Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : GiRlzzz met LIEFDESVERDRIET

Pagina's : [1] 2 3

LZN
29-01-2004, 11:42

LIEVE MEISJES, WIE LOOPT ER NET ALS MIJ ROND MET LIEFDESVERDRIET? DEZE TOPIC IS BEDOELT OM JE HART TE LUCHTEN EN ZO KUN JE JE VERHAAL KWIJT AAN ANDERE MEISJES MET HETZELFDE PROBLEEM. HIJ HEEFT GEWOON MIJN HART GESTOLEN!!!!!!!!!! HOPELIJK KRIJG IK HET ZO SNEL MOGELIJK TERUG, WANT IK VOEL ECHT EEN LEEGTE. ALS DEZE TOPIC GOED EN SERIEUS VERLOOPT HEB IK EEN VOORSTEL. MAAR DAT HOOR JE NOG VAN ME. NOU MEISJES......PROBEER JE TRAANTJES IN BEDWANG TE HOUDEN. WANT EIGENLIJK IS NIEMAND ONZE DUURZAME TRAANTJES WAARD. GROETJES VAN EEN LIEF VERDRIETIG MEISJE :(.

Oempje
29-01-2004, 13:02
Get a Life.. :rolleyes:

Oempje
29-01-2004, 14:29
Origineel gepost door ouajdia101 WAAR SLAAT DAT OP "GET A LIFE", ER ZIJN GENOEG MEISJES DIE DAAR BEHOEFTE AAN HEBBEN OM EROVER TE PRATEN. EN ALS JOU DAT NIET INTERESEERD HOEF JE OOK NIET TE REAGEREN JAAAA!!!!!!!! Caps Lock.. :rolleyes: Als je niet weet waar het op slaat, moet je het opzoeken in een Engels-Nederlands woordenboek, misschien weet je dan wel waar het op slaat..

Kawtarina
29-01-2004, 14:57
Origineel gepost door Oempje Caps Lock.. :rolleyes: Als je niet weet waar het op slaat, moet je het opzoeken in een Engels-Nederlands woordenboek, misschien weet je dan wel waar het op slaat.. wajoow haha :hihi: wallah illah, waar gaat dit over?? volgens mij worden ze een btje :maf2:

Oempje
29-01-2004, 15:14

Origineel gepost door ouajdia101 LUISTER ZOGENAAMDE OEMPJE... WIL JE JE DOMME OPMERKINGEN VOOR JE HOUDEN! JE ZAL WEL EEN ZIELIG LEVENTJE ACHTER DE RUG HEBBEN MAAR DAN OPEN JE ZELF MAAR EEN TOPIC. EN KOM DEZE NIET VERPESTEN, DIT IS ALLEEN BEDOELD VOOR NORMALEN MENSEN EN DAAR HOOR JIJ BLIJKBAAR NIET BIJ, ALS JE NIET EENS NORMAAL KAN REAGEREN DAN KANKER JE MAAR OP...OKE!!!!!!!!! EN O JA MIJN CAPLOCK HOUD IK AAN ZODAT JIJ HET NOG BETER KAN LEZEN.... EN VERDER....IK GA ME EIGEN NIET VERLAGEN TOT JOU NIVEAU, WANT DIT IS EIGENLIJK AL LAAG GENOEG OM TERUG TE REAGEREN. VANAF NU BEN JIJ LUCHT!!!!!!!!!!!!!! BLA BLA BLA BLA Wat een intelligentie, het straalt echt van je af joh.. :rolleyes: Jij bent degene die jouw leven met de rest van de wereld wil delen, niet ik.. Over normaal reageren gesproken, opkankeren zei je? 11. O, gij die gelooft! Laat een volk het andere volk dat waarschijnlijk beter is dan zij, niet bespotten, noch vrouwen andere vrouwen, die misschien beter zijn dan zij. En belastert elkander niet, noch noemt elkaar bij scheldnamen. Kwaad is (het geven van) een slechte naam na de aanvaarding van het geloof, en zij die geen berouw tonen zijn de onrechtvaardigen. Ik lach me echt stuk om jou, miskiena..

