Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : werken op schiphol

special_girl007
31-08-2008, 21:26

Ik wil graag werken op Schiphol. Wie werkt hier ook en kan mij er meer over vertellen?

fetoushia
31-08-2008, 22:18
Ik ken een meid die daar werkt, ze zegt dat het heel erg leuk werk is en dat het altijd best wel zwaar is omdat je heel de dag op hakken loopt. Daarnaast draait ze ook vaak diensten t/m 12 uur in de nacht. Maar het werk schijnt top te zijn, verdient wel goed maar is ook best wel zwaar! :goedzo:

m0cr0-karim
31-08-2008, 22:31
ik werk daar en is wel oke ;)

special_girl007
31-08-2008, 22:55
Wat hebben jullie voor baantjes dan? Ik wil gaan solliciteren voor een functie als grondstewardess of iets in die richting.

Mo_ScoobyDoo
11-09-2008, 06:30

Wat hebben jullie voor baantjes dan? Ik wil gaan solliciteren voor een functie als grondstewardess of iets in die richting. Op schiphol kun je overal aan de bak. Niet persè grondstewardess. American Express bijv. Ik meen dat ze daar mensen zochten. OF ; Sixt Rent A Car Hertz Avis Budget National Car Rental Interessante bedrijven, waar je als Rental Agent aan de bak kan gaan. Krijg je leuk pakkie, in de kleur van het bedrijf, strikje erbij, naambordje en natuurlijk een leuk bedragje per maand. Check het zelf. :)

fari_pari4u
11-09-2008, 11:28
en het is gewoon een super leuke omgeving waar je echt zooo veel mensen tegenkomt

Fargh
11-09-2008, 12:33
en het is gewoon een super leuke omgeving waar je echt zooo veel mensen tegenkomt Soms ook een reden om het net niet te doen. Die kudde die elke dag voorbij stormt, respectloos is en altijd haast heeft hoef ik niet. Maar dat is persoonlijk.

fari_pari4u
11-09-2008, 13:10
Soms ook een reden om het net niet te doen. Die kudde die elke dag voorbij stormt, respectloos is en altijd haast heeft hoef ik niet. Maar dat is persoonlijk. ja het heeft ook een mindere kant inderdaad :)