Bekijk originele versie : he meiden....................
wie van jullie is er met een jongen getrouwd,waar je een het begin nie verliefd op was????????????
zo ja, hoe gaat het nu dan tussen jullie??????????????
vertel me!!!!!!!!!!!!!!!!!
:zwaai:
SecretSanaa
29-01-2004, 19:59
ahhaa hier kan ik niet over mee praten..
Lady_moi
29-01-2004, 20:21
Ongetrouwd :)
HalveWaarheid
29-01-2004, 20:28
Ik was verliefd op de ezel van mijn oom...maar ben toen uitgehuwelijkt aan mijn behaarde nicht! Moet er nog steeds elke avond over huilen! :staart:
coalitiegenoot
29-01-2004, 20:29
gaat goed hoooooor ik ben pas uitgehuwlijkt :)
yesmina19
29-01-2004, 21:23
heb geen ervaring
en heb ook geen zin om een ervaring op te doen
:(
Ik dacht dat ik wel van hem zou gaan houden, maar dat is helaas niet het geval.
Nu zit ik vast in een uitzicht- en liefdeloos huwelijk :(
PrincessTifah
29-01-2004, 22:04
IKKKKKKKKKKKKKKK
Ik ben verloofd met een zaaaaaaalige jongen.
Ik haaaaaatte hem vroeger. Hij was zo irritant allatieffff..
En hij is nu me beste vriendddddd ;)
Je moet liefde tijd geven meid. Liefde groeit wel. En liefde die er op het begin niet is, is de liefde die prachig uitbloeit....
Hmmm.... Lhoeb zwiennnn :stout:
alhoceima_boy15
29-01-2004, 22:36
Origineel gepost door HalveWaarheid
Ik was verliefd op de ezel van mijn oom...maar ben toen uitgehuwelijkt aan mijn behaarde nicht! Moet er nog steeds elke avond over huilen! :staart: :lol: :lol:
maghrebgirl20
29-01-2004, 23:21
Origineel gepost door coalitiegenoot
gaat goed hoooooor ik ben pas uitgehuwlijkt :)
en mij nix vertellen :huil:
Glimlachje
29-01-2004, 23:57
Origineel gepost door PrincessTifah
IKKKKKKKKKKKKKKK
Ik ben verloofd met een zaaaaaaalige jongen.
Ik haaaaaatte hem vroeger. Hij was zo irritant allatieffff..
En hij is nu me beste vriendddddd ;)
Je moet liefde tijd geven meid. Liefde groeit wel. En liefde die er op het begin niet is, is de liefde die prachig uitbloeit....
Hmmm.... Lhoeb zwiennnn :stout:
Ja, ik ook zoiets... :o Maar dan anders... :p
chelha81
29-01-2004, 23:58
bij mij was het zo dat een jonge gek op mij was en ik had zoiets van wat???trouwen met jou...l dont think so!!! was nog jong (13)....ewa ja en toen ik 18 was kwam k hem weer tegen en toen werd het liefde op het eerste gezicht...en we houden nog steeds van elkaar en hadden 2 jaar relatie en vorig jaar verloofd,en vorige zomer getrouwt op papieren....en bijna bruidloft inchaallah.....lief toch
Glimlachje
29-01-2004, 23:58
Origineel gepost door HalveWaarheid
Ik was verliefd op de ezel van mijn oom...maar ben toen uitgehuwelijkt aan mijn behaarde nicht! Moet er nog steeds elke avond over huilen! :staart:
Gekkerd :giechel:
Origineel gepost door chelha81
bij mij was het zo dat een jonge gek op mij was en ik had zoiets van wat???trouwen met jou...l dont think so!!! was nog jong (13)....ewa ja en toen ik 18 was kwam k hem weer tegen en toen werd het liefde op het eerste gezicht...en we houden nog steeds van elkaar en hadden 2 jaar relatie en vorig jaar verloofd,en vorige zomer getrouwt op papieren....en bijna bruidloft inchaallah.....lief toch
bruidloft????allatief, ik kon het niet geloven toen ik het zag. Het is bruiloft meid!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.