Bekijk originele versie : Negaffa Souad?
MiffrouwLoubna
28-01-2004, 18:35
***** Souad uit Rotterdam
Wat vinden jullie van haar???
Heeft ze mooie kleding???
Is ze prijzig???
Kortom is een bezoekje aan haar het waard???
OemAbdoellah
28-01-2004, 18:41
Assalaamoe Alaikoem
Probeer naima uit Rotterdam
die heeft ook mooie kleding..
Wasalam alaikoem
Ps: Souad heeft een winkel kun je ook langs..
MiffrouwLoubna
28-01-2004, 18:49
Aleikoum Sallaam
Heb inderdaad Naima uit Rotterdam proberen bellen, maar heb nog geen afpraak kunnen maken, inchallah ga ik ook bij haar kijken!
Met souad heb ik een afspraak, maar ik ben benieuwd naar de ervaring van bruidjes... Hoe ze is tijdens de bruiloft??
Beni_Bouyachie17
28-01-2004, 19:09
Ben zelf geen buidje, maar ik heb wel vaak gewerkt met haar ..
Ik vind persoonlijk dat ze leuke kleding heeft, leuk kapsel/make up
En bovendien is het een hele toffe vrouw.... maar goed je moet iemand niet nemen omdat die tof is maaar als die kwaliteit en service heeft..
Suc6 meid en lah ikemlek bel gair insha allah
MiffrouwLoubna
28-01-2004, 20:00
Dankjewel lieverd! Weet jij al welke je gaat nemen??
MiffrouwLoubna
28-01-2004, 20:01
En jij ook veel succes, ghair inchallah!
OOH SOUAD DAT IS INDERDAAD OOK NOG EEN VERHAAL APART!!!
DAT IS ECHT EEN RAMPZALIGE NEGGAFA, HET IS ECHT NIET ZO DAT IK DE NEGGAFA'S PROBEER ZWART TE MAKEN MAAR ZIJ IS DUS OOK ECHT EEN AFRADER!!
IK HAD HAAR IN DECEMBER VOOR HET LAATST GEZIEN IN AMSTERDAM OP EEN BRUILOFT VAN EEN VRIEND VAN MIJN BROER WIELIE WIELIE DAT WAS ECHT OERLELIJK GEWOON!!
DE KAPSELS KONDEN ER WEL MEE DOOR ,MAAR DE SIERADEN EN DE MAKE-UP WAT EEN RAMP ZEG, IK BEGRIJP ECHT NIET WAAROM DIE NEGGAFFA'S VAN DIE DONKERE MAKE-UP GEBRUIKEN ECHT AFSCHUWLIJK!!!
EN WAT BETREFT SIERADEN DIE WAREN DUS ECHT NUL COMMA NUL, ECHT NOG VAN DIE HELE OUDERWETSE SIERADEN!!
MAAR JA SMAKEN VERSCHILLEN DUS EEN ANDER ZOU ER WEL VAN KUNNEN HOUDEN MAAR IK BETWIJFEL HET!!
MAAR MEIDEN ALLEMAAL VEEL SUCCES!!
EN EEN GEZEGEND HUWLIJK ALLEMAAL!!!!
Beni_Bouyachie17
29-01-2004, 10:43
Mijn god zeg , wat dramatisch allemaal zeg ....
Any way vind dat belachelijk wat je allemaal te zeggen nu , maar ieder zn mening :rolleyes:
Origineel gepost door chiqa20
OOH SOUAD DAT IS INDERDAAD OOK NOG EEN VERHAAL APART!!!
DAT IS ECHT EEN RAMPZALIGE NEGGAFA, HET IS ECHT NIET ZO DAT IK DE NEGGAFA'S PROBEER ZWART TE MAKEN MAAR ZIJ IS DUS OOK ECHT EEN AFRADER!!
IK HAD HAAR IN DECEMBER VOOR HET LAATST GEZIEN IN AMSTERDAM OP EEN BRUILOFT VAN EEN VRIEND VAN MIJN BROER WIELIE WIELIE DAT WAS ECHT OERLELIJK GEWOON!!
DE KAPSELS KONDEN ER WEL MEE DOOR ,MAAR DE SIERADEN EN DE MAKE-UP WAT EEN RAMP ZEG, IK BEGRIJP ECHT NIET WAAROM DIE NEGGAFFA'S VAN DIE DONKERE MAKE-UP GEBRUIKEN ECHT AFSCHUWLIJK!!!
