Bekijk originele versie : Gsm van men verloofde
Nadia001
28-01-2004, 09:46
Hoi allemaal,
Ik heb een klein probleempje. Men verloofde heeft net als iedereen tegenwoordig een gsm. Mijn probleem is dat hij altijd zen gsm bij zich heeft. Ik bedoel dan.... Als we samen zijn en hij stopt om even iets uit een nachtwinkel te gaan halen en hij laat de gsm liggen dan komt hij terug om em te nemen... ALs hij slaapt ligt zen gsm onder zen hoofdkussen.... Op een dag was ik onverwachts in ons appartementje gekomen en hij was aan t douchen. Hij hoorde dat ik er was deed alsof hij kwam kijken en nam zen gsm die toen op tafel lag....
Ik weet niet wat ik erbij moet denken... Ik heb het gevoel dat hij iets voor me verbergt. Ik heb em al 1000 keer gevraagd wat hij voor me verbergt en hij zegt dat er niets is, dat ik niet ongerust moet zijn. Maar ja jullie weten wel dat wij meiden het daar niet bij laten. Als ik thuis ben denk ik daar constant aan. Ik laat men gsm gewoon rondslingeren en als hij em neemt maak er echt geen punt van.... Ik heb vorige week een dag verlof genomen en heb heel ons appartementje uitgezocht naar iets 'verdacht' maar niets te vinden.... Vanmorgen ging ik em halen om em op zen werk af te zetten. Het was file en hij belde me om te vragen hoelang ik nog wegbleef.... Alleen hij belde me privé dus zen nr was verborgen. TOen ik em vroeg wie hij privé belde zei hij dat het men zaken niet waren. Ik weet echt niet hoe ik die gsm te pakken moet krijgen.... Ik wil heel die gsm uit dokteren!!!!!!! Ik ben bang dat hij toch contact heeft met meisjes of dat 'bizniz' doet. We gaan volgende maand trouwen!!!! Kan toch niet???
Wat is jullie mening en hebben jullie gsm steel tips????
Ik word echt gek en hopeloos :confused:
misstomaatje
28-01-2004, 09:50
Origineel gepost door Nadia001
Hoi allemaal,
Ik heb een klein probleempje. Men verloofde heeft net als iedereen tegenwoordig een gsm. Mijn probleem is dat hij altijd zen gsm bij zich heeft. Ik bedoel dan.... Als we samen zijn en hij stopt om even iets uit een nachtwinkel te gaan halen en hij laat de gsm liggen dan komt hij terug om em te nemen... ALs hij slaapt ligt zen gsm onder zen hoofdkussen.... Op een dag was ik onverwachts in ons appartementje gekomen en hij was aan t douchen. Hij hoorde dat ik er was deed alsof hij kwam kijken en nam zen gsm die toen op tafel lag....
Ik weet niet wat ik erbij moet denken... Ik heb het gevoel dat hij iets voor me verbergt. Ik heb em al 1000 keer gevraagd wat hij voor me verbergt en hij zegt dat er niets is, dat ik niet ongerust moet zijn. Maar ja jullie weten wel dat wij meiden het daar niet bij laten. Als ik thuis ben denk ik daar constant aan. Ik laat men gsm gewoon rondslingeren en als hij em neemt maak er echt geen punt van.... Ik heb vorige week een dag verlof genomen en heb heel ons appartementje uitgezocht naar iets 'verdacht' maar niets te vinden.... Vanmorgen ging ik em halen om em op zen werk af te zetten. Het was file en hij belde me om te vragen hoelang ik nog wegbleef.... Alleen hij belde me privé dus zen nr was verborgen. TOen ik em vroeg wie hij privé belde zei hij dat het men zaken niet waren. Ik weet echt niet hoe ik die gsm te pakken moet krijgen.... Ik wil heel die gsm uit dokteren!!!!!!! Ik ben bang dat hij toch contact heeft met meisjes of dat 'bizniz' doet. We gaan volgende maand trouwen!!!! Kan toch niet???
ik vind dat heel verdacht, hij houd zeker its voor jou achter
Nadia001
28-01-2004, 10:02
Origineel gepost door Lailaatje_M
Meid...
Mijn vriend heeft me al een aantal malen gezegd: Zodra een jongen zijn mobiel verbergt voor zijn vriendin dan heeft ie wat te verbergen!!!!!
ik weet dat als mijn liefje ineens zo zou gaan doen.... zoals jou verloofde doet , dat ik dan maar eens heeel goed met hem moet gaan praten...want dan is er echt iets mis!!!!!
Dat ie al zegt dat het niet jou zaken zijn wie hij prive belt..halloo je bent niet zomaar een vriendinnetje je bent zijn VERLOOFDE!!!!! en dat ie zo geheimzinnig doet zegt al heel veel.......
Ik zou maar eens heel goed met hem gaan praten.....!!!
succes ermee
Yep yep yep, Ik voel me er echt ni goe bij. Ik ga het vanavond nog eens zeggen.
Tfoe ik word gek wahkallah....
