Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : flashplayer downloaden lukt niet

jordy68
01-09-2008, 00:35

hallo allemaal. ik wilde vragen of iemand weet hoe ik aan mijn besturingsprogramma kan komen ,want als ik filmpjes wil streamen zoals op youtube;dan krijg ik dit de hele tijd te zien. Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player. maar als ik het download dan komt het niet in mijn computer te staan. ik volg alle instructie wat wordt gevraagd maar door een of ander probleem lukt het gewoon niet. zou iemand mij svp wat meer over dit probleem vertellen,ik heb echt van alles geprobeerd maar kom er niet uit. dus wie kan mij helpen........

Premium
01-09-2008, 00:39
hallo allemaal. ik wilde vragen of iemand weet hoe ik aan mijn besturingsprogramma kan komen ,want als ik filmpjes wil streamen zoals op youtube;dan krijg ik dit de hele tijd te zien. Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player. maar als ik het download dan komt het niet in mijn computer te staan. ik volg alle instructie wat wordt gevraagd maar door een of ander probleem lukt het gewoon niet. zou iemand mij svp wat meer over dit probleem vertellen,ik heb echt van alles geprobeerd maar kom er niet uit. dus wie kan mij helpen........ Kijk bij je internetopties of Java of Javascript niet afgevinkt zijn. Javascript moet ALTIJD aanstaan. Java mag je uit laten.

jordy68
01-09-2008, 00:47
waar moet ik precies gaan kijken want ik open internet opties en zie alleen -verbindingen -programma's -geavanceerd -inhoud etc etc kan je me vertellen waar ik moet kijken. thankz -

Premium
01-09-2008, 00:49
waar moet ik precies gaan kijken want ik open internet opties en zie alleen -verbindingen -programma's -geavanceerd -inhoud etc etc kan je me vertellen waar ik moet kijken. thankz - ik weet niet waar hij tussen zit. Volgens my bij inhoud ( in firefox wel als t goed is)

jordy68
01-09-2008, 01:00

ik heb bij internetopties bij geavanceerd java(sun) uitgeschakeld in ieder hij was afgevinkt en dat heb ik weggehaald ,maar het probleem blijft het zelfde,want het is zwaar irritant. en als ik een filmpje wil bekijken dan krijg ik steeds hetzelfde te zien Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player. ik weeeeeet echt niet wat ik moet doen ,het downloaden van adobe flashplayer lukt ook niet.

Premium
01-09-2008, 01:02
ik heb bij internetopties bij geavanceerd java(sun) uitgeschakeld in ieder hij was afgevinkt en dat heb ik weggehaald ,maar het probleem blijft het zelfde,want het is zwaar irritant. en als ik een filmpje wil bekijken dan krijg ik steeds hetzelfde te zien Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player. ik weeeeeet echt niet wat ik moet doen ,het downloaden van adobe flashplayer lukt ook niet. weird:confused: