Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aangenomen worden, en daarna vakantie..

Marktplaats
28-08-2008, 12:45

Salaam oeleikoem, Ik ga voor 25 dagen weg mijn reis is al geboekt, binnenkort heb ik sollicitatie gesprekken. als ik word aangenomen ga ik ongeveer 1, 5 maand later op vakantie...nou is mijn vraag wordt ik dan wel aangenomen? ik krijg een vast contract dat betekent dat ze mij moeten doorbetalen.. weet iemand hier iets vanaf?

ikwilweg
28-08-2008, 12:56
dat kan wel als ze je aannemen en je heb het ze duidelijk gemaakt tijdens het gesprek kost het je alleen je vakantiedagen

insaf18
28-08-2008, 14:38
ben je pas afgestudeerd? dan gaat da ni

Marktplaats
28-08-2008, 21:19
ben je pas afgestudeerd? dan gaat da ni Wat heeft dat er mee te maken?

aitsa
28-08-2008, 21:42

Je moet het gewoon even bij je gesprek aangeven, het kost je alleen wel je vakantiedagen en dan betalen ze inderdaad door, maar dat lijkt me logisch.

fatja
28-08-2008, 22:17
Wat heeft dat er mee te maken? Zij heeft gelijk!!! In belgie als je begint te werken (contract voor onbepaalde duur en rekeninghoudend dat je proefperiode verlopen is) heb je het eerste jaar geen recht op verlof!! Tenzij je onbetaald verlof neemt (dat had ik in de tijd gedaan, ik was een maand aan het werk en zou op vakantie gaan maar had het opvoorhand medegedeeld!!!!)... OF VOOR zij die de leeftijd van 25 jaar niet voorbij zijn kunnen wel VERLOF nemen in die zin 'jeugdvakantie"= twee weken verlof die ze moeten betalen MAAR je moet het zelf aanvragen !!!!

Marktplaats
31-08-2008, 13:54
Zij heeft gelijk!!! In belgie als je begint te werken (contract voor onbepaalde duur en rekeninghoudend dat je proefperiode verlopen is) heb je het eerste jaar geen recht op verlof!! Tenzij je onbetaald verlof neemt (dat had ik in de tijd gedaan, ik was een maand aan het werk en zou op vakantie gaan maar had het opvoorhand medegedeeld!!!!)... OF VOOR zij die de leeftijd van 25 jaar niet voorbij zijn kunnen wel VERLOF nemen in die zin 'jeugdvakantie"= twee weken verlof die ze moeten betalen MAAR je moet het zelf aanvragen !!!! Ben ik even blij dat ik niet in belgie woon..;) n Ik woon namelijk in Nederland dus dat geldt hier niet..

fnewna
01-09-2008, 16:03
Salaam oeleikoem, Ik ga voor 25 dagen weg mijn reis is al geboekt, binnenkort heb ik sollicitatie gesprekken. als ik word aangenomen ga ik ongeveer 1, 5 maand later op vakantie...nou is mijn vraag wordt ik dan wel aangenomen? ik krijg een vast contract dat betekent dat ze mij moeten doorbetalen.. weet iemand hier iets vanaf? Bij het gesprek moet je idd aangeven dat je al een reisje hebt geboekt. Een werkgever kan overwegen om je niet aan te nemen. Maar het feit, zoals je zegt, dat je direct een vaste aanstelling aangeboden hebt gekregen, vertelt natuurlijk meer over de mate hoe graag ze je willen hebben. Dus ik acht de kans aanwezig dat ze je alsnog aannemen. Ik wens je heel veel succes:goedzo: