Bekijk originele versie : schilpad gevraagd !!!
zina_zina
30-08-2008, 13:33
heeft er iemand of kent zij/hij iemand die thuis een kleine schilpad heeft en het graag aan mij wil verkopen????
ik zou het zeer op prijs stellen:)
alleen serieuze reacties aub
zina_zina
30-08-2008, 16:44
niemand???
dierenzaak zullen er genoeg hebben meid ;)
Ja wij hebben en kleine schildpad.. me zusje heeft em vanuit Marokko meegenomen.
couscous
31-08-2008, 00:34
waarom?
Rachid_adam
31-08-2008, 18:23
Schilpad? :rolleyes:
Wij hadden er 1tje maar die is gestorven meskiena.
Dit jaar wou ik in het geniep een kameleon meenemen maar mijn vader heeft me betrapt en ik moest hem terug binnenbrengen omdat ze moeilijk zouden doen bij de luchthaven :(
lil_atouzien
31-08-2008, 18:30
ze wil er zeker shor mee doen
Rachid_adam
31-08-2008, 18:40
:haha:
Wat moet je nou met een schilpad, niet als huisdier nemen denk ik.
Ik heb gehoord dat kleine schildpadden shor juist buiten de deur houden, in hoeverre dit waar is weet ik niet.
Rokana
lil_atouzien
31-08-2008, 18:46
:haha:
Wat moet je nou met een schilpad, niet als huisdier nemen denk ik.
Ze wil er zeker voodoo mee doen waar schilpadden gebruikt voor worden standaard recept omdat iemand niet met haar wil trouwen ofzo :gniffel:
lil_atouzien
31-08-2008, 18:48
Ik heb gehoord dat kleine schildpadden shor juist buiten de deur houden, in hoeverre dit waar is weet ik niet.
Rokana
Juist niet in de dorpen gebruikten ze altijd schilpadden ervoor
Wat hebben schildpaden met shour te maken?
je moet ze dan gewoon als huisdier hebben, niet dat beestje afmaken en weet ik veel hoe ze het dan toepassen
sparkles
31-08-2008, 18:51
Dit is dus ook het eerste waar ik aan d8 :lol:. Heb ook weleens vernomen dat schildpadden worden ingezet bij shour praktijken. Maar Allah wa a3lam he... we mogen topicstarter niet veroordelen :).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.