oujdiariffia
29-01-2004, 15:35
Origineel gepost door ouajdia101 LIEVE MEISJES, WIE LOOPT ER NET ALS MIJ ROND MET LIEFDESVERDRIET? DEZE TOPIC IS BEDOELT OM JE HART TE LUCHTEN EN ZO KUN JE JE VERHAAL KWIJT AAN ANDERE MEISJES MET HETZELFDE PROBLEEM. HIJ HEEFT GEWOON MIJN HART GESTOLEN!!!!!!!!!! HOPELIJK KRIJG IK HET ZO SNEL MOGELIJK TERUG, WANT IK VOEL ECHT EEN LEEGTE. ALS DEZE TOPIC GOED EN SERIEUS VERLOOPT HEB IK EEN VOORSTEL. MAAR DAT HOOR JE NOG VAN ME. NOU MEISJES......PROBEER JE TRAANTJES IN BEDWANG TE HOUDEN. WANT EIGENLIJK IS NIEMAND ONZE DUURZAME TRAANTJES WAARD. GROETJES VAN EEN LIEF VERDRIETIG MEISJE :( Hoi Meisie, Ja, ik heb veel verdriet gehad om een jongen, dat hou je niet voor mogelijk! Ik spreek in het verleden maar in principe blijf ik altijd verdriet hebben als ik zijn naam alleen maar hoor....Het is zo verrot gegaan tussen ons, maar hij blijft voor altijd in mijn hart. De eerste periode heb ik voornamelijk gehuild en mij afgezonderd van de rest. Gelukkig heb ik lieve mensjes om mij heen gehad die mij wisten te troosten, hoe onmogelijk dat ook was... Tot op de dag van vandaag ben ik gebroken..... Sterkte met alles.

Wild_Female
29-01-2004, 16:22
Origineel gepost door ouajdia101 MEISIE ROT OP!!!!!!!! (voor die neppe oempie bedoelt) OF IS DAT ZO MOEILIJK. WAAR KOM JIJ VANDAAN EIGENLIJK, GA TERUG NAAR JE PLANEET, JIJ ONGEDIERTE. EN JA.. JE HEBT HET HEEEEL GOED GEHOORD... OPKANKEREN. OF MOET IK HET MET NOG GROTERE LETTERS TYPEN????? PS..IK WEET NIET WAT JE DENKT MAAR IK HEB DIT ALS SERIEUZE TOPIC GEOPEND EN STOP DAT GET A LIFE MAAR IN JE K***. LIEFDESVERDRIET IS MENSELIJK, MAAR JAH JE ZULT WEL EEN KLEIN MEISIE ZIJN, JOU TIJD KOMT NOG. EN ALS JE AL OUD BENT GATVERDAMME WAT BEN JIJ DAN KINDERACHTIG!!!!!!! GA ERGENS ANDERS AANDACHT ZOEKEN, NEPPERT!!!! TFOEOEOEO.....WAT HEB IK EEN HEKEL AAN ZULKE MENSEN, MOETEN ALTIJD IETS VERPESTEN. MAAR NU VOOR DE GEWONE NORMALE MEISJES JE KUNT NOG STEEDS JE VERHAAL KWIJT, ALS JE DAT WILT EN NEGEER GEWOON ONGEDIERTES. LIEFSSSSSSS EEN HEEL LIEF MEISJE....(ECHT WAAR HOOR) El oujdia...rustig! :D Breathe in Breathe out... Je moet dingen ook proberen te negeren...anders stopt t nooit....Btw..Het is maar Marokko.nl so nothing 2 worry about... :cool: En uhm 1 vraagje...niet gelijk boos worden he.. ;) Hoe oud ben je?