EN WAT BETREFT SIERADEN DIE WAREN DUS ECHT NUL COMMA NUL, ECHT NOG VAN DIE HELE OUDERWETSE SIERADEN!!
MAAR JA SMAKEN VERSCHILLEN DUS EEN ANDER ZOU ER WEL VAN KUNNEN HOUDEN MAAR IK BETWIJFEL HET!!
MAAR MEIDEN ALLEMAAL VEEL SUCCES!!
EN EEN GEZEGEND HUWLIJK ALLEMAAL!!!!
ik sluit me hier helemaal bij aan....
de jurken en sieraden komen uit het jaar 0 en je hoeft het niet in je hoofd te halen om tegen haar te zeggen dat je liever iets lichter op gemaakt wil worden want zij is de expert dus jij moet je mond houden.
ik persoonlijk zou noooooooit voor haar kiezen
Origineel gepost door yosraaa
ik sluit me hier helemaal bij aan....
de jurken en sieraden komen uit het jaar 0 en je hoeft het niet in je hoofd te halen om tegen haar te zeggen dat je liever iets lichter op gemaakt wil worden want zij is de expert dus jij moet je mond houden.
ik persoonlijk zou noooooooit voor haar kiezen
GOH IK BEN NIET DE ENIGSTE DIE HET ZEGT!!!
VOOR HET GEVAL DAT IK WEER TE HOREN KRIJG DAT IK FAMILIE BEN VAN EEN NEGGAFFA, AL ZOU IK DAT WEL HEEL ERG GRAAG WILLEN!!!!!
Origineel gepost door Beni Bouyachie17
Mijn god zeg , wat dramatisch allemaal zeg ....
Any way vind dat belachelijk wat je allemaal te zeggen nu , maar ieder zn mening :rolleyes:
IWA SORRY HOOR IK HEB NIKS TEGEN HAAR PERSOONLIJKS MAAR IK VINDT HAAR WERK GEWOON NIKS EN ALS JIJ DAAR ANDERS OVER DENKT DAN IS DAT JOU MENING MEID!!!
Sherine_lady
29-01-2004, 18:29
Ik zelf heb haar heelvaak meegemaakt en zei is supergoed en heel lief. Ik zelf zou haar doen als ik ga trouwen.Zij is een heel gezellig mens, spontaan lief .
MiffrouwLoubna
30-01-2004, 17:56
Hmm... HCL... Ik ben nog geen 1 negaffa tegengekomen waar ik helemaal blij mee ben, ik ben nog op zoek..
En wat betreft de datum: we zijn er nog niet uit...
En ik heb zelf mijn antwoord gevonden op hoe ***** Souad is!!
Ik had een afspraak, maar die kon niet doorgaan of zo, ze heeft niet eens afgebeld, helemaal voor niks uren in de trein gezeten!
Wat betreft haar winkel: het ziet er wel proffesioneel uit, maar ik kon helaas geen marokkaanse jurken bezichtigen, alleen bruidsjurken...
jamiel24
31-01-2004, 10:31
Ik ben zelf nog niet zolang getrouwd, ik ben toen ook bij souad wezen kijken en ik vind haar 10X niks geen mooie jurken, accesoires gewoon niet met de tijd meegaand en ik vind haar als persoon ook niet aardig om als neggafa te hebben.
Veel succes verder bij je keuze, als ik je een tip mag geven dan zou ik je chaima uit zeist aanraden en dan vragen of haar dochter Hind komt zij maakt echt een prinsesje van je.
liefs........
Origineel gepost door jamiel24
Ik ben zelf nog niet zolang getrouwd, ik ben toen ook bij souad wezen kijken en ik vind haar 10X niks geen mooie jurken, accesoires gewoon niet met de tijd meegaand en ik vind haar als persoon ook niet aardig om als neggafa te hebben.
Veel succes verder bij je keuze, als ik je een tip mag geven dan zou ik je chaima uit zeist aanraden en dan vragen of haar dochter Hind komt zij maakt echt een prinsesje van je.
liefs........
Nou die dochter van Chaima die raad ik dus helemaal af dat is een jonge meid van misschien 20 jaar die er dus geen bal van kan!
Ik had een bruiloft in Niewegein rond September en geloof het of niet meskiena de bruidje loopt naar buiten met haar 2e kleding je kent het wel camera actief en band vol op gang en wat gebeurd er de kroon van de bruid valt van haar hoofd af op de grond alle mensen geschrokken natuurlijk en het mooiste van alles ze heeft de schuld aan de familie van het bruidje gegeven!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.