Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb een vraagje over dromen

Pagina's : [1] 2

LZN
29-01-2004, 12:17

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik droom de laatste tijd veel over huwelijkfeesten. onlangs drommde ik dat ik ging verloven met iemand en ik had de hele tijd een rode jurk aan. Heeft dit een betekenis? of is het allemaal Bullshit? Graag een antwoord Beslama :zwaai:.

Glimlachje
29-01-2004, 13:13
Allah oe a3lam meid.Denk je er vaak aan? Het zal wel en betekenis hebben... Ik kan je niet helpen.

toety
29-01-2004, 14:26
sallaam meid, ik wil je niet bang maken maar ze zeggen als je over een feest droomd dat het problemen zijn. ik heb het vorig jaar in maroc mee gemaakt ik droomde van een vriendin die een huwelijks feest had en in mijn droom kwam ze niet op dagen ik dacht de volgende dag jeetje mijn vriendin heeft problemen.[in nederland ] :( die zelfde dag had mijn zwager ruzie met zijn vrouw en het liep bijna tot een echtscheiding :( ik schrok me dood ik had nooit zo iets mee gemaakt en ze hadden net een babytje van 3 maanden. zijn vrouw die ging zo hard huilen dat we bang waren dat ze flauw ging valen en haar ring vinger werd helemaal blauw ik was echt geschrokken iedereen heeft wel ruzie maar dit liep gewoon uit de hand ik denk als ik mijn vriendin in mijn droom zag misschien was ze nu gescheiden looglem tenie maar dit denk ik persoonlijk en die droom was ook helder. ze hebben het gelukkig wel bij gelegd maar het is wel eng dat ik het droomde en de volgende dag kwam het uit. feestje zijn problemen en als je vlees ziet ook ik zal aan mij moeder vragen wat het misschien betekend jouw droom maar het blijft natuurlijk looghlem maar dit zegt men. sterkte :zwaai:

goddelijk
31-01-2004, 16:42
Salaam Fatouch Ik wil even reageren op je vraag over dromen. Eerst wil ik zeggen dat je je dromen maar vergeet want er is geen betekenis. Dromen is als in de toekomst kijken en dat is haraam. Maar ik heb wel eens gehoord dat als je droomt over een rode jurk tijdens een verloving van jezelf of iemand anders, dat het betekent dat je met een lelijke, dikke man met snor gaat trouwen en die ook nog een taleh is. Maar of dat klopt weet ik niet zeker. Maar laat me maar iets weten als het wel zo is. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.

MaryLady18
31-01-2004, 18:39

Origineel gepost door goddelijk Salaam Fatouch Ik wil even reageren op je vraag over dromen. Eerst wil ik zeggen dat je je dromen maar vergeet want er is geen betekenis. Dromen is als in de toekomst kijken en dat is haraam. Maar ik heb wel eens gehoord dat als je droomt over een rode jurk tijdens een verloving van jezelf of iemand anders, dat het betekent dat je met een lelijke, dikke man met snor gaat trouwen en die ook nog een taleh is. Maar of dat klopt weet ik niet zeker. Maar laat me maar iets weten als het wel zo is. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb. Je meent da ofwa, heel grappig man, volgens mij is er voor elke droom een betekenis, er bestaat een boek daarover en wist je dat dromen geschenken zijn van God?? Dus die handi commentaar van goddelijk trekt op geen reet! Doei

alhoceimachaima
31-01-2004, 20:12
woellah ik weet nie :)

goddelijk
01-02-2004, 01:07
salaam Om te beginnen marylady hou je domme commentaar voor je zelf. Dromen hebben geen betekenis dus hou ze voor je zelf en ga er niets achter zoeken. Trouwens ik reageerde op wat fatouch zei. En zei mag met mijn mening en info haar conclusies trekken. Enfin Fatouch trek je maar niets aan van die dromen. Live and let live Beslama

missysous
02-02-2004, 13:15
hoi fatouch 20 ik heb jouw droom opgezocht en het betekent, dat je droomt over de dood van een familielid of die van een goede vriend. en over die jurk weet je zeker dat het een rode jurk was. Ik probeer voor je uit te zoeken wat het inhoud. in het droomboek wat ik heb staan namelijk allerlei betekenissen van andere kleuren maar rood staat er niet bij dus vandaar dat ik het vraag. laat het me weten groetjes

nadia_tetouan
02-02-2004, 13:26
hoi meid, weet je wat jouw droom betekend volgens de wat oudere generaties de betekenis ervan als je droomt, dat er iemand gaat trouwen dat betekend dat iemand overlijd en als je droomt dat iemand overlijd dan gaat iemand juist trouwen of dat waar is ???? Allah kan het alleen weten, maar dat is in iedere geval wat ik weet nou meid veel succes ik hoop dat je er wat aan hebt!

missysous
02-02-2004, 14:24
een wiite jurk betekent dat je een persoon bent met veel doorzettingdvermogen in dit leven. er staat je veel goeds te wachten in je leven.

xsalouamarocx
02-02-2004, 19:50
ik heb ook gelezen in een dromenboek als je droomt dat iemand trouwt dan gaat er iemand dood maar geen idee of dat altijd zo is maar als je graa wilt weten wat de betekenissen van je dromen zijn dan raad ik je aan om een dromenboek bij een marokaanse winkel te kopen die boeke verkopen maar soms is het ook niet goed want je kan bang worden terwijl dat helemaal nie hoeft xxx saloua

lilchakir
03-02-2004, 16:03
over ambtenaren en 3 keer raden wie er bij aan de deur kwam? :zwaai:

goddelijk
03-02-2004, 17:20
Salaam Fatouch Ik wou je zeggen dat je mag geloven in je dromen en zeker als ze mooi zijn. Maar klamp je er maar niet teveel aan vast. Zoals Marco Borsato ooit zong en misschien nog altijd zingt, "De meeste dromen zijn bedrog" maar ja de MEESTE maar niet allemaal. Maar fatouch herlees eens de eerste reactie van mij, denk er over na en probeer dan eens te achterhalen wie ik ben. Weet je het laat me dan iets weten. Beslama

goddelijk
04-02-2004, 18:14
hoi lieverd hoe kom je trouwens aan de naam Fatouch? Nu we toch over dromen bezig zijn wil ik eens weten wat het betekent als je droomt dat je trouwt met een oude man. Wie het weet het?????

Pagina's : [1] 2