Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vrouwelijke rij-instructrice Amsterdam wie helpt choclat?

Pagina's : [1] 2

ChOcOtOfFfF
28-01-2004, 18:18

Salaam people wie kent een GOEDE rij-instructrice in Amsterdam een moslima of niet dat maakt niet uit als het maar een vrouw is. Ik hoop van jullie te horen Insha Allah liefs Choclat :zwaai: http://******************/neutebeut/smilies/oktober/auto.gif

sweet_nadoria
28-01-2004, 18:25
Die zoek ik ook !! Ik heb gehoord dat je bij Happy Driver keuze hebt .. Maar hun zijn duur man !!! € 35 per les ... waarom duur als het goedkoper kan ?! Ik heb al crisis :p

ChOcOtOfFfF
28-01-2004, 18:36
wojj dat is inderdaad duur he :o nou ja Insha Allah weet iemand anders nog iets voor ons... begin alvast te sparen:hihi:

omaymaa
28-01-2004, 20:01
MIjn nicht geeft rijlessen, ze woont adam west, als je wat meer wil weten kun je me pmen

Idjies_n_Assel
28-01-2004, 20:06

Ik ken ook iemand die in amsterdam woont, zij is marokkanse en geeft ook rijlessen. Ik zal eens navraag gaan doen en zien of ik achter haar GSM nr kan geraken, zal je wel op de hoogt houden.... :zwaai:

Ptissem20
28-01-2004, 21:38
Ik heb een nummer voor je ook een marokaanse schat van een meid ik rij al een tijdje bij haar ze is echt goed 0651761872 Ze is van rijschool Chaouwen

ChOcOtOfFfF
28-01-2004, 21:38
Origineel gepost door omaymaa MIjn nicht geeft rijlessen, ze woont adam west, als je wat meer wil weten kun je me pmen check je PM :zwaai:

sweet_nadoria
28-01-2004, 21:39
Origineel gepost door Ptissem20 Ik heb een nummer voor je ook een marokaanse schat van een meid ik rij al een tijdje bij haar ze is echt goed 0651761872 Ze is van rijschool Chaouwen Die ken ik ook ... Daar zou ik eerst gaan, maar ben van gedachte veranderd

ChOcOtOfFfF
28-01-2004, 21:39
Origineel gepost door Idjies_n_Assel Ik ken ook iemand die in amsterdam woont, zij is marokkanse en geeft ook rijlessen. Ik zal eens navraag gaan doen en zien of ik achter haar GSM nr kan geraken, zal je wel op de hoogt houden.... :zwaai: ok chocran alvast:goedzo:

ChOcOtOfFfF
28-01-2004, 21:45
Origineel gepost door Ptissem20 Ik heb een nummer voor je ook een marokaanse schat van een meid ik rij al een tijdje bij haar ze is echt goed 0651761872 Ze is van rijschool Chaouwen ah dat klinkt goed....Ik schrijf het meteen ff op :) Ik wil graag vanaf maart gaan rijden Insha Allah. Hoe veel kost het per uur? Nou ja ik bel dr zelf wel even, in ieder geval hartstikke bedankt:blauwkus: wojj zoveel reacties Insha Allah zit hier zeker wat bij voor me...thanx allemaal:goedzo:

Glimlachje
28-01-2004, 23:36
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Salaam people wie kent een GOEDE rij-instructrice in Amsterdam een moslima of niet dat maakt niet uit als het maar een vrouw is. Ik hoop van jullie te horen Insha Allah liefs Choclat :zwaai: http://******************/neutebeut/smilies/oktober/auto.gif Hey ziena ;) Ik hoop dat je de beste zult vinden insha allah. Jij verdient alleen het beste :blauwkus:

ChOcOtOfFfF
29-01-2004, 22:14
Origineel gepost door Glimlachje Hey ziena ;) Ik hoop dat je de beste zult vinden insha allah. Jij verdient alleen het beste :blauwkus: Insha Allah lieverd chocran :o :Iluvu: xxx Sou :zwaai:

sweet_nadoria
29-01-2004, 22:17
Hbiba nog steeds niks gevonden ? :( Ik ga morgen bellen naar iemand die een vrouwelijke rij instructeur kent. Ze is Nederlands en jah heb goede dingen over der gehoord ... Insha Allah is zij wat we zoeken :p Liefs, S. Nadoria

ChOcOtOfFfF
29-01-2004, 22:21
Origineel gepost door sweet_nadoria Hbiba nog steeds niks gevonden ? :( Ik ga morgen bellen naar iemand die een vrouwelijke rij instructeur kent. Ze is Nederlands en jah heb goede dingen over der gehoord ... Insha Allah is zij wat we zoeken :p Liefs, S. Nadoria Ehm nee... maar men is aan het informeren voor me dus ik wacht het ff af :) He maar je weet de weg naar mijn PM-box yek:hihi: so let me know Insha Allah :blauwkus:

sweet_nadoria
29-01-2004, 22:23

Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Ehm nee... maar men is aan het informeren voor me dus ik wacht het ff af :) He maar je weet de weg naar mijn PM-box yek:hihi: so let me know Insha Allah :blauwkus: Hahahahhaha Hey jij ook he, als je wat weet ;) Dan ontvang ik graag chi goede nummer(s) ;) Hahahha Liefs, S. Nadoria :blauwkus: mwaaaaaaaaah

Pagina's : [1] 2