Bekijk originele versie : tips????
Ik ben ziek en verveel me dood. Ik ben al sinds half 9 wakker en heb keelpijn. :(
ik word depressief van het thuis zitten! :(
Miss_wild
28-01-2004, 10:27
ok stuur iemand een leuke .liefdesfilm, comedy of drama te huren lekker op je kamer nodig je vriendin uit....
en voor je keel zou ik honing verwamen met een beetje citroen, zure smaak maar helpt echt...
thalla...
Miss_wild
28-01-2004, 10:29
misschien is het trouwens te vroeg voor een film?
ik weet nie of je vriendin al wakker is.....
moheme t was een mogelijkheid misschien voor in de middag...
Origineel gepost door Miss_wild
ok stuur iemand een leuke .liefdesfilm, comedy of drama te huren lekker op je kamer nodig je vriendin uit....
en voor je keel zou ik honing verwamen met een beetje citroen, zure smaak maar helpt echt...
thalla...
Ik heb net mn vriendin wakker gebeld. Ik vroeg haar een film te gaan huren en dan bij mij te komen. maar ze heeft al plannen met haar moeder :( Hopelijk komt ze toch nog :)
En ik heb ook nog eens liefdesverdriet................................
zucht :(
Miss_wild
28-01-2004, 10:40
meid voeg mij er ook bij.......
Miss_wild
28-01-2004, 10:42
wat is er gebeurd meid......?
ik had ruzie met mn vriend en heb m nou al 6 dagen niet gesproken??? En ik heb keelpijn :( En verveel me thuis, ik wil de deur uit!
Nadia001
28-01-2004, 10:46
LadyLo bel em op meid... Waar ging de ruzie over?
Miss_wild
28-01-2004, 10:46
pak je gave karretje (op jou avatar)
ga naar een andere stad SHOPPEN?
heb je al honing met citroen geprobeerd???
ik heb gisteravond voor het eerst proberen te bellen. ik belde 2 keer maar hij nam niet op! En miss_wild, ik heb de afgelopen maand bijna elke dag lopen shoppen. Ik kan een winkel beginnen met wat ik allemaal heb gekocht.
Miss_wild
28-01-2004, 10:51
ewa meid neem een slaappil en probeer te gaan slapen...
geintje he...
vraag je vriendin hoe laat ze naar jou komt , ga ondertussen douchen opruimen koekjes bakke je bedenkt wel wat
en voor je het weet is ze bij jou....
je hebt gelijk, ik ga eerst ontbijten.
Spreek jullie zo wel
kuss
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.