Bekijk originele versie : mannen
yasmina999
29-01-2004, 18:52
Waarom vinden mannen het normaal dat zij geen maagd meer zijn, maar verwachten ze wel dat hun vrouw maagd is.......
Ik denk dat ik ook met een maagd wil trouwen, maar waar vind je die hahahaha :giechel: ......
En als ik toch met iemand trouw die geen maagd meer is laat ik hem wel een test doen, voordat ik een of andere ziekte oploop :rolleyes: ....
Ik vind mannen maar schijnheilig!!!!!!!!!!
CrazyInLove
29-01-2004, 18:55
hello
haha vind ik ook, helemaal mee eens schatje
Glimlachje
29-01-2004, 19:29
Niet allemaal.... ;)
lady_mixed
29-01-2004, 19:31
Origineel gepost door yasmina999
Waarom vinden mannen het normaal dat zij geen maagd meer zijn, maar verwachten ze wel dat hun vrouw maagd is.......
Ik denk dat ik ook met een maagd wil trouwen, maar waar vind je die hahahaha :giechel: ......
En als ik toch met iemand trouw die geen maagd meer is laat ik hem wel een test doen, voordat ik een of andere ziekte oploop :rolleyes: ....
helemaal met je eens!!! als vrouwen maagd moeten zijn, dan geld dat voor de mannen ook. het staat trouwens ook in de koran!
maghrebgirl20
29-01-2004, 23:25
:jammer: dat sommige het normaal vinden
foolish_belgie
30-01-2004, 01:51
ja eigenlijk wij meisjes worden dus echt wel degelijk op ieder vlak gediscrimineerd weet je, mannen mogen alles, ontmaagd zijn, vriendin hebben , met belgen verkeren noem maar op, en wie zegt er dat wij vrouwen dat graag hebben???
ilhamnador
30-01-2004, 13:13
Weet je soms vraag ik me af waarom mogen ze dat en wij meisjes niet, in de koran staat dat meisjes en jongens maagd moeten blijven tot hun huwelijk. :kwaad:
zwina1981
30-01-2004, 15:03
mannen denken "het is toch niet te controleren "maar vergeten dat Allah sobhana wa ta3ala wel ALLES ziet !!!!!!
Groetjes moi
yasmina999
30-01-2004, 15:33
Eigenlijk ligt de fout bij ons vrouwen, wij pikken het gewoon.............
Mannen zeggen gewoon ik wil een maagd klaar, ook al zijn ze met jan alleman naar bed geweest..
Wij vrouwen weten dat ze geen maagd meer zijn, en toch trouwen we met die sukkels...........
Mannen doen net alsof wij vrouwen geen gevoelens hebben, en dat zij zogenaamd zwak zijn en hun geilheid niet kunnen bedwingen.........
Sorry maar ik ben een vrouw en ik heb ook gevoelens, maar moet mij ook inhouden totdat ik ga trouwen hahaha...........
ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 23:08
het is de cultuur die discrimineert en niet de Islam dus maak ik me ook niet druk over zulke zaken.... Die jongens die dat doen zijn voor zichzelf verantwoordelijk later en ik voor mijzelf..Bovendien zijn er heus nog wel jongens die hun geloof op de eerste plek zetten en ook als maagd het huwelijk in gaan.
:zwaai:
ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 23:12
Eigenlijk ligt de fout bij ons vrouwen, wij pikken het gewoon.............
Mannen zeggen gewoon ik wil een maagd klaar, ook al zijn ze met jan alleman naar bed geweest..
Wij vrouwen weten dat ze geen maagd meer zijn, en toch trouwen we met die sukkels...........
Mannen doen net alsof wij vrouwen geen gevoelens hebben, en dat zij zogenaamd zwak zijn en hun geilheid niet kunnen bedwingen.........
Sorry maar ik ben een vrouw en ik heb ook gevoelens, maar moet mij ook inhouden totdat ik ga trouwen hahaha...........
natuurlijk is het de fout van de vrouw als ze een hypocriet als man kiest
als een man een fout heeft gemaakt maar hier spijt van heeft getoond naar Allah dan zou het voor mij geen probleem zijn. Maar iemand die denkt dat hij zehma het recht heeft om voor het huwelijk te gaan "snoepen" en zijn vrouw niet zo`n persoon zal nooit mijn respect verdienen
yasmina999
30-01-2004, 23:42
Weet je wat nog veel erger is marokkaanse mannen die marokkaanse meisjes ontmaagden en dan dumpen........
Of mannen die een vrouw bespelen, haar wijsmaken dat hij van haar houd en zegt dat hij met haar gaat trouwen en, als hij haar heeft ontmaagd haar dwingen om als **** te gaan spelen..........
Ik weet het, jullie zullen wel denken moet ze maar niet haar benen sprijden, maar ja liefde maakt blind.....
IK zou zo,n gast vermoorden als hij het bij een van mij familie zou flikken, kan ik gewoon geen respect voor hebben......
zwina1981
02-02-2004, 11:03
Een man die nog maagd is moet nog geboren worden ,en tot zijn trouwdag niet met vrouwen in aanraking komen,en zelfs dan heb je nog de kans dat hij geen maagd is..............Maar hoe je het ook wend of keert zolang het geen afgelikte boterham is moet je er tegenwoordig al tevreden mee zijn !!!!!!!!
ma3a a salama zwinaaaaa
socialedienst
02-02-2004, 11:12
WTF gaat het over?!?!?!?! :kwaad:
wat een onzin zeg!!!
dus als een man het goedvind dat jij geen maagd bent...dan savi? en Allah dan??
en de Dames keuren het goed jek....ewa dat wil niet zeggen dat de heren met vrije kaart wegkomen hoor. ALLAH is er ook nog...
Je moet het zo zien, De dames zijn slimmer in dit verhaal. Ze maakt zich niet druk om de maagdelijkheid van r man, omdat simpelweg de straf van Allah moet komen!!! En de man is de sukkel die ALLAH vergeet en er lekker op los naait...de man is uiteindelijk de VERLIEZEr.
Ikzelf moet toegeven dat ik denk ik niet erop zal letten of mijn bruid nog maagd is. Als de liefde er is, wat gaan we ons dan nog druk maken om t verleden?
T is toch belachelijk om op je huwelijksnacht hierop gaat focussen??? wat n onzin..... Allah ie galesha...
Als Jij geen maagd meer bent....dan zal ALLAH het zeker doorhebben en HIJ zal je staffen, daar heb je mij niet voor nodig. Als IK geen maagd meer ben, dan zal ALLAH mij straffen en das niet jouw taak....
peace :bril:
Mocro4eva
02-02-2004, 13:22
Allah 3la kol wa7ed. Je kunt als vrouw een maagd eisen, maar of je die ook krijgt is een nog maar de vraag. Het enige wat ik wens is dat Allah mij een goede moslim als man schenkt met een goed hart en een gezond verstand. Een goede moslim wil nog niet zeggen dat hij nooit een fout heeft gemaakt of zal maken. Wij zijn allemaal mensen en we maken allemaal fouten, de een meer dan de ander. De een toont berouw en de ander niet.
Het is inderdaad niet eerlijk en hypocriet dat ontmaagde mannen ( en die geen spijt hebben van hun daad/daden) een maagd als vrouw eisen, maar inshallah zul jij zo een man niet krijgen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.