Wild_Female
29-01-2004, 16:41
Origineel gepost door ouajdia101 sorry, dat ik een beetje agressief ben, wild female, je hebt gelijk ik zal bepaalde mensen gaan negeren anders stopt het niet nee. Trouwens waarom vraag je hoe oud ik ben? Nee, ik zal niet boos worden en geef je ook meteen antwoord: ik ben 22 jaar en ja ik kan me soms gedragen als een 15 jarige, ik weet het. Oke dan... :) Doe gewoon waar je zin in hebt... :) Deze mensen hier gaan je toch niet beoordelen op je fouten...so just Ignore those kind of BlablaMensen Aah ik vroeg t me gewoon af....Maar je bent dus 22... Nou veel euhm...Sterkte met je liefdesverdriet...Komt allemaal wel goed hoor...T' Heeft gewoon wat tijd nodig denk ik :cool:

minga
29-01-2004, 16:44
haha mesakien...dames tog :) jullie zijn niet de enige met een klote periode ...achter de rug ..en nog steeds niet erover heen ... weet je wat het is jongens hebben het ook...maar....praten er gewoon niet over moeilijker althans dat is mij conclusie......ik kan het weten

Wild_Female
29-01-2004, 16:47
Origineel gepost door minga haha mesakien...dames tog :) jullie zijn niet de enige met een klote periode ...achter de rug ..en nog steeds niet erover heen ... weet je wat het is jongens hebben het ook...maar....praten er gewoon niet over moeilijker althans dat is mij conclusie......ik kan het weten Ja vertel..waarom doen jongenS er zo makkelijk over?? :D

oujdiariffia
29-01-2004, 17:20
Origineel gepost door 2Naughty Maar waarom hebben jullie liefdesverdriet? Waarom verdriet? Omdat je zoveel tijd en energie in elkaar steekt, waar tevens gevoelens bij komen kijken en dan loopt het op niets uit?, terwijl je nog altijd van elkaar houdt, althans dit zijn mijn ervaringen.... Ik zal mijn ex nooit vergeten, en stiekem hoop ik op beterschap, en eigenlijk is deze gedachte niet bevoordelijk voor mijn herstel om uit mijn verdriet te komen....Maar ja, hopen blijf ik nog...... Ik heb hier wel leering uitgehaald, en dat is dat ik nooit meer 100% voor een jongen zal gaan. Liefs.

coalitiegenoot
29-01-2004, 17:59
ooooooow huil maar uit op mijn schouder dames met liefdesverdriet :verdriet:

Oempje
29-01-2004, 18:06
Origineel gepost door ouajdia101 MEISIE ROT OP!!!!!!!! (voor die neppe oempie bedoelt) OF IS DAT ZO MOEILIJK. WAAR KOM JIJ VANDAAN EIGENLIJK, GA TERUG NAAR JE PLANEET, JIJ ONGEDIERTE. EN JA.. JE HEBT HET HEEEEL GOED GEHOORD... OPKANKEREN. OF MOET IK HET MET NOG GROTERE LETTERS TYPEN????? PS..IK WEET NIET WAT JE DENKT MAAR IK HEB DIT ALS SERIEUZE TOPIC GEOPEND EN STOP DAT GET A LIFE MAAR IN JE K***. LIEFDESVERDRIET IS MENSELIJK, MAAR JAH JE ZULT WEL EEN KLEIN MEISIE ZIJN, JOU TIJD KOMT NOG. EN ALS JE AL OUD BENT GATVERDAMME WAT BEN JIJ DAN KINDERACHTIG!!!!!!! GA ERGENS ANDERS AANDACHT ZOEKEN, NEPPERT!!!! TFOEOEOEO.....WAT HEB IK EEN HEKEL AAN ZULKE MENSEN, MOETEN ALTIJD IETS VERPESTEN. MAAR NU VOOR DE GEWONE NORMALE MEISJES JE KUNT NOG STEEDS JE VERHAAL KWIJT, ALS JE DAT WILT EN NEGEER GEWOON ONGEDIERTES. LIEFSSSSSSS EEN HEEL LIEF MEISJE....(ECHT WAAR HOOR) Moge Allaah je Leiden..

Oempje
29-01-2004, 21:34
Origineel gepost door ouajdia101 Voor Oepje... Ik wil je mijn excusses aanbieden omdat ik te onredelijk was. Je moet het zelf weten of je het accepteert of niet. Bij deze sorry...... Natuurlijk aanvaard ik je excuses.. :D Bij deze dus..

yesmina19
29-01-2004, 21:41

shitttttt als je liefdesverdriet is niet te geloven het is alsof je hart weg gerrukt word of iemand boort in je hart vreselijk maar ins allah kom je ware tegen alleen je moet veel sbar hebben dan komt het goed ins allah

Pagina's : [1] 2 3