Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zoals beloof speciaal voor jou.....

just-somebody
06-10-2002, 16:39

Het is een koude winternacht. Ik hoorde de druppels regen kaatsen op het dak.. het is als of er wel duizenden druppels massaal uit de hemel op de aarde terecht komen.. keer op keer vraag ik mezelf af wat ze hier komen doen. deze aarde die niks anders dan een rot gevoel met zich mee brengt. Eigenlijk zou ik nu gelukkig moeten zijn.. helemaal in de wolken op moeten gaan, maar in tegendeel. Ik wist niet dat verliefdheid averechtse werking zou kunnen hebben.. ik lig hier de regen druppels te tellen. Hij ligt ergens anders vast ook aan mij te denken. Het is niet eerlijk waarom zijn we niet bij elkaar. Voor even hou ik mijn adem in. ik probeer de het moment van hem en ik samen nog net iets langer vast te houden dan ik kan. Maar al gauw worden mijn gedachten verstoord door een bliksem. eEn bliksem zo hard dat het wel lijkt als of mijn gedachten ineens bevestigd wordt. nu weet ik zeker hij denkt ook aan mij.. hij denkt ook aan onze momenten. Ineens zie ik zijn glimlach voor mij, zo schattig en zo lief tegelijk. Ik wist niet dat ik ooit nog kriebels in mijn buik zou kunnen krijgen. ik hoorde de regen druppels nog steeds in een ritme van droevigheid op mijn zolderraam kletsen.. het lijkt wel als of de druppels voelen wat ik ook voel. Het gemis van je wederhelft. Ik voel hoe mijn ogen al het denken beu zijn. ze hebben genoeg van al het gezeur. Ze willen de dag afsluiten en verder gaan met een nieuw leven. Het leven in de nacht. Het leven waar niemand zeker van is alleen de engelen die je de nacht rust in wensen. Nog snel bedank je Allah voor de mooie dag en daar gaaf jij jezelf over aan de engelen van de nacht.. In de verte hoor je een bekend geluid.. je probeert het geluid te plaatsen maar het lukt je niet.. je kijkt op.. je ziet zo iets moois. Het is als of je lichaam ineens een stoot van energie krijgt. Als of er ineens een wind van energie over je heen wordt gehaald. perplex blijf je staan. je hart gaat ineens te keer. Je merkt dat je lichaam de nodige adrenaline aanmaakt om je op weg te helpen. maar tevergeefs niks helpt om je staande te houden op dit moment. Je ziet ineens van uit een schim hem komen aan lopen. Hij draagt een mooie witte linnen blouse, daaronder een witte linnen broek en hele mooie sandalen. Je herkent zijn loopje uit duizenden, je probeert je net nog wijs te maken dat hij het niet zou kunnen zijn, maar het kon niet anders, waarom ging je hart dan zo tekeer. Bij elke stap dat hij dichter bij kwam voelde het als of je hart uit je lichaam zou treden. Zo hart en intens gaat je lichaam te keer. Voor even stop je met denken. Je rent richting hem. Hij waar je alleen van kon dromen. Hij die elk hoofdstuk van je leven nog spanender had gemaakt. Hij waar je voor dit moment je leven mee wilde delen. Je rende en rende staad verder. het leek wel als of je een was geworden met de lucht. Je rende maar kwam geen stap vooruit. Het leek wel als of je benen te graag wilde maar tevergeefs je moest wachten op hem. Het leek wel als of hij steeds langzamer en langzamer liep. Die 2 minuten leken wel een eeuwigheid te duren. Hij was zo dichtbij. Je rook zijn geurtje al. zijn lichaam geur die hem anders maakte dan al de andere mannen op deze wereld. Zijn geur die het mooiste in je naar boven haalde. Die jou liet voelen dat je anders voor hem was dan al de andere vrouwen op de aarde. Voor even werd je geheel mee genomen met die gedachten. Dat je ineens wakker schrok. Je wilde niet wakker worden. je keek op en ineens was hij weg. het voelde als of je nog sliep maar je was toch echt wakker. Voor even wilde je jezelf knijpen om te voelen of je nu nog droomde of al wakker was, maar het lukte niet. je kon geen kracht in je vingers krijgen. je wilde zo graag terug. Je merkte dat je ogen ineens begonnen te wateren. Het was niet eerlijk hij was zo dichtbij. Hij had niet eens woord gesproken en je lichaam snakte nu al naar hem. Ineens voelde je 1 traan over je wangen lopen. Jouw dierbare traan die je niet zomaar voor iemand liet vloeien. De traan bespeelde je wangen. Ineens voelde je een warmte stoot door je lichaam gaan. je hoorde een bekende stem. Je durfde niet om te kijken. Je hoopte dat hij het zou zijn, maar dat kon niet want hij was daar en jij was hier. Maar je was nieuwsgierig je kon het niet laten. stiekem wilde je om kijken toen je ineens twee lippen voelde in je nek. Je nek werd bespeeld door 2 bekende lippen. Je sloot je ogen. Je dierbare traan was ineens verdwenen. Je voelde de tintels door je lichaam je snakte naar adem. Je durfde geen adem te halen want je was bang dat het moment daar door zou eindigen..........

