Bekijk originele versie : Welk meisje?
Jassientje
29-01-2004, 20:56
Zeg..ik zit met een prbleempje en dat is....mijn zusje had in Marokko verkering met een jongen en met die jongen kon ik wel goed opschieten. Ik zag ook aan me zusje dat ze hem erg leuk vond :Iluvu: dus ja..ik kon haar moeilijk verbieden met hem om te gaan en het is ook nog een goede jongen. Maar nou we weer terug zijn in Nederland durf ik niet te vragen naar haar contact met hem en ze is ook echt elke dg chagrijnig....en nee...dat heeft niets te maken met dat maandelijkse incidentje...
Ik wil alleen weten hoe jullie daarmee om zouden gaan??...Als je vriend in Marokko woont en jij in Nederland.... :confused:
HalveWaarheid
29-01-2004, 21:04
Je zusje had verkering in marokko en jij wist dat? :confused: En ze is nu elke dag sjacherijnig? :rolleyes:
Nou kzal je vertellen wat je moet doen...! Je pakt je zusje aan haar haren beet...en blijft haar net zo lang over de grond sleuren tot ze een k.utglimlach op haar kop tovert en die voor de rest van haar leven zal houden! Zodra ze niet glimlacht sleur je haar weer mee! Nog een paar rechtse hoeken zal d'r leren met jongens om te gaan!
P.s. Die jongen in marokko zou ik ook maar opzoeken deze vakantie en em een lesje leren!
sneakynawal
29-01-2004, 21:08
Origineel gepost door HalveWaarheid
Je zusje had verkering in marokko en jij wist dat? :confused: En ze is nu elke dag sjacherijnig? :rolleyes:
Nou kzal je vertellen wat je moet doen...! Je pakt je zusje aan haar haren beet...en blijft haar net zo lang over de grond sleuren tot ze een k.utglimlach op haar kop tovert en die voor de rest van haar leven zal houden! Zodra ze niet glimlacht sleur je haar weer mee! Nog een paar rechtse hoeken zal d'r leren met jongens om te gaan!
P.s. Die jongen in marokko zou ik ook maar opzoeken deze vakantie en em een lesje leren!
Hahahahahahahahhahaa :D
En Jassientje, misschien mist ze hem wel heel errug, daarom is ze charijnig! Vraag het haar!
praatjes
29-01-2004, 21:10
Dit is wat ze aanpak noemen, zo zou dit alledaags moeten zijn Jassientje :)
Toppunt van Integratie.. :rolleyes:..
LoVeLy_HaNaN
29-01-2004, 21:16
:eek: Niet iedereen denkt zoals jou en gebruikt geweld zoals jou!! :eek:
fatimaatje2
29-01-2004, 21:19
JIJ BENT ZEKER EEN PURE ERIFFIE UIT EL HOUCAIMA.
karima001
29-01-2004, 21:22
Origineel gepost door Oempje
Toppunt van Integratie.. :rolleyes:..
Ja ja..en den haag nog zeggen dat de integratie is mislukt...ze zouden s moeten weten...
SlauGhteR_XX
29-01-2004, 21:29
Origineel gepost door Jassientje
Zeg..ik zit met een prbleempje en dat is....mijn zusje had in Marokko verkering met een jongen en met die jongen kon ik wel goed opschieten. Ik zag ook aan me zusje dat ze hem erg leuk vond :Iluvu: dus ja..ik kon haar moeilijk verbieden met hem om te gaan en het is ook nog een goede jongen. Maar nou we weer terug zijn in Nederland durf ik niet te vragen naar haar contact met hem en ze is ook echt elke dg chagrijnig....en nee...dat heeft niets te maken met dat maandelijkse incidentje...
Ik wil alleen weten hoe jullie daarmee om zouden gaan??...Als je vriend in Marokko woont en jij in Nederland.... :confused:
Nu ze toch chaga is, Kogel door der KOp!! :rolleyes:
Dat zal der leren! Nu je toch bezig bent, zelfde geld voor jou! :giechel:
Waarom ga je niet naar je ouders en zeg je, dat je zusje chaga is om der vriendje! :giechel:
Origineel gepost door fatimaatje2
JIJ BENT ZEKER EEN PURE ERIFFIE UIT EL HOUCAIMA.
Mijn God..! Waar slaat DAT nou weer op?!
Achterlijk zeg..!
fatimaatje2
29-01-2004, 21:33
Het kan mij niks schelen wat jij bent het gaat om het principe. Zo ga je toch niet met je zusje om!! Vind je het gek dat de meeste meisjes weglopen en de verkeerde pad op gaan als je met zo´n meisje rustig praat en verteld dat ze verkeerd bezig is anders dan haar slepen over de grond en dan is ze de volgende dag weg.
En over eriffien uit elhoucaima gesproken die denken meestal hetzelfde.
SlauGhteR_XX
29-01-2004, 21:39
:confused: Wallah me ik begrijp wat je hierboven hebt getypt! Leg es uit! What the fok is chaga eigenlijk! :confused:
Eh Ya Mafkees :D sjacherijnig
Het kan mij niks schelen wat jij bent het gaat om het principe. Zo ga je toch niet met je zusje om!! Vind je het gek dat de meeste meisjes weglopen en de verkeerde pad op gaan als je met zo´n meisje rustig praat en verteld dat ze verkeerd bezig is anders dan haar slepen over de grond en dan is ze de volgende dag weg.
En over eriffien uit elhoucaima gesproken die denken meestal hetzelfde.
Ga je zo niet met je zusje om?
Nee laat haar maar om de week een vriend nemen, weet je wat, ga ook lekker samen uit, nee nog beter, ga samen met je zusje, en jouw vriendin, double daten, en vervolgens stel je ze allemaal voor aan je ouders, vergeet niet nog ff een kratje te halen, om het plaatje compleet te maken..
Vind je het gek dat er zoveel marokkaanse meisjes zich als hoeren gedragen?
Broers zijn er ook om die meisjes in Toom te houden..
Over Riffien uit Alhoceima, wat een generalisatie, wat een Blaa..!
fatimaatje2
29-01-2004, 21:48
Waar heb je het nou allemaal over? ´´kratjes en uitgaan´´. Als zij nou oud genoeg is om te trouwen mag zij niemand leren kennen of zo? Kom op zeg doe ff normaal je ben zelf ook een meisje. Elk meisje hierzo heeft weleens een vriend gehad dat weet ik honderd procent zeker, en ik weet ook zeker dat elke broer weet dat z´n zusje wel iemand kent alleen ze moeten er niks van weten. DUS JE MAG WEL EEN VRIEND, ALS HET MAAR STIEKEM IS. Ik heb zelf ook broers hoor en zijn ook heel streng maar ik zie dat er van dat strenge gedoe niks gebakken is. Want uiteidelijk ben ik de gene die weet wat ik doe.
Waar heb je het nou allemaal over? ´´kratjes en uitgaan´´. Als zij nou oud genoeg is om te trouwen mag zij niemand leren kennen of zo? Kom op zeg doe ff normaal je ben zelf ook een meisje. Elk meisje hierzo heeft weleens een vriend gehad dat weet ik honderd procent zeker, en ik weet ook zeker dat elke broer weet dat z´n zusje wel iemand kent alleen ze moeten er niks van weten. DUS JE MAG WEL EEN VRIEND, ALS HET MAAR STIEKEM IS. Ik heb zelf ook broers hoor en zijn ook heel streng maar ik zie dat er van dat strenge gedoe niks gebakken is. Want uiteidelijk ben ik de gene die weet wat ik doe.
Zodra jij je zusje stimuleerd in het hebben van een vriend, gaat het steeds verder, geef je ze een vinger, dan nemen ze de hele Hand, van het een komt het ander..
Daarnaast heb ik een strenge broer, en een niet strenge broer, de een doet het met zijn vuisten, de ander met woorden, uit eigen ervaring weet ik dat die vuisten toch echt wel beter helpen dan die woorden..
Het ging er mij voornamelijk om wat je zei over Riffie's, dat was echt onzin..!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.