Bekijk originele versie : JONGENS!! waarom....
maroc_misty
29-01-2004, 17:07
Waarom vinden sommige jongens het zo leuk om meisjes pijn te doen.
Oké, misschien zijn wij een beetje goedgelovig, en trappen wij erin als jullie zeggen. 'Ik ga met je trouwen' enzo.
Maar mijn vraag is WAAROM DOEN JULLIE DAT?
http://******************/neutebeut/smilies/diversen/stom001.gif
Is het misschien de kick, vinden jullie het stoer...
Tell me..
coalitiegenoot
29-01-2004, 18:30
ik personlijk doe dat nooit :rolleyes: dus weet niet wie jou pijn heeft gedaan :D
Origineel gepost door Wolverine
Waarom zijn die meiden die erin trappen zo dom om dit te geloven? Waarom geloven ze niet liever de woorden van Allah dan de woorden van een player met een cabrio? Is het de kick? Waarom doen jullie dit?
Van iemand die de islaam niet kent, en het geloof niet in het hart draagt, kan je niet verwachten dat diegene zich eerder keert tot Allaah dan tot een of andere Gozer.. Pas Wanneer een persoon de Leiding van Allaah heeft ervaren kan je diegene erop wijzen dat ze zich moet keren tot Het boek, anders begrijpen ze het gewoonweg niet, of nog beter, ze willen het niet begrijpen..
Dan is het hun eige dikke schuld. Hoe wil je echt geluk en liefde kennen als je de geboden van allah negeert. Niet het vriendje maar Allah zorgt ervoor dat je gelukkig word.
Maak dat maar Duidelijk aan de Niet-Praktiserende Moslims..
Dan is het hun eige dikke schuld. Hoe wil je echt geluk en liefde kennen als je de geboden van allah negeert. Niet het vriendje maar Allah zorgt ervoor dat je gelukkig word.
daar ben ik het helemaal mee eens, meisjes tegenwoordig zouden alles doen voor hun liefde, maar wie is er meer geliefd? De enige manier om gelukkig te worden is het aanbidden van Allah(swt), weet je wel hoe troostend de woorden van de qoraan zijn, hoe prachtig en wonderbaarlijk? Veeeeeeel beter dan de woorden van die nep gozers die je vanalles wijsmaken, je moet het hart op de juiste plaats hebben dan pas kan islam in je binnendringen,....
Lady_moi
29-01-2004, 19:05
Origineel gepost door maroc_misty
http://******************/neutebeut/smilies/diversen/stom001.gif
:haha:
LoVeLy_HaNaN
29-01-2004, 21:29
Jah die smile is leuk he:D :melig:
maroc_misty
29-01-2004, 21:34
Origineel gepost door Genuine_M
je bent de verkeerde personen tegengekomen denk ik...
grtz Genuine
Ik heb het over (sommige) jongens in het algemeen :(
maroc_misty
29-01-2004, 21:35
Origineel gepost door coalitiegenoot
ik personlijk doe dat nooit :rolleyes: dus weet niet wie jou pijn heeft gedaan :D
Je oprechtheid straalt ervanaf :rolleyes:
maroc_misty
29-01-2004, 21:37
Waarom zijn die meiden die erin trappen zo dom om dit te geloven? Waarom geloven ze niet liever de woorden van Allah dan de woorden van een player met een cabrio? Is het de kick? Waarom doen jullie dit?
Het is niet de cabrio of de kick, het zijn de woorden en de uitvoeringen op dat moment :o
maroc_misty
29-01-2004, 21:44
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN
Jah die smile is leuk he:D :melig:
Ja ik vond de smilie wel toepasselijk http://******************/neutebeut/smilies/juni/lachenM1.gif
maroc_misty
29-01-2004, 22:08
Ja laat je dan gebruiken door die woorden en uitvoeringen. als speelgoed of een boek uit de bib,dat verandert ook constant van eigenaar. Hou je gewoon aan de islam,en als je zonodig wilt ****** trouw dan,dan kan je het genoeg doen.
:confused:Wie heeft het hier over gemeenschap? We hebben het over het neerhalen en kleineren van de meiden.
Ze geloven in de goedheid van jullie!!
Dan moet je geen relatie aangaan hé meid. trouwens een moslim doet dat niet.
90% van de Moslims gaat wel een relatie aan.. Allahoe Moesta'aan..
je had beter kunnen zeggen, een Moslim Hoort dat niet te doen..
maroc_misty
29-01-2004, 22:16
Dan moet je geen relatie aangaan hé meid. trouwens een moslim doet dat niet.
We hebben het niet over mij, maar moet je horen Wolverine:
Het kan iedereen overkomen, zelfs de beste moslim, je vertrouwd een persoon en dan doet zo iemand je pijn, het hoeft niet eens een relatie te zijn :rolleyes:
JustAGirl22
30-01-2004, 16:58
Een hele goede vraag maar of je daar een eerlijk antwoord op zult krijgen I DON'T THINK SO....
Sommige doen het opzettelijk deze behoren tot de categorie PLAYERS!
En je hebt ook een ander categorie van 1001 gevallen waar het niet zo bedoeld is maar de situatie nu eenmaal zo is...kun je volgen???
Maar de meerste behoren tot de eerste categorie...spijtig genoeg
Groejes Moi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.