Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bus explodeert vlak bij huis Sharon

Pagina's : [1] 2

LZN
29-01-2004, 15:25

Bus explodeert vlak bij huis Sharon Uitgegeven: 29 januari 2004 08:32 JERUZALEM - In een bus in Jeruzalem heeft zich donderdagochtend een zware explosie voorgedaan. Dat meldden diverse Israëlische media. Volgens de legerradio zou de ontploffing veroorzaakt zijn door een Palestijns zelfmoordcommando. Volgens de veiligheidsdiensten zouden er minstens acht doden te betreuren zijn. Reddingswerkers ter plekke spreken vooralsnog van drie doden en van een veertigtal gewonden. De explosie had plaats in Balfour Street in het centrum van de stad niet ver van de residentie van premier Sharon. De regeringsleider zou niet thuis zijn geweest ten tijde van de ontploffing, zo is vernomen uit politieke kringen. wat hier boven niet staat is dat het aantal doden tot 10 is toegenomen en dat de martelaar een palestijnse politieman is...'dat melden de palestijnen'... :D:D.

Elberfeld
29-01-2004, 16:08
Origineel gepost door youssef85 wat hier boven niet staat is dat het aantal doden tot 10 is toegenomen en dat de martelaar een palestijnse politieman is...'dat melden de palestijnen'... :D:D Mijn voorspellende gaven zeggen me dat Sharon hierna verklaart dat 'de Palestijnse wetshandhavers niet alleen incapabel, maar zelf crimineel zijn'. Om het goede voorbeeld te geven laat Sharon weer wat soldaten het bezette gebied binnenvallen, er worden wat huizen gesloopt en wat Palestijnse agenten ontwapend. Ongetwijfeld vallen er weer een paar doden bij. En op dit forum komen dan weer wat verontwaardigde reacties. Stomvervelend allemaal.

AlHoceima_Leila
29-01-2004, 16:09
Was het maar ontploft in zijn huis joh , Shit volgende keer beter

Peej
29-01-2004, 23:12
Origineel gepost door AlHoceima_Leila Was het maar ontploft in zijn huis joh , Shit volgende keer beter Helemaal mee eens. Die zelfmoordenaar(es) had moeten aanbellen bij Sharon en op de plofknop moeten drukken op het moment dat die idioot de deur openmaakte. Nu zijn er alleen onschuldige burgers gedood en komt er weer een reactie van de Israëlisch. Hoezo visieuze cirkel...

appie666
29-01-2004, 23:42

Origineel gepost door Elberfeld Mijn voorspellende gaven zeggen me dat Sharon hierna verklaart dat 'de Palestijnse wetshandhavers niet alleen incapabel, maar zelf crimineel zijn'. Om het goede voorbeeld te geven laat Sharon weer wat soldaten het bezette gebied binnenvallen, er worden wat huizen gesloopt en wat Palestijnse agenten ontwapend. Ongetwijfeld vallen er weer een paar doden bij. En op dit forum komen dan weer wat verontwaardigde reacties. Stomvervelend allemaal. Die aanslag was een reactie op de 8 doden een dag daar voor, maar daar hoor je de meeste Nederlanders niet over, de meeste Nl'ers willen maar een kant van de medialle zien. ;)

appie666
29-01-2004, 23:43
Origineel gepost door Peej Helemaal mee eens. Die zelfmoordenaar(es) had moeten aanbellen bij Sharon en op de plofknop moeten drukken op het moment dat die idioot de deur openmaakte. Nu zijn er alleen onschuldige burgers gedood en komt er weer een reactie van de Israëlisch. Hoezo visieuze cirkel... Het was een reactie op hetgeen gister was gebeurt, dit was gewoon te verwachten, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Peej
30-01-2004, 08:03
Origineel gepost door appie666 Het was een reactie op hetgeen gister was gebeurt, dit was gewoon te verwachten, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Wat ik al zei...een visieuze cirkel. En het zal nooit ophouden als die zwaar gestoorde extremisten van Israëlische kant en van Palestijnse kant door blijven gaan met hun moordpartijen.

Darine_Chamalia
30-01-2004, 16:12
Ik dacht: Busch explodeert vlak bij huis Sharon! Darine

Guy
30-01-2004, 16:59
Origineel gepost door youssef85 hahaa niet vloeken.. wat mij nog interesseert, is of de ontploffing plaats vond in de nieuwe elektronische bussen.. Een week geleden zeiden de israliers dat ze een nieuwe bus hebben ontworpen die de 'terroristen' kan scannen en snel herkennen waardoor 'het onmogelijk wordt voor de terroristen een aanslag te plegen in de bus'. als dat zo is.. dan kan ik Saraaja Alquds nu al feliciteren Die bussen worden pas over een paar jaar in gebruik genomen.

roebla
30-01-2004, 17:00
Origineel gepost door Peej Wat ik al zei...een visieuze cirkel. En het zal nooit ophouden als die zwaar gestoorde extremisten van Israëlische kant en van Palestijnse kant door blijven gaan met hun moordpartijen. Het wezenlijke verschil is dat de Israeliers niet worden onderdrukt :)

Tempelier
30-01-2004, 17:05
Origineel gepost door roebla Het wezenlijke verschil is dat de Israeliers niet worden onderdrukt :) Nee, maar wel vermoord

Egyptian_Queen
30-01-2004, 17:26
Origineel gepost door Tempelier Nee, maar wel vermoord Palestijnen worden onderdrukt en vermoord, 100 x meer worden ze vermoord. En lekker voor die Joden, als ik in Palestina kon doordringen zou ik mezelf ook hebben ontploft. PS DIT IS MIJN NICK NIET, IK BEN MASRIYA VAN DIT FORUM

hafiberber
30-01-2004, 19:59
israeliers moeten nu toch langzamerhand begrijpen dat ze niet kunnen winnen,het is allemaal zonde dat ze toch voor gekke racisten als sharon en mofaz kiezen.onder sharon zijn de meeste israeliers omgekomen door palestijns verzet dan welke leider ook. ik hoop dat ze begrijpen dat een onderdrukt volk onoverwinnelijk is.

Pagina's : [1] 2