Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vaginale vocht

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Mimounroffa
28-08-2008, 17:38

Ik heb nooit geweten dat het een mix was van sappen en ook een beetje urine :confused:

xerxes
28-08-2008, 18:06
Kan ook een beetje dunne stront zijn of zaad van je voorganger dat vanuit de baarmoeder naar beneden glibbert.

mo_blue_eyes
29-08-2008, 16:56
Klopt, daarom moet je nooit doorslikken bij het likken :hihi:

Mimounroffa
30-08-2008, 00:05
Ik slik nooit door, maar vind het wel ranzig ieuww

Diamant_Noir
30-08-2008, 00:08

Ja so..? Wij pijpen toch ook? Net alsof jullie voorvocht schoon is.. Amateurs.. :maf:

Mimounroffa
30-08-2008, 00:11
Ja so..? Wij pijpen toch ook? Net alsof jullie voorvocht schoon is.. Amateurs.. :maf: Schatje, wij mannen zijn dominant wij willen lang gepijpt worden

Diamant_Noir
30-08-2008, 00:13
Schatje, wij mannen zijn dominant wij willen lang gepijpt worden Wij zeuren niet in bed.. Wij pijpen gewoon.. Wij openen geen topics op M.nl van ''Oohw gossie toch.. Ik wist niet dat er ook btje urine in vaginaal vocht zat.. Oohw gossie wat vies toch..'' Wij genieten.. Seks is lekker als t vies is.. Nette seks is niks aan.. Dus likken en bek houden over de samenstelling van mijn zoete vocht.. :)

Mimounroffa
30-08-2008, 00:18
Wij zeuren niet in bed.. Wij pijpen gewoon.. Wij openen geen topics op M.nl van ''Oohw gossie toch.. Ik wist niet dat er ook btje urine in vaginaal vocht zat.. Oohw gossie wat vies toch..'' Wij genieten.. Seks is lekker als t vies is.. Nette seks is niks aan.. Dus likken en bek houden over de samenstelling van mijn zoete vocht.. :) Ik hou van agressieve maar nette sex... Wil niet op mijn 30ste afgewezen door chicks omdat ik aids heb :moe:

Diamant_Noir
30-08-2008, 00:21
Ik hou van agressieve maar nette sex... Wil niet op mijn 30ste afgewezen door chicks omdat k aids heb :moe: Dat is VEILIGE seks, schat.. Dat heeft nix met netjes te maken.. Of je nou vieze of nette seks hebt.. ALTIJD VEILIG!! Veilig moet ALTIJD.. Bovendien doe je dat niet, omdat je anders door chickies wordt afgewezen, maar omdat je anders doodziek wordt.. :) Met vieze seks bedoel ik hete, non-stop, zweterige, wilde seks.. En niet kleine, voorzichtige, ritmische stootjes met je kleding nog aan..

Mimounroffa
30-08-2008, 00:22
Dat is VEILIGE seks, schat.. Dat heeft nix met netjes te maken.. Of je nou vieze of nette seks hebt.. ALTIJD VEILIG!! Veilig moet ALTIJD.. Bovendien doe je dat niet, omdat je anders door chickies wordt afgewezen, maar omdat je anders doodziek wordt.. :) Met vieze seks bedoel ik hete, non-stop, zweterige, wilde seks.. Waarom wil jij zo graag gelikt worden ? :moe: Dan neem je toch een hond met een lange tong :moe:

Diamant_Noir
30-08-2008, 00:23
Waarom wil jij zo graag gelikt worden ? :moe: Dan neem je toch een hond met een lange tong :moe: Kheb nooit gzegd dat ik zo graag gelikt wil worden.. Zeg alleen dat je er niet over moet zeuren..

Mimounroffa
30-08-2008, 00:24
Kheb nooit gzegd dat ik zo graag gelikt wil worden.. Zeg alleen dat je er niet over moet zeuren.. Ik zeur als een wijf, wat is jou probleem ? :moe:

Diamant_Noir
30-08-2008, 00:27
Ik zeur als een wijf, wat is jou probleem ? :moe: Oohw heb geen probleem hoor.. Ik dacht alleen maar dat ik het recht had om te reageren op topics :) Maar blijkbaar is dat ook een probleem als het gaat om topics die jij start.. :)

Mimounroffa
30-08-2008, 00:34
Oohw heb geen probleem hoor.. Ik dacht alleen maar dat ik het recht had om te reageren op topics :) Maar blijkbaar is dat ook een probleem als het gaat om topics die jij start.. :) Even een vraagje, waarom smaken jullie poesjes altijd zo zuur ? Ik heb dat vaak bij de mocrobitches Hollanders smaken lekker zoet

Diamant_Noir
30-08-2008, 00:35

Even een vraagje, waarom smaken jullie poesjes altijd zo zuur ? Ik heb dat vaak bij de mocrobitches Hollanders smaken lekker zoet Ik denk dat veel marokkaanse meiden met zeep wassen.. Dan wordt t vocht zuur.. Je mag je vagina niet wassen met zeep.. Dat is slecht voor de zuurtegraad.. Je moet wassen met een zeepvrije emulsie.. Zelf gebruik ik Lactacyd.. Is heel goed.. Schoon en ruikt lekker.. Moet je ze maar aanraden..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6