Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meer dan helft allochtone vrouwen kansarm

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

AlHoceima_Leila
29-01-2004, 18:14

Meer dan helft allochtone vrouwen kansarm Uit een onderzoek van het Sociaal en Cultureel Planbureau blijkt dat 53 procent van de allochtone vrouwen in een kansarme situatie verkeert. Het grootste deel hiervan bestaat uit vrouwen van Turkse of Marokkaanse afkomst. Ook alleenstaande Surinaamse en Antilliaanse vrouwen hebben gemiddeld genomen een zwakke positie. Slechts 22 procent van de allochtone vrouwen is maatschappelijk succesvol. Meer dan 120.000 Turkse en Marokkaanse vrouwen zijn volgens het SCP kansarm. Hierbij zou het niet alleen de eerste generatie betreffen, maar ook de generaties daarna die naar Nederland zijn gehaald. De kansarme vrouwen zijn in de meeste gevallen slecht opgeleid en zijn niet onafhankelijk. Ook hebben ze vaak een traditionele visie op de rol van de vrouw. Een kwart van de Turkse en Marokkaanse vrouwen heeft een baan. Bij Molukse en Antilliaanse vrouwen is dat het dubbele, en Surinaamse vrouwen anticiperen zelfs nagenoeg gelijk als de autochtone vrouwen op de arbeidsmarkt. Het onderzoek ziet echter wel een positieve trend in de arbeidsdeelname van allochtone vrouwen. Volgens Minister De Geus van Sociale Zaken is dit een rechtvaardiging van het beleid van het kabinet, dat sterk is gericht op emancipatie en integratie. :traan2: sommige vinden het denk ik beter zo , maar demeeste zouden toch wel willen werken . Helaas

an3sdej
29-01-2004, 19:38
Een goede reden temeer om het fenomeen importbruiden, met nog meer kracht en inventiviteit tegen te houden.

RitaMaria
29-01-2004, 20:00
Origineel gepost door an3sdej Een goede reden temeer om het fenomeen importbruiden, met nog meer kracht en inventiviteit tegen te houden. En bruidegommen?? :)

a3ir
29-01-2004, 20:09
an3sdej, deze keer ben ik t met je eens.

an3sdej
29-01-2004, 20:50

Mooi, en het geldt ook voor mannen uit achterlijke gebieden.

an3sdej
29-01-2004, 22:51
als er een burgeroorlog ontstaat dan slacht ik jouw als eerst af Zijn deze geweldsdreigingen nou specifiek Marokkaans/noord Afrikaans, of spreekt hier nou radeloosheid uit.

appie666
29-01-2004, 23:58
Origineel gepost door Atsip Heb je dat ook al? Voor de Pim Fortuin'tjes, maar wegwezen hier zion, je verblijft hier illigaal, stuk tuig!

Tempelier
30-01-2004, 00:02
Misschien worden ze minder kansarm als ze gaan werken. heee een idee :) En importhuwelijken moeten idd verboden worden ja, daar is lang genoeg misbruik van gemaakt.

appie666
30-01-2004, 00:03
Origineel gepost door Atsip Ben jij nou tegen jezelf aan het praten aapje? Ik ben hier welkom, jij niet zionistje :D Het heeft me een hoop slijmwerk gekost, maar het is me gelukt ;) Scheer je weg, het stinkt naar joodse zweet :D

appie666
30-01-2004, 00:07
Origineel gepost door Atsip Veel van die vrouwen zullen niet snel aan een baan geraken, geimporteerd en geen woord nederlands praten. Tegelijk de cultuur van ginder meegebracht in de koffer, en je weet wel dat moeder de vrouw geïsoleerd zit in haar miezerig appartementje, wachtend tot de andere dag er weer aan komt. IK dacht dat dat typerend was voor de Nederlandse cultuur, het zijn toch de kaaskoppen die hun ouders na hun 65ste in het bejaardenhuis pleuren :D

Tempelier
30-01-2004, 00:10
Origineel gepost door Atsip Veel van die vrouwen zullen niet snel aan een baan geraken, geimporteerd en geen woord nederlands praten. Tegelijk de cultuur van ginder meegebracht in de koffer, en je weet wel dat moeder de vrouw geïsoleerd zit in haar miezerig appartementje, wachtend tot de andere dag er weer aan komt. Ja ik weet het, Zo tolerant is ons land geworden dat ze dit zelfs toelaten. tolerantie voor de intoleranten, het hoogste wat je kan bereiken volgens de linkse Europeanen. Top werk, nog ff en er is geen geen Europa meer.

appie666
30-01-2004, 00:10
Origineel gepost door Atsip Interesseert me niet domme aap. Ik ruik enkel geitenstront, enig idee hoe dat komt? :D Je hebt teveel aan animal-sex gedaan, ik denk dat het daar aan ligt. :D

an3sdej
30-01-2004, 00:40
Vrouwen behoren thuis te blijven. Zorgen voor de kinderen en ze opvoeden. De man brengt het brood op tafel. Als de man dit niet kan, dan moet de vrouw dit doen. Dit zijn de rollen van de man en de vrouw. Ik wil niet dat mijn vrouw op d'r bibs wordt geslagen op het kantoor. Mijn vrouw is voor MIJ!! Jullie vieze europeanen geilen behoorlijk op onze vrouwen. Mijn vrouw blijft dus lekker thuis met haar kinderen, wachtend op mij, haar lieve man waar ze van houdt. Dit is nou een zieke macho. Wat een achterlijkheid.

an3sdej
30-01-2004, 00:41
Trouwens, jullie vrouwen (meeste autochtone vrouwen) zijn werkelijk kansloos. Ze hebben nooit rust en leiden een ander leven waarvan jullie mannen niets weten (sex op het werk). Onze moeders hebben nooit gewerkt en ze stralen warmte en liefde uit. Zoals een echte moeder hoort te doen. Werkende moeders zijn te vermoeid om nog warmte en liefde uit te stralen. Lijkt wel een oedipussyndroom.

Deliana
30-01-2004, 00:43

Doe eens normaal :confused: Je bent in Nederland hoor, en hier zijn de zaken net ff iets anders.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6