Bekijk originele versie : 2 nieuwe steden in Marokko
ChOcOtOfFfF
28-01-2004, 17:24
Salaam
Stel nou he dat het mogelijk zou zijn om 2 nieuwe steden te bouwen in Marokko voor alle Nederlandse Marokkanen waar we met zijn allen zouden gaan wonen. Waar voldoende werkgelegenheid zou zijn. Je je moslimzijn (nog)beter kon praktiseren en waar het zelfs aangemoedigd zou worden. Wie zou daar dan naar toe willen gaan?
a) ja ik zou meteen mijn koffers pakken
b) nee ik zal para worden daar
c) ik weet het niet, ik moet daar nog een nachtje over slapen.
ok ben benieuwd :zwaai:
eyes_of_maroc
28-01-2004, 17:28
ik kies voor optie a of misschien toch c want je weet maar nooit hoe het word.. het kan nog erger worden dan hier in nederland hebben we een new york daar in plaats van een moslims stad.. ik vertrouw ze nie meer hoor..
watmoetje
28-01-2004, 17:28
koffers pakkennnnnnnnnnnnnnn :zwaai:
ChOcOtOfFfF
28-01-2004, 17:29
Origineel gepost door BentFes
A
zo te zien gaan we maar met zijn 2-tjes:verdriet:
allebei 1 eigen hele stad :D
ChOcOtOfFfF
28-01-2004, 17:30
Origineel gepost door watmoetje
koffers pakkennnnnnnnnnnnnnn :zwaai:
:goedzo:
was het maar mogelijk om van deze droom werkelijkheid te maken Insha Allah...
ChOcOtOfFfF
28-01-2004, 17:34
Origineel gepost door eyes_of_maroc
ik kies voor optie a of misschien toch c want je weet maar nooit hoe het word.. het kan nog erger worden dan hier in nederland hebben we een new york daar in plaats van een moslims stad.. ik vertrouw ze nie meer hoor..
ja precies je weet niet hoe het hier over 10 jaar aan toe gaat Allahu A`lem. Misschien wordt de moslimhaat alleen maar aangewakkerd je weet het niet.... Ik wil sowiezo graag naar marokko Insha Allah gebeurd dat in de toekomst nog, maar ja de werkgelegenheid is zo beperkt vandaar dat ik dacht dat dit een mooie oplossing zou zijn :confused:
:zwaai:
ChOcOtOfFfF
28-01-2004, 17:36
Origineel gepost door zatman
iNSHA3ALAH GA IK OVER TWEE JAAR TERUG NAAR MAROKKO, MIJN PLAN WAS AL IN 1998 KLAAR, IK MOET ALEEN NOG DOOR WERKEN DAN MAAK IK MIJN DROOM WAAR. INSHA3ALAH MAAK JULLIE ALEMAAL DROMEN WAAR
Insha Allah
Ik hoop dat dit je gaat lukken en dat je gelukkig mag worden
Insha Allah Ameen
Mag ik vragen als je van plan bent om een eigen zaak ofzo te beginnen? hoe heb je dat voor ogen?
Sou
watmoetje
28-01-2004, 17:38
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
:goedzo:
was het maar mogelijk om van deze droom werkelijkheid te maken Insha Allah...
insha allah
zo te zien gaan we maar met zijn 2-tjes:verdriet:
allebei 1 eigen hele stad :D
:D gezellig
ChOcOtOfFfF
28-01-2004, 17:41
Origineel gepost door BentFes
:D gezellig
zekerzzz:stout:
ChOcOtOfFfF
28-01-2004, 17:58
IK SIND 2 JAAR EIGEN ZAAK SAMEN MET MIJN BROERTJE, DIE WOONT AL IN MAROKKO, HIJ IS 2002 TERUG GEGAAN, INSHA3ALAH WORD ONS PRODUCTEN DOOR HEELE EURO LANDEN VERKOCHT EN OOK MOSLIM LANDEN INSHA3ALAH
IK HOOP VOOR IEDREEN HIER DE BESTE VAN TE MAKEN , de marokkanse handel markt is groot echt waar
Masha Allah
Ma Brouk!
Insha Allah gaat het jullie lukken... Als jullie personeel nodig hebben dan hoor ik het graag van je Insha Allah.....
IK SIND 2 JAAR EIGEN ZAAK SAMEN MET MIJN BROERTJE, DIE WOONT AL IN MAROKKO, HIJ IS 2002 TERUG GEGAAN, INSHA3ALAH WORD ONS PRODUCTEN DOOR HEELE EURO LANDEN VERKOCHT EN OOK MOSLIM LANDEN INSHA3ALAH
IK HOOP VOOR IEDREEN HIER DE BESTE VAN TE MAKEN , de marokkanse handel markt is groot echt waar
:goedzo: :goedzo:
BerKaNeLayD
29-01-2004, 14:33
A
Mister_Ferrari
29-01-2004, 14:56
Salaam
Stel nou he dat het mogelijk zou zijn om 2 nieuwe steden te bouwen in Marokko voor alle Nederlandse Marokkanen waar we met zijn allen zouden gaan wonen. Waar voldoende werkgelegenheid zou zijn. Je je moslimzijn (nog)beter kon praktiseren en waar het zelfs aangemoedigd zou worden. Wie zou daar dan naar toe willen gaan?
a) ja ik zou meteen mijn koffers pakken
b) nee ik zal para worden daar
c) ik weet het niet, ik moet daar nog een nachtje over slapen.
ok ben benieuwd :zwaai:
C....ik moet daar nog een nachtje over dromen :giechel:
ChOcOtOfFfF
29-01-2004, 22:11
Origineel gepost door Mister_Ferrari
C....ik moet daar nog een nachtje over dromen :giechel:
ok ik hoor het morgen van je Insha Allah :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.