Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is de LIEFDE voor jou Heilig ?

Pagina's : [1] 2

camjo
06-10-2002, 16:04

Salaam mensen.. Stel..je bent uit liefde en geloof getrouwd..ok. Als je de liefde niet onderhoud, om wat voor reden ook..komt er slijt op..en gaat deze traag maar zeker met de tijd uitdoven..en dan. Dan blijft alleen het geloof de Islam nog over..eigenlijk zou het volstaan om de relatie stabiel te houden. Maar..is dat ook zo voor jou..of is de liefde voor jou heilig.. Zou je niet bij je man/vrouw blijven omwille van het geloof en de kinderen..ingeval dat er geen liefde meer in de relatie zit.

Lady_moi
06-10-2002, 16:08
als je echt van iemand houd dan blijft die liefde eeuwig bestaan met de steun van de islam

camjo
06-10-2002, 16:14
Origineel gepost door lady_moi als je echt van iemand houd dan blijft die liefde eeuwig bestaan met de steun van de islam Inderdaad..zo is het ook voor de meesten..maar helaas zijn er ook moslims die van elkaar scheiden als er geen liefde meer is.. Dan ga je zeggen..dat zijn geen échte moslims..en zo kunnen we bezig blijven.. Ook échte moslims scheiden hoor..

Camilla27
06-10-2002, 16:16
nou ligt eraan...als alleen de liefde er niet is.maar de relatie op zich tussen de vrouw en man is goed....en er word ook Gecommuniceerd en de respect is er....dan kun je wel blijven al is het alleen om het geloof of de kids.maar als de relatie slecht is en je blijft dan alleen om die redenen, nou dan denk ik niet dat een man/vrouw het lang zal volhouden....en zo'n huwelijk zal niet lang stand houden........

Lady_moi
06-10-2002, 16:18

volg gewoon de regels van de islam respect enzo af en toe grappen iwa je weet wel en de relatie blijft bestaan met de nodige liefde

camjo
06-10-2002, 16:26
Origineel gepost door Camilla27 nou ligt eraan...als alleen de liefde er niet is.maar de relatie op zich tussen de vrouw en man is goed....en er word ook Gecommuniceerd en de respect is er....dan kun je wel blijven al is het alleen om het geloof of de kids.maar als de relatie slecht is en je blijft dan alleen om die redenen, nou dan denk ik niet dat een man/vrouw het lang zal volhouden....en zo'n huwelijk zal niet lang stand houden........ Ik begrijp je Camilla..maar de relatie wordt automatisch slecht als er geen liefde en sex is. Voor de duidelijkheid: het heeft met mij niets te maken hoor :D

camjo
06-10-2002, 16:30
Origineel gepost door lady_moi volg gewoon de regels van de islam respect enzo af en toe grappen iwa je weet wel en de relatie blijft bestaan met de nodige liefde Euhhh..lady ik denk dat je nog niet getrouwd bent..of nog niet met relatieproblemen te maken hebt.. Het lijkt allemaal zo simpel..tot je zelf erin zit..en dan ga je anders piepen..zeker weten.

Cherifa
06-10-2002, 16:32
Ik zou als ik uit liefde ben getrouwd,en de liefde voorbij zou gaan en het is een goede man dan zou ik bij hem blijven tot aan de dood.

Chaimaa
06-10-2002, 16:35
hey mo soms denk ik he....dat als ik zeg maar paar jaar getrouwd zou zijn met me mannetje..dat na een paar jaar hij t bloed onder mn nagels vandaan zou halen en ik een andere man zou willen....rare gedachte ofniet :rolleyes:

camjo
06-10-2002, 16:43
Origineel gepost door Cherifa Ik zou als ik uit liefde ben getrouwd,en de liefde voorbij zou gaan en het is een goede man dan zou ik bij hem blijven tot aan de dood. Dus, met of zonder liefde..dat maakt niets uit voor jou..je zal bij hem blijven in alle situaties..op voorwaarde dat het een goede man is en blijft. Maar als de liefde weg is..wat komt dan in de plaats denk je..denk je dat er iets beter komt dan de liefde zelf. Stel dat er wrijvingen en ruzies in de plaats komen..en dat je "goede" man niet meer zo goed is als ervoor..en dan.

camjo
06-10-2002, 16:47
Origineel gepost door Chaimaa hey mo soms denk ik he....dat als ik zeg maar paar jaar getrouwd zou zijn met me mannetje..dat na een paar jaar hij t bloed onder mn nagels vandaan zou halen en ik een andere man zou willen....rare gedachte ofniet :rolleyes: Dat zijn inderdaad rare gedachten.. Als 2 mensen van elkaar houden..begrijpen ze elkaar gemakkelijk.. Ik hoop dat je met je man tot aan je dood getrouwd blijft..dat is eigenlijk ook de bedoeling.

Cherifa
06-10-2002, 16:49
Origineel gepost door Mohammed Justice Dus, met of zonder liefde..dat maakt niets uit voor jou..je zal bij hem blijven in alle situaties..op voorwaarde dat het een goede man is en blijft. Maar als de liefde weg is..wat komt dan in de plaats denk je..denk je dat er iets beter komt dan de liefde zelf. Stel dat er wrijvingen en ruzies in de plaats komen..en dat je "goede" man niet meer zo goed is als ervoor..en dan. als er wrijvingen komen dan is het logisch dat je het neit kan volhouden. Conclusie :als er problemen zijn en geen liefde dan kan je nooit bij deze persoon blijven

Chaimaa
06-10-2002, 16:52
Origineel gepost door Mohammed Justice Dat zijn inderdaad rare gedachten.. Als 2 mensen van elkaar houden..begrijpen ze elkaar gemakkelijk.. Ik hoop dat je met je man tot aan je dood getrouwd blijft..dat is eigenlijk ook de bedoeling. ik ben beetje gestoord :D

camjo
06-10-2002, 16:59
Origineel gepost door Chaimaa ik ben beetje gestoord :D prettig gestoord bedoel je..dat zijn we allemaal een beetje denk ik :D

Camilla27
06-10-2002, 17:30

Origineel gepost door Mohammed Justice Ik begrijp je Camilla..maar de relatie wordt automatisch slecht als er geen liefde en sex is. Voor de duidelijkheid: het heeft met mij niets te maken hoor :D dat het niets met jou te maken heeft wist ik wel.......uuuhhh nou dat is juist het probleem bij sommige mannen......ze willen hun kinderen niet verlaten....dus blijven ze bij hun vrouw en ondertussen halen ze de sex ergens anders......dus denken ze waarom mijn gezin verlaten.ik heb toch alles..een vrouw die voor mijn kinderen zorgt die mijn was doet en eten kookt.....en een andere voor de sex........

Pagina's : [1] 2