Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames uit Belgie!!

mramramra
28-08-2008, 14:36

Stel jij en je man zijn uit elkaar (maar op papier nog steeds getrouwd, scheidingsprocedure nog niet gestart) en je wilt een appartement huren. Moeten beiden partijen dan tekenen of kan je ook alleen een huurcontract laten opstellen?

wassila83
28-08-2008, 14:42
Stel jij en je man zijn uit elkaar (maar op papier nog steeds getrouwd, scheidingsprocedure nog niet gestart) en je wilt een appartement huren. Moeten beiden partijen dan tekenen of kan je ook alleen een huurcontract laten opstellen? je kunt als het goed is gewoon een eigen huurcontract op laten stellen hoor door je huisbaas bij wie je gaat huren... je hebt daar je trouwakte niet voor nodig... :o

mramramra
28-08-2008, 14:48
je kunt als het goed is gewoon een eigen huurcontract op laten stellen hoor door je huisbaas bij wie je gaat huren... je hebt daar je trouwakte niet voor nodig... :o op mijn identiteitskaart staat dat ik gehuwd ben, dus hij hoeft niet mee te tekenen?

wassila83
28-08-2008, 14:53
op mijn identiteitskaart staat dat ik gehuwd ben, dus hij hoeft niet mee te tekenen? nee, dat hoeft echt niet.. tenminste bij mij hoefte het niet.. t huis staat op mijn naam.. toen ik t contract ging ondertekenen hebben ze niet eens naar hem gevraagd.. mocht er toch naar gevraagd worden moet je maar zeggen dat hij voor een tijdje in t buiteland zit..of gewoon eerllijk zeggen dat jullie uit elkaar zijn maar dat de scheiding nog in gang is..

mramramra
28-08-2008, 14:54

nee, dat hoeft echt niet.. tenminste bij mij hoefte het niet.. t huis staat op mijn naam.. toen ik t contract ging ondertekenen hebben ze niet eens naar hem gevraagd.. mocht er toch naar gevraagd worden moet je maar zeggen dat hij voor een tijdje in t buiteland zit..of gewoon eerllijk zeggen dat jullie uit elkaar zijn maar dat de scheiding nog in gang is.. bedankt meid! :kus: