Bekijk originele versie : Casa Anfa? Mensen uit Casablanca!!!!!!
GIRLFRIEND
02-09-2008, 13:51
Hey Allemaal, Ramadan Mubarak!!:goedzo:
Kunnen jullie mij iets vertellen over Casablanca Anfa? Waar ligt het precies? Hoever met de auto naar bijv. naar de Medina of het centrum van Casablanca?
Kan er namelijk niet zoveel info over vinden. Mijn nichtje is getrouwd met een Marokkaan en ze willen graag naar Casa verhuizen, maar ze hebben 2 kids en ze wil niet in grand Casablanca zitten, maar een beetje daarbuiten, kunne jullie mij aub meer info geven? Is het rustig daar? Heb je veel winkels daar, zoals supermarkten enzo. Geen nachtclubs ofzo hoor!:moe: En heb je scholen daar.
Hartelijk dank mensen en veel succes allemaal met het vasten!! Moge Allah ons vasten en gebeden accepteren en ons vergeven voor onze zonden.
CasaZina
02-09-2008, 14:01
anfa is niet ver van de stad vandaan, je hebt een gedeelte wat druk is, maar ook een gedeelte wat juist erg rustig is, anfa is best wel groot.
je hebt er scholen en winkels in de buurt zitten
maar als je nichtje echt wilt weten hoe het daar is, moet ze toch eerst even een kijkje nemen, je hebt er meer leuke plekjes om te wonen!
ramadan moubarak!
Hey Allemaal, Ramadan Mubarak!!:goedzo:
Kunnen jullie mij iets vertellen over Casablanca Anfa? Waar ligt het precies? Hoever met de auto naar bijv. naar de Medina of het centrum van Casablanca?
Kan er namelijk niet zoveel info over vinden. Mijn nichtje is getrouwd met een Marokkaan en ze willen graag naar Casa verhuizen, maar ze hebben 2 kids en ze wil niet in grand Casablanca zitten, maar een beetje daarbuiten, kunne jullie mij aub meer info geven? Is het rustig daar? Heb je veel winkels daar, zoals supermarkten enzo. Geen nachtclubs ofzo hoor!:moe: En heb je scholen daar.
Hartelijk dank mensen en veel succes allemaal met het vasten!! Moge Allah ons vasten en gebeden accepteren en ons vergeven voor onze zonden.
Casablanca Anfa is gewoon in Casablanca hoor:rolleyes:
Het is een buurt genaamd Anfa een mooie nette buurt en je hebt er natuurlijk van alles maar ze moet het zelf zien.. en als ze net buiten Casa wil gaan wonen dan moet ze naar Mohemadia of Bousekoura ofzo..
GIRLFRIEND
02-09-2008, 14:46
Dank jullie wel voor je antwoorden, ik wist niet dat Anfa bij Casa hoorde:o ben er zelf maar 1 keer geweest en casa is zoooooo groot. Mohammedia, daar hebben ze toch een vet mooi strand, al thans dat is wat ik heb gehoord.
Maar hoelang is het dan met de auto van anfa naar het centrum van casa?
Dank jullie wel voor je antwoorden, ik wist niet dat Anfa bij Casa hoorde:o ben er zelf maar 1 keer geweest en casa is zoooooo groot. Mohammedia, daar hebben ze toch een vet mooi strand, al thans dat is wat ik heb gehoord.
Maar hoelang is het dan met de auto van anfa naar het centrum van casa?
Anfa is heel groot en met de auto denk ik zo rond de 10 min. en bedoel je van Medina of van M3aarif want van M3aarif is Anfa dichterbij..
Is Anfa niet gewoon Ain Diab??
Of ligt het gewoon dicht tegen elkaar?
Anfa ligt aan de Ain Diab. Het is zoals L'HBIBA het zegt gewoon een wijk in Casablanca.
Het is wel een nette wijk. Heel veel rijken, en veel privéscholen voor de kinderen.
Luitenant
02-09-2008, 19:43
Anfa ligt aan de Ain Diab. Het is zoals L'HBIBA het zegt gewoon een wijk in Casablanca.
Het is wel een nette wijk. Heel veel rijken, en veel privéscholen voor de kinderen.
klopt, een van de nettere wijken,grote brede straten..wel nice
Denk dat je nicht beste even zelf kan kijken naar de omgeving voordat ze wat beslist
GIRLFRIEND
02-09-2008, 21:29
Hey bedankt mensen!! voor alle reacties!! Insha´Allah zullen we in November van dit jaar een kijkje gaan nemen. Anfa klink goed overigens.:goedzo: :goedzo:
_atlasi_
02-09-2008, 23:58
mooie wijk,
maar ook hele dure wijk, huizen kosten toch minimaal 1 miljoen daar denk ik
mooie wijk,
maar ook hele dure wijk, huizen kosten toch minimaal 1 miljoen daar denk ik
Je betaalt daar per vierkante meter rond de 2000 euro..dat is overigens bijna in heel Casa het geval. De prijzen zijn ontzettend gestegen...
cheguevara
03-09-2008, 16:23
je kan in tamesna wonen ,dat is een nieuwe stad die buiten casablanca wordt gebouwd.
GIRLFRIEND
03-09-2008, 17:07
je kan in tamesna wonen ,dat is een nieuwe stad die buiten casablanca wordt gebouwd.
Is dat niet richting Tamaris???:o :o :o Ik doe alsof ik veel weet........
Met een half miljoen kom je er ook wel, denk ik zo..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.