just-somebody
06-10-2002, 16:40
Ineens opende je ogen. Je wilde jouw aandeel in het geheel laten blijken. je wilde hem vast houden. Tegen je aandrukken en hem nooit meer loslaten. Je knipperde met je ogen.. je iris moest wennen aan het felle licht. Je oog accommodatie moest meer zijn best doen dan normaal. Je lens in je oog probeerde het geheel in zich op te nemen. maar je merkte dat het uitzicht te veel was in 1 keer. je synapsen probeerde mee te werken om het geheel zo snel mogelijk door te geven aan je hersenen. Eindelijk je lichaam was zo ver. Alles werkte voor even mee. je keek om je heen. Je was op een strand zo mooi als op tv. Het water was helder blauw. In de verte zag je een zon ondergaan. Je voelde zijn armen om je heen. Je voelde alles wat je maar ooit kon voelen en wilde voelen. Je hoort zijn woorden door je ovale venster glijden: “lieverd ik heb je gemist” zijn de woorden die hij herhaalt. Nu moet je wel omdraaien je kijkt hem aan. in zijn mooie bruine ogen wil je verdrinken. Je wil dat jullie lichamen voor nu een zijn. je wil je over geven aan het moment. Je voelt de tintelingen vanuit het uiterste diepte punt uit je lichaam opkomen. Je geniet zo intens van het moment. Je handen raken zijn gezicht. zijn gezicht die zo mooi glinsterde in de zon. dat hij wel een engel leek een engel op dit goddelijk paradijs. Zijn ogen spreken boek delen. Je ziet dat hij met zijn ogen de vraag stelt of hij je mag kussen. Heel lief probeer je te knikken. Je voelt hoe zijn lippen die van jou vinden. Je voelt zijn lippen zo zacht als zijde op jouw lippen. Voor even probeer je hem nog aan te kijken. Hij proeft naar de eerste seizoen aardbei. Die ene aardbei die als eerst je smaak pappillen overmeesterd en je daarna doet snakken naar meer. Zo voelde zijn kus. een kus die jou lichaam naar meer doet snakken. Gelukkig beantwoord hij je gevoel en stop hij niet met kussen. Het voelt als of je hart in brand staat, je voelt je net een krankzinnige die door een woestijn zwerft maar het geheel wordt beantwoord door het vuur van de hartstocht. Die jullie doet verheven boven alles zowel boven het leven op aarde als het leven in de nachten der dromen. Je handen glijden langzaam naar beneden. Je probeert zijn lichaam te bespelen zoals hij dat bij jou ook doet. Je laat jezelf opgaan in de ritme van de golven. Die jullie mee nemen in een ware oprechte droom. Stiekem gaat je hand onder zijn blouse. Je ziet hoe hij even schrikt van je koude handen, maar dat weer houdt je niet van het geheel. Jouw kreten van verlangen die al weken je gehele leven over namen snijden als messen door je ziel. Maar voor nu wil je niet terug denken naar alles wat zich toen afspeelde je wil genieten van hem. Zijn lichaam voelt zo zacht aan. het lijkt wel een baby huidje zo lief en zacht. Je weet niet precies wat je moet doen maar je laat je overmeesteren door een spel van warmte en hartstocht. Je laat je gevoel de boven hand nemen. je handen raken elk deelt van zijn lichaam als of ze er zo bekend mee zijn. het lijkt wel een piano spel. je probeert de juiste knoppen te vinden om het mooiste van het mooiste er uit te laten komen. om het mooiste muziek te bespelen zo bespeel jij het perfecte lichaam. Je voelt hoe zijn lippen jouw nek bereiken. Je probeert je over te geven aan het geheel. je voelt dit keer tintelingen vanuit elke deel van je lichaam. Je wil hem zo graag het zelfde gevoel geven. Hem laten voelen wat jij nu voelt. je kijkt hem aan. je zoekt naar zijn blik. Zijn ogen die wel degelijk aanwijzingen geven dat hij gelukkig is. dat hij net zo intens geniet van jou bijzijn als jij van die van hem. Je kust zijn mooie lippen. Je kust heel geleidelijk aan zijn richting zijn nek. Je voelt aan de warmte van zijn lichaam dat hij intens geniet. Je gaat onverslagen verder. je bespeeld zijn nek als of je opzoek bent naar eeuwige geluk. Kus voor kus kom je bij zijn oortjes die zo lief en klein zijn. voorzichtig geef je voorzichtig een kusje net onder zijn oor.. daarna bespeel je zijn oor in de hoop dat hij het lekker vind. Al snel trekt hij zich naar je toe. je ziet dat hij verlangt naar een kus. een gemeende kus die voor hem als voor jou meer waarde heeft dan wat dan ook op dit moment. Je handen gaan steeds verder naar beneden eigenlijk weet je niet hoever je kan en mag gaan, maar dat is voor nu niet ter sprake Hij zoent je zo intens dat je niet wil stoppen. Je voelt zijn handen onder je truitje gaan. je wil eigenlijk niet dat hij dat doet, maar een einde er aan maken is ook overdreven. Je merkt hoe hij rustig zijn gang gaat en je geniet er zo van. je handen gaan beetje bij beetje steeds verder en verder.. ineens voel je…………………………. Huh je kan het niet plaatsen. Een ding is zeker je wil dat er een eind aan komt. Maar tevergeefs niks en niemand wil naar je luisteren. Je smeekt het geen dat dit mooie moment ten einde brengt er mee te stoppen… maar voor je er erg in hebt.. schrik je wakker. ik kijkt sip op. mijn ogen plakken half aan elkaar. Waarom nu, waarom juist nu? Waarom Moet iemand mij een berichtje sturen midden in de nacht. Met vermoeide ogen kijk ik toch maar even wie het is. ik probeer mijn ogen te richten op het display maar het lukt mij niet echt. Het licht doet pijn aan mijn ogen. Naar enkele seconde inspannen heb ik het voor elk. Ik lees de volgende tekst: Hoi schoonheid, mis jou ook. Ben je net wakke? Je bent niet online. Lekke gedroomd. Ik kan er wel om lachen hij is echt een schat, maar lang leven de late reactie. Ik plof terug mijn bed in pak de kussen naar mijn hoofd. Damn hij moest eens weten waar ik gedroomd van heb gaat er keer op keer door mijn hoofd………………….. The end……..

naomie
06-10-2002, 22:01
ik mis hem, ik mis hem, ik mis hem, ik mis hem, ik mis hem, ik mis hem :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

just-somebody
07-10-2002, 19:14
dank jullie wel voor jullie leuke reacties......................... de persoon voor wie het was vond het ook leuk........... groetjes.......... just-somebody :Iluvu:

naomie
27-11-2002, 12:22

schattig verhaal zeg.........

naomie
27-11-2002, 12:24
onslaught opdonderen wil je....

Onslaught
27-11-2002, 12:25
hahahah je ben gestoord wallah

naomie
27-11-2002, 12:26
damnnnnnn 2569 berichten damnnn levenloos..... damn

Onslaught
27-11-2002, 12:28
hahahahhaha wie is er hier levensloos je naast en in plaats van zeggen stuur je eht hahahahaha kip