Bekijk originele versie : Day Off, WAAR GAAT DE MAROKKAAN HEEN?
WAAR GAAT DE GEMIDDELDE MAROKKAAN (die overigens niet bestaat, beste mensen) TOCH ZO HEEN?
STEL:
JE HEBT EEN DAG VRIJ
&
(tis niet te geloven maar: ) JE HEBT OOK NOG ES GELD !!!
Waar ga je dan heen voor een Dag uit en met wie?? :boogie:
Origineel gepost door Kenitrya
WAAR GAAT DE GEMIDDELDE MAROKKAAN (die overigens niet bestaat, beste mensen) TOCH ZO HEEN?
STEL:
JE HEBT EEN DAG VRIJ
&
Met mn mattie of vriendin het r eens goed van nemen...:D:D:D:D
Naar Familie of stad.
Voor de buis zitten/schoonmaken/pc/huiswerk maken.
Allemaal gewoon op 1 dag doen.
Ciao Baby ;)
RIFFICOBRA
06-10-2002, 17:37
:kwaad: heej ..wat is dit voor topic 3awed...waarom staat museumbezoek er niet bij..of naar en boekenbeurs..za3ma dat doen wij niet ofzo....ik elke vrije dag naar het museum..mijn familie heeft..bijna alles picasso*s al verzameld :D
Geen floesh, ga denk ik wel naar een vriendin... even bijkletsen (lees: roddelen). :D
al_hamka
06-10-2002, 17:42
Origineel gepost door Kenitrya
STEL:
JE HEBT EEN DAG VRIJ
&
Daggie vrij EN geld hebben aaiigghhhtttt het eerste wat ik dan doe is JOU bellen a Hamka van me! Meteen vragen of je tijd hebt om rwiena te gaan maken in Damsco ;):D Standaaaaaaarrddddddd
Ik ben vandaag ook vrij en heb nu ook wat geld....en waar zit ik?(Thuis)
Met dit weer wil ik niemand zien of ergens naar toe(ik moet hier nog aan wennen)
Maar normaal spreek ik wat met een vriendin (soms ga ik alleen)en gaan we shoppen..en ergens wat drinken....en natuurlijk veel kletsen..en dan is dat dagje zo om
beppie_truus
06-10-2002, 18:11
een dag zoals deze vind ik ideaal om lekker thuis te zitten en niks anders te doen dan niks doen. :D :D
Origineel gepost door RIFFICOBRA
:kwaad: heej ..wat is dit voor topic 3awed...waarom staat museumbezoek er niet bij..of naar en boekenbeurs..za3ma dat doen wij niet ofzo....ik elke vrije dag naar het museum..mijn familie heeft..bijna alles picasso*s al verzameld :D
Staat er wel bij beste vriend: dan moet je het hokje: ik ga een toneelvoorstelling/opera bezoeken, maar ff aanvinken ;)
laboudanda
06-10-2002, 18:12
..........hey ik ga altijd op mijn vrije dag naar de KAATSHEUVEL!
Maaruh..je moet natuurlijk wel een paspoort hebben!
Fatomaat
07-10-2002, 18:10
Origineel gepost door RIFFICOBRA
:D
ik zou dan de hele dag huiswerk maken en dan weer huiswerk maken en dan leren en dan weer leren en dan slapen maar het komt nooit voor dat ik vrij heb en geld heb dus dit komt ook niet zo vaak voor
Kimaatje
08-10-2002, 08:49
Ik zou langs een koffieshop gaan........ff jointje roken......dan langs het station...ff daar een paar uur staan niks doen......dan weer terug naar de koffieshop, ff blowen....... :rolleyes:
Shitty weer of niet.....always...Zandvoort....Zandvoort....en nogmaals Zandvoort!!!!
Just me....myself....and I....!
Flinke wandeling....vele gedachtenkronkels later....een warme kop koffie.....hemels!
Liefs,
Ali
Origineel gepost door Alabama
Shitty weer of niet.....always...Zandvoort....Zandvoort....en nogmaals Zandvoort!!!!
Just me....myself....and I....!
Flinke wandeling....vele gedachtenkronkels later....een warme kop koffie.....hemels!
Liefs,
Ali
wat ik me afvraag:
Ga je dan in je eentje ?
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.