Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat voor mannen worden de Marokkaanse jongens?

Pagina's : [1] 2

Maroc.hot4you
27-08-2008, 15:49

Terwijl steeds meer jonge Marokkaanse vrouwen zich profileren als zelfbewust en maatschappelijk succesvol, heeft een relatief groot aantal van hun mannelijke tegenhangers ernstige moeilijkheden bij het verwerven van een plaats in de samenleving. :rolleyes: Successtories zijn er zowel bij jonge Marokkaanse mannen als vrouwen te vinden, en problemen met schooluitval, grensoverschrijdend gedrag, werkloosheid en criminaliteit zijn niet voorbehouden aan één (etnische) groep. :o Toch lijkt er voldoende aanleiding te zijn om te onderzoeken of het onvermogen van een bepaalde groep Marokkaanse jongens om zich persoonlijk en maatschappelijk succesvol te ontwikkelen verband houdt met de verschillende posities die de man binnen de Marokkaanse-Islamitische en binnen de Nederlandse cultuur inneemt. Als een dergelijk verband valt aan te wijzen, werpt de vraag zich natuurlijk op waarom veel jonge Marokkaanse Nederlanders er wèl in slagen zich een goede maatschappelijke positie te verwerven en anderen niet.:p Vraag is:

Syriana
27-08-2008, 15:57
omdat sommige lui en sneller geneigd zijn in de slachtofferrol te kruipen en anderen niet. Het is marokkaans eigen. het is zo diepgeworteld

PriveX
27-08-2008, 16:04
ik vertrouw geen jongens meer helemaal geen jongens meer van marokaanse afkomst ik ben laats bijna in mijn gezicht gestoken omdat ik sukkels zei tegen een jongen van nl en marokaanse afkomst ze dachten dat het wel stoer was om mij en een vriendin voor de grap bijna aan te rijden vervolgens bedreigt die marokaanse jongen mij en zegt dat ik naar de hel ga dat ik een kanker **** ben en krast me bijna in mijn gezicht met een sleutel als een nederlander dat zou doen dan zijn ze gelijk rijp voor een psychiater maar bij jongens van marokaanse afkomst wordt de situatie verbloemt omdat hij het vast moeilijk heeft met het cultuur verschil allemaal blablabla het is gewoon de opvoeding die jongens leren thuis niet dat ze respect moeten hebben voor de nederlandse regels ook voor nederlanse meisjes ook al mogen ze wel uit, strakke kleding dragen en hun mening uiten tegen jongens nee want dat leggen de ouders bij de school neer want dat is niet belangrijk vind je het gek dat die jongens last hebben van een indentiteit crisis.. ik heb geen hekel aan ze maar ik kan ze gewoon niet begrijpen sorry voor wie zich aan gesproken voeld

Syriana
27-08-2008, 16:09
ik vertrouw geen jongens meer helemaal geen jongens meer van marokaanse afkomst ik ben laats bijna in mijn gezicht gestoken omdat ik sukkels zei tegen een jongen van nl en marokaanse afkomst ze dachten dat het wel stoer was om mij en een vriendin voor de grap bijna aan te rijden vervolgens bedreigt die marokaanse jongen mij en zegt dat ik naar de hel ga dat ik een kanker **** ben en krast me bijna in mijn gezicht met een sleutel als een nederlander dat zou doen dan zijn ze gelijk rijp voor een psychiater maar bij jongens van marokaanse afkomst wordt de situatie verbloemt omdat hij het vast moeilijk heeft met het cultuur verschil allemaal blablabla het is gewoon de opvoeding die jongens leren thuis niet dat ze respect moeten hebben voor de nederlandse regels ook voor nederlanse meisjes ook al mogen ze wel uit, strakke kleding dragen en hun mening uiten tegen jongens nee want dat leggen de ouders bij de school neer want dat is niet belangrijk vind je het gek dat die jongens last hebben van een indentiteit crisis.. ik heb geen hekel aan ze maar ik kan ze gewoon niet begrijpen sorry voor wie zich aan gesproken voeld je hebt gelijk, ik zou me ook zo voelen als ik jou was. Voor sommige marokkaanse jongens is het de moeite waard om je voor te schamen en helaas ben jij er geen tegen gekomen die wel goed opgevoed is. cultuurverschil of niet, men hoort een ander gewoon met respect te behandelen. wat jij hierboven beschrijft is beestachtig, gatver! Ik hoop dat de volgende generatie wat harder zijn/haar best doet om hun kinderen tot volwaardige volwassenen groot te brengen.:jammer:

Jongenman83
27-08-2008, 16:17

ik vertrouw geen jongens meer helemaal geen jongens meer van marokaanse afkomst ik ben laats bijna in mijn gezicht gestoken omdat ik sukkels zei tegen een jongen van nl en marokaanse afkomst ze dachten dat het wel stoer was om mij en een vriendin voor de grap bijna aan te rijden vervolgens bedreigt die marokaanse jongen mij en zegt dat ik naar de hel ga dat ik een kanker **** ben en krast me bijna in mijn gezicht met een sleutel als een nederlander dat zou doen dan zijn ze gelijk rijp voor een psychiater maar bij jongens van marokaanse afkomst wordt de situatie verbloemt omdat hij het vast moeilijk heeft met het cultuur verschil allemaal blablabla het is gewoon de opvoeding die jongens leren thuis niet dat ze respect moeten hebben voor de nederlandse regels ook voor nederlanse meisjes ook al mogen ze wel uit, strakke kleding dragen en hun mening uiten tegen jongens nee want dat leggen de ouders bij de school neer want dat is niet belangrijk vind je het gek dat die jongens last hebben van een indentiteit crisis.. ik heb geen hekel aan ze maar ik kan ze gewoon niet begrijpen sorry voor wie zich aan gesproken voeld Sorry voor het feit dat jij zo belabberd (generaliserend) bent opgevoed, daar kunnen de Marokkaanse mannen helaas niets aan doen. :)

PriveX
27-08-2008, 16:23
jongenman ik weet niet of je het over mijn verhaal heb zo ja ik kom alleen met feiten en alles wat er in mijn verhaal staat is gewoon een feit!!! ik ben het gezeur zat over dat ze het zo moeilijk hebben waarvoor al die aandacht naar hun ik ben gewoon simpel, pas je aan of sodemieter op, klaar geen discussie,s meer op tv of radio je moet je gewoon aanpassen en dan nog wat ik heb geen last van hindoes molukkers of cineesen dat zijn toch ook buitenlanders of niet ???? die passen zich toch ook aan terwijl ze hun cultuur kunnen behouden dit is mijn mening en als iemand er na vraagt dan is dit wat je te horen krijgt!

mmmohammmeddd
27-08-2008, 16:25
jongenman ik weet niet of je het over mijn verhaal heb zo ja ik kom alleen met feiten en alles wat er in mijn verhaal staat is gewoon een feit!!! ik ben het gezeur zat over dat ze het zo moeilijk hebben waarvoor al die aandacht naar hun ik ben gewoon simpel, pas je aan of sodemieter op, klaar geen discussie,s meer op tv of radio je moet je gewoon aanpassen en dan nog wat ik heb geen last van hindoes molukkers of cineesen dat zijn toch ook buitenlanders of niet ???? die passen zich toch ook aan terwijl ze hun cultuur kunnen behouden dit is mijn mening en als iemand er na vraagt dan is dit wat je te horen krijgt! jammer dat ze je niet echt hebben gestoken :)

Syriana
27-08-2008, 16:26
ik geef je gelijk in alles wat je zegt, ik heb alleen moeite met het opsodemieteren. waar vind jij dat ze heen moeten. ik hoop dat je er wel van bewust bent dat het om jongens gaat die hier geboren en getogen zijn en toch ook een product van de maatschappij zijn waar wij nu in leven. Moeten ze naar een eiland verbannen worden ofzo? :maf2: waar stuur je autochtonen heen als zij zich misdragen?

mmmohammmeddd
27-08-2008, 16:27
ik geef je gelijk in alles wat je zegt, ik heb alleen moeite met het opsodemieteren. waar vind jij dat ze heen moeten. ik hoop dat je er wel van bewust bent dat het om jongens gaat die hier geboren en getogen zijn en toch ook een product van de maatschappij zijn waar wij nu in leven. Moeten ze naar een eiland verbannen worden ofzo? :maf2: waar stuur je autochtonen heen als zij zich misdragen? Die sturen ze naar de waddeneilanden :D

Syriana
27-08-2008, 16:29
Die sturen ze naar de waddeneilanden :D whollahila:(

mmmohammmeddd
27-08-2008, 16:30
whollahila:( Ik vind haar beeld bekrompen. Ze komt op m.nl klagen over marokkanen

Jongenman83
27-08-2008, 16:36
jongenman ik weet niet of je het over mijn verhaal heb zo ja ik kom alleen met feiten en alles wat er in mijn verhaal staat is gewoon een feit!!! ik ben het gezeur zat over dat ze het zo moeilijk hebben waarvoor al die aandacht naar hun ik ben gewoon simpel, pas je aan of sodemieter op, klaar geen discussie,s meer op tv of radio je moet je gewoon aanpassen en dan nog wat ik heb geen last van hindoes molukkers of cineesen dat zijn toch ook buitenlanders of niet ???? die passen zich toch ook aan terwijl ze hun cultuur kunnen behouden dit is mijn mening en als iemand er na vraagt dan is dit wat je te horen krijgt! Je praat precies zoals Wilders, 2 marokkanen hebben hem het leven zuur gemaakt op de basisschool. Dat heeft geresulteert in de partij Wilders, die wil als het even kