Khe.bs! :rolleyes: Jullie horen er ook bij! ke7ba zei je..?? 11. O, gij die gelooft! Laat een volk het andere volk dat waarschijnlijk beter is dan zij, niet bespotten, noch vrouwen andere vrouwen, die misschien beter zijn dan zij. En belastert elkander niet, noch noemt elkaar bij scheldnamen. Kwaad is (het geven van) een slechte naam na de aanvaarding van het geloof, en zij die geen berouw tonen zijn de onrechtvaardigen.

imados
29-01-2004, 21:44
DAt die meisjes een beetje gebruik maken van hun vrijheid, oke, maar dat ze er MISBRUIK van maken........zo zie je maar wie zichzelf echt een 'dame' mag noemen....

SlauGhteR_XX
29-01-2004, 21:45
Origineel gepost door Oempje ke7ba zei je..?? 11. O, gij die gelooft! Laat een volk het andere volk dat waarschijnlijk beter is dan zij, niet bespotten, noch vrouwen andere vrouwen, die misschien beter zijn dan zij. En belastert elkander niet, noch noemt elkaar bij scheldnamen. Kwaad is (het geven van) een slechte naam na de aanvaarding van het geloof, en zij die geen berouw tonen zijn de onrechtvaardigen. K****! Zo beter! :rolleyes: Niet goed gehoord?! Kom langs!

LoVeLy_HaNaN
29-01-2004, 21:46
Egt laag van je dat je andere meiden loopt uit te schelde:jammer:

SlauGhteR_XX
29-01-2004, 21:47
Origineel gepost door praatjes Ewa snap ze dan ook een beetje, het zijn immers geen racisten, ze discrimineren niet. Het zijn moslima's ze sluiten geen een cultuur uit :D Hun deuren staan open voor alles en iedereen! Of nee Benen! :giechel:

praatjes
29-01-2004, 21:47
In deze topic gaan klappen vallen echt! Anders deel ik ze wel uit, ik kan het haast niet wachten.

Oempje
29-01-2004, 21:48
Origineel gepost door SlauGhteR_XX K****! Zo beter! :rolleyes: Niet goed gehoord?! Kom langs! moge Allaah Je Leiden..

LoVeLy_HaNaN
29-01-2004, 21:48
En wie gaan die klappe ontvange? Die zielige SlauGhteR_XX ?

SlauGhteR_XX
29-01-2004, 21:49
Origineel gepost door imados DAt die meisjes een beetje gebruik maken van hun vrijheid, oke, maar dat ze er MISBRUIK van maken........zo zie je maar wie zichzelf echt een 'dame' mag noemen.... **** staat ze beter! Hoeriya, of nee Touriya wannabe's! :giechel:

praatjes
29-01-2004, 21:49
Origineel gepost door SlauGhteR_XX Hun deuren staan open voor alles en iedereen! Of nee Benen! :giechel: En voor jou en ik staat die deur meestal half open, is dat geen znoen :hihi:

SlauGhteR_XX
29-01-2004, 21:50

Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN En wie gaan die klappe ontvange? Die zielige SlauGhteR_XX ? Meneer voor jou!! :giechel: Moet ik je klappen! zeg me maar waar... onder of Boven! :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8