Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 'Racist' schiet marokkaan dood

Jemal2002
06-10-2002, 00:23

'Racist' schiet in Frankrijk jongen dood DUINKERKEN - Een vermoedelijke racist heeft vrijdagavond in het Noord-Franse Duinkerken vanuit een auto een 17-jarige jongen van Marokkaanse afkomst doodgeschoten. De voortvluchtige dader had eerder op de avond al op een café geschoten. Daarbij raakten drie mensen gewond, onder wie twee Noord-Afrikanen. Volgens de politie reed de man vervolgens naar een ander café aan de rand van de stad dat een geliefde ontmoetingsplaats is voor immigranten. Hier schoot hij opnieuw en verwondde een jongen zo ernstig dat die op weg naar het ziekenhuis overleed. "Ik zal jullie allemaal vermoorden", schreeuwde de dader volgens getuigen. waar gaat de wereld naar toe????? :(

DESPERADA
06-10-2002, 00:37
Inna Lilahi wa inna Rajioen......... :(

ChebaB
06-10-2002, 00:39
Origineel gepost door Jemal2002 'Racist' schiet in Frankrijk jongen dood DUINKERKEN - Een vermoedelijke racist heeft vrijdagavond in het Noord-Franse Duinkerken vanuit een auto een 17-jarige jongen van Marokkaanse afkomst doodgeschoten. De voortvluchtige dader had eerder op de avond al op een café geschoten. Daarbij raakten drie mensen gewond, onder wie twee Noord-Afrikanen. Volgens de politie reed de man vervolgens naar een ander café aan de rand van de stad dat een geliefde ontmoetingsplaats is voor immigranten. Hier schoot hij opnieuw en verwondde een jongen zo ernstig dat die op weg naar het ziekenhuis overleed. "Ik zal jullie allemaal vermoorden", schreeuwde de dader volgens getuigen. waar gaat de wereld naar toe????? :( :( :jammer: :(

eme3esh
06-10-2002, 01:21
zo weinig maar gewond? had er wel meer verwacht volgende keer ga ik mee met em dan gaan er zeker meer komen

salihae
06-10-2002, 01:40

waar slaat dat nou weer op eme 3esh het zijn mensen hoor heb je geen gevoel ofzo

Jemal2002
06-10-2002, 01:42
Origineel gepost door eme3esh zo weinig maar gewond? had er wel meer verwacht volgende keer ga ik mee met em dan gaan er zeker meer komen Ik zal je een tip geven, neem 60kg semtec mee en blaas jij jezelf op. dan zijn we ook van jou af ;) :goedzo:

zina_maghrebia
06-10-2002, 02:43
Inna lillahi wa inna illayhi raji3oen

Jemal2002
06-10-2002, 03:16
Origineel gepost door butterfly1983 Ik had het ook al gelezen! Erg he! Heb je dat nieuws gehoord in amerika!!!! Een vent die vanuit een busje mensen gewoon zomaar doodschiet....out of now where!! Hij heeft al verschillende mensen dood geschoten...waaronder een vrouw die haar auto zat te stozuigen...een oud vrouwtje dat niets vermoedend (waren ze trouwens allemaal) op een bankje zat...en nog vele anderen. amerikanen sporen niet....... als ze nou meer met hun zelf zouden bemoeien dan zouden dit soort zieke dingen niet gebeuren..... maar nee liever oorlog voeren met irak ......dat is beter voor het land????? zieko's

Jemal2002
06-10-2002, 03:23
Origineel gepost door butterfly1983 Ik begrijp je niet??? amerika ziet, irak als een dreiging.....irak gaat amerika uit balance gooien zogenaamd, maar ze zijn zelf bezig met het vernietigen van hun land. Het heeft niks te maken met Irak...snap je

tha_lady
06-10-2002, 12:00
Origineel gepost door eme3esh zo weinig maar gewond? had er wel meer verwacht volgende keer ga ik mee met em dan gaan er zeker meer komen zo weinig!!?? er zijn 2 gewonden en 1 dode dat is al te veel dan kan gewoon niet!!! laterZ :blauwkus:

Lady_moi
06-10-2002, 12:03
:jammer: de wereldbol waarop wij allemaal lopen is 1grote zieke bol het is net een appel met hier en daar gaatjes in