Bekijk originele versie : Jongens Heb Een Vraagje Voor Jullie
sweetsorya
29-01-2004, 13:35
ik heb een vraagje voor de jongens: Wat als blijkt de vrouw van je dromen en waar je zoveel van houd ontmaagd is en je komt er pas achter bij je huwelijks nacht wat doe je dan. gewoon een vraagje :confused:
Elegancelady
29-01-2004, 14:03
hoe weet een man of een vrouw is ontmaagd?
door bloeding? of doordat ze het zelf heeft verteld?
zelf verteld daarna? ok das wel duidelijk ja
niets gezegd, omdat ze niets gedaan heeft, en heeft niet gebloed, jah betekent niet dat ze geen maagd is geweest. kan zijn dat zij gewoon niet heeft gebloed bij gemeenschap. omdat het bij haar gewoon zo is geschapen. maar het gaat allemaal om vertrouwen tussen man en vrouw.
als je man een goed vertrouwen in je heeft, en jijzelf hebt een zuiver hart. en je hebt niets verkeerds gedaan. en je bloed niet. wat kan hij zeggen. als ie zegt dat ie je niet gelooft, is het zijn probleem. is tussen God en jou. God kent de waarheid.
en als ie er aan houd dat dat gewoon hun bewijs is...jah dan zijn zijn hersenen niet echt opgevuld met kennis die hij moet hebben.
Ma3a salaam
sweetmoslima
29-01-2004, 16:14
Salam aleikom
helemaal mee eens. Als een vrouw niet bloed dan wil dat niet zeggen dat ze niet maagd is. En ik denk dat de vrouw en man vertrouwen in elkaar moeten hebben. Want dat is de basis voor het huwelijk. Als hij je niet geloofd, dan is dat zijn probleem. Allah ziet alles.
sneakynawal
29-01-2004, 16:19
Origineel gepost door sweetsorya
ik heb een vraagje voor de jongens: Wat als blijkt de vrouw van je dromen en waar je zoveel van houd ontmaagd is en je komt er pas achter bij je huwelijks nacht wat doe je dan. gewoon een vraagje :confused:
O oooo heb je het stiekum gedaan :D
Ik hoop het niet voor je...nerrie....
dans_aan_zee
29-01-2004, 16:51
soms maken mensen fouten en als je echt van elkaar houdt kun je het verleden achter je laten. mannen ik denk dat als jullie je door zoiets laten weerhouden dan is er iets niet helemaal goed. misschien is ze verkracht of gewoon voor de gek gehouden door een marokkaanse jongen zoals dat wel vaker gebeurd het is beschamend maar wat doe je eraan?
een operatie is ook zo rigoreus en komt het vertrouwen ook niet ten goede omdat je huwelijk dan begint met een leugen.
mensen maken fouten misschien moeten we wat vergevingsgezinder worden. jullie denken misschien waarom reageerd ze zo een meisje in mijn omgeving is verkracht en wilde trouwen ze heeft eerlijk verteld wat er gebeurt was maar die man wilde haar niet meer.
mijn hart brak voor haar.
wat ik doe is niets maar het zou wel makkelijker geweest zijn als ze het me eerder zei.
het maakt niet uit of me liefde niet door mij is ontmaagd want als je alleen maar aan dat denk dan denk je niet aan wat je voor haar voelt maar voor haar lichaam.
mojojojo
29-01-2004, 19:43
Er pas achterkomen tijdens je huwelijksnacht?
Het lijkt me normaal dat je zulke dingen ver voor je huwelijksnacht al een keer besproken hebt! simpele vraag 'ben je nog maagd?'
JA==> goed zo niks aan de hand
NEE==> dan ga ik effe doorvragen! waarom niet? door wie?hoe vaak? etc.
en dan mijn conclusies trekken
hasna_the_best
29-01-2004, 19:47
Origineel gepost door sneakynawal
Ik hoop het niet voor je...nerrie....
:hihi:
als de jongen ook geenn maagd meer is, dan heeft ie haar verdiend en als hij nog wel maagd is dan mag hij kiezen tussen 2 opties: haar vergeven en het beste van maken(liefde overwint) of scheiden(als je hard bent)
Origineel gepost door mojojojo
Er pas achterkomen tijdens je huwelijksnacht?
Het lijkt me normaal dat je zulke dingen ver voor je huwelijksnacht al een keer besproken hebt! simpele vraag 'ben je nog maagd?'
JA==> goed zo niks aan de hand
NEE==> dan ga ik effe doorvragen! waarom niet? door wie?hoe vaak? etc.
en dan mijn conclusies trekken
zoiets vraag je niet!!! wat gebeur dsi gebeurd, laat het verlden rusten en denk vooruit
MocroPrinsesje
29-01-2004, 21:55
:Iluvu:.....Liefde overwint
sweetsorya
30-01-2004, 11:39
Origineel gepost door sneakynawal
Ik hoop het niet voor je...nerrie.... ik heb niks gedaan was gewoon een vraagje uit nieuwsgierighei ik wou alleen weten hoe bleangerijk het voor een jongen tegenwoordig is
misstomaatje
30-01-2004, 11:40
Origineel gepost door sweetsorya
een man kan niet voelen of zijn vrouw ontmaagd is alleen als zij het zelf heeft verteld
:zwaai:
sweetsorya
30-01-2004, 11:53
Origineel gepost door hasnilamour
ik zou 24 uur huilen echt alleen maar huilen.......... :( :( :( :( :( :( waarom zou je huilen????????
sweetsorya
30-01-2004, 11:54
Origineel gepost door misstomaatje
een man kan niet voelen of zijn vrouw ontmaagd is alleen als zij het zelf heeft verteld
:zwaai: neem van mij aan een man kan het echt weten en hij kan het zeker voelen je moet echt geluk hebben dat hij het niet voelt dan moet hij echt uit de bergen komen!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.