Sweet_Esma
28-01-2004, 10:03
Zijn GSM hoort bij zijn leven,het is een deel van zijn hart..... :hihi:
Of heb ik het over mezelf??? :p
misstomaatje
28-01-2004, 10:05
ik zou allang bij die sukkel weg zijn gegaaan.
wat denkt ie wel :zwaai:
sunshine08
28-01-2004, 10:15
Om bij hem weg te gaan om die reden is wel drastisch maarre
het is heel erg raar dat hij verbergt. Een vraag neemt hij wel
al zijn telefoontjes op? Of doet hij dat niet?
Want als hij geheimzinnig soms niet opneemt of probeert snel
op te hangen. Dan zou ik me echt zorgen maken als ik jou was.
Gewoon heel goed observeren. Als ie zijn telefoon ooit achetrlaat
meteen checken! Dat zou ik hebben gedaan
Nadia001
28-01-2004, 10:21
Origineel gepost door LandMForever
Trouwens Nadia001 is je vriend al beter geworden dan?
Dat hij nu in 1 keer weer vriendinnetjes gaat zoeken??
Tenminste als je nog weet wie ik ben?
Ja gek he? Hij werkt nu terug en het is wel al een tijdje bezig hoor. Gisteren was hij weer aan het klagen dat zen benen en rug terug pijn doen.
Ik kan toch niet controleren wanneer hij buiten gaat als ik thuis ben? Ik bel em wel regelmatig als ik niet bij hem ben. Hij neemt dan gewoon op. Hij zit dan meestal in die domme VZW cafékes met zen vrienden te kaarten.
Nadia001
28-01-2004, 10:40
Origineel gepost door Lailaatje_M
zeg het niet op een vervelende manier... maar leg hem op een rustige manier uit dat jij je onzeker voelt enz enz.... en dat een verloofd stelletje niets voor elkaar te verbergen moet hebben enz ....laat hem inzien dat hij jou hierdoor pijn doet! inshallah zal hij dan wel zijn uitleg hebben!
Succes ermee.
Ik heb em net een hele boel smskes gestuurd met de uitleg hoe ik me voel door deze situatie. We zullen wel zien straks. Ik laat jullie verder weten hoe het is gegaan.
Hij is nu net beter door die hernia in zen rug. Ik heb em door dik en dun gesteund. Echt waar. Ik ging zelfd naar de wasserij om zen kleren te wassen. Ik kookte voor hem, ik deed echt alles en nu doet hij zo. Heb ik em misschien teveel in de watten gelegd?
xxx
Nadia001
28-01-2004, 11:10
Laila & Mo jullie zijn echt zoooooooo schattig samen.
hmmmm ik word jaloers denk ik
xxx
nadia
Isra_Girl
28-01-2004, 11:27
Meid ik heb precies hetzelfde meegemaakt als jij met dat telefoon gedoe
Hij had zelfs ook hernia ............precies hetzelfde verhaald
en wat bleek.....Hij had niet alleen èèn minares maar twee zelfs!!
wallah was er kapot van (nog steeds, mannen kun je nooit vertrouwen
ze hebben van die mooie praatjes om je om de tuin te leiden
maar als je eenmaal twijfels hebt,............dan is er voor 100% iets niet goeds
Dit was mijn ervaring...
mocrochicka
28-01-2004, 11:45
Origineel gepost door Nadia001
Hoi allemaal,
gewoon rustig vragen of er wat is anders loopt jullie relatie gevaar
Nadia001
28-01-2004, 11:54
Wajaaaaaaaaaw ik mag er niet aan denken. Mijn Apy met een ander of anderen dan word ik gek..... Neira ISra ik hoop dat het bij mij niet zo is want dan gaan alle stoppen doorslaan en dan ga ik zeker een fdeha doen
Brownhear
28-01-2004, 11:55
Hij heeft zeker iets te verbergen als hij zo doet met zijn telefoon maar je moet niet meteen uitgaan van het ergste! Je moet gewoon een keer tegen hem zeggen mag ik is in je telefoon kijken ( om een of andere reden) als hij dan moeilijk gaat doen en hij wil het niet! Zeg je gewoon waarom niet? Je hebt toch niks voor mij te verbergen laat me gewoon even kijken! Als hij zegt dat je hem zo maar moet vertrouwen zeg je dat hij gewoon te geheimzinnig doet en je daarmee pijn doet en je vertrouwen erdoor weggaat... Maar geloof me het hoeft niet altijd zo ernstig te zijn als dat je nu allemaal in je hoofd gaat halen dus alsjeblieft kijk eerst rustig af en praat met hem! Inshallah loopt het allemaal goed af en gaan jullie een mooie bruiloft tegemoet!
Succes
Zeemermin23
28-01-2004, 12:15
DAG MEID... JE MOET NIET GELIJK VAN DE ERGSTE AFGAAN...
JE HAD HEM NIET MOETEN SMSEN!! DAN KAN HIJ MSS DINGEN GAAN VERWIJDEREN...MAAR GOED BEETJE TELAAT!! JE MOET TEGEN HEM ZEGGEN IK WIL IN JE TEL KIJK EN ALS HIJ RAAR DOET EN NIET WIL IS HET DUIDELIJK....MAAR JE MOET HET WEL VOORZICHTIG DOEN...IK HEB ZOIETS PRECIES MEEGEMAAKT VAN DAAR ZEG IK VOORZICHTIG EN DENK GOED NA WAT JE ZEG...MEID SUCCES...
LIEFS ZEEMERMIN23 :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.