Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alleen omdat ik geen Marokkaan ben...

Pagina's : [1] 2

Chaos
29-01-2004, 10:39

vertel me, waarom wil je me verlaten ? is het omdat je ouders me gaan haten ? waarom neem je mijn liefde niet in ontvangst ? ik ben eerlijk over mijn gevoel, en eerlijkheid duurt toch het langst ? hoe komt het dat dat plekje in mijn hart word ontnomen ? is dit de realiteit of zit ik maar te dromen ? als dit de realiteit is, waarom moet dit dan zo hard zijn ? waarom heb ik dan zo enorm veel pijn ? je zegt je houdt van mij, en nu wil je alles beƫindigen, waarom ? hierbij zet het mij aan het denken, ben ik nou zo stom ? als jij mij verlaat weet ik geen andere uitweg meer, ik weet niet wat ik moet doen ik ben langs je geweest en jij gaf me nog een laatste zoen is dit het einde ? is dit alles ? ik probeer het nog een enkel keer en stuur je een sms geen reactie, wat heb ik ooit fout gedaan ? wat heb ik jou nou eigenlijk misdaan ? de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? Is dit alles omdat je ouders zeggen hij is geen Marokkaan??? diep van binnen, heb ik zo veel verdriet de gedachtens van binnen dat ik mezelf maar dood schiet de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? ik sta op, en koop een pistool is dit het ? eindig ik in het riool ? de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? mijn gedachtens weten zelfs niet meer wat ze moeten denken zullen mijn gedachtens mij krenken ? de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? ik bedenk me ineens ik wil dit niet, maar ik weet niet hoe ik verder moet ik zet voort en verzamel al me moed de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? met het pistool gedrukt op mijn slaap laat ik een traan over mijn wangen rollen van verdriet en als enige uitweg ik denk bij mezelf, waarom ik, waarom altijd die pech? de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? ik zal nooit meer in staat zijn om van iemand anders te houden dit laat mij denken, zal jij ooit van mij hebben gehouden? de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? met alle verdriet trek ik mijn vinger steeds verder naar achter steeds zachter en zachter.. de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? in mijn gedachtens zal ik altijd van je houden mijn schatje ook al zou je dan denken, wat is dat toch een watje de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? daar lig ik dan, beweegloos op de grond ik hoop dat je nu je zin hebt schatje, en dat je weet dat ik je altijd lief vond...

stoomboot
29-01-2004, 10:48
zeker heel erg mooi geschreven zeg

ANGELSEAYES
29-01-2004, 10:56
:Iluvu: WAUW MOOI GESCHREVEN MAN IK WIL WEL VAN JE HOUDEN

lawiza
29-01-2004, 10:57
Mijn complimenten!. maar heb jij het wel zelf geschreven?

Brownhear
29-01-2004, 11:26

Mooie tekst maar is het echt zo met een meisje dat je zo verliefd op haar bent en dat die liefde niet kan bestaan of heb je de tekst gewoon zomaar verzonnen?

lawiza
29-01-2004, 11:35
Hij heeft dit heus niet zelf verzonnen, ergens gewoon van gekopieert.

Chaos
29-01-2004, 12:03
Origineel gepost door lawiza Hij heeft dit heus niet zelf verzonnen, ergens gewoon van gekopieert. wallah ??? :eek: en hoe weet je dat dan??

MaySara18
29-01-2004, 12:16
Of hij het nou zelf verzonnen heeft of gekopierd maar het is zeker heel erg mooi geschreven.

Noura_Maghribia
29-01-2004, 14:12
maanshaallah, echt mooi, wat ware liefde wel niet kan doen met woorden, woorden die de tranen over je wangen laten rollen, je voelt het pas als je het zelf meemaakt/hebt meegemaakt, maar....mijn complimenten jongeman...echt mooi maanshaallah.

hasna_the_best
29-01-2004, 14:50
mooi hoor :goedzo:

livies
29-01-2004, 15:03
is het waar jongeman tenminste daar ga ik van uit heeft die meisje jouw echt verlaten waarom zeg je gewoon niet tegen de ouders dat je moslim wil worden mischien accepteren ze dat wel als je erover wilt praten kan je mij emailen groetjes livies

GGman
29-01-2004, 17:43
ik vind een marokaans meisje leuk maar ik ben zelf bang dat als ik alleen met haar praat enzo problemen krijg.

no_more
29-01-2004, 18:31
wauw is echt mooi geschreven damn...

SecretSanaa
29-01-2004, 19:45
damn, maar wat is je afkomst dan en wat is je geloof?

GGman
29-01-2004, 20:06

libaneens en christen maar ben niet echt intoe

Pagina's : [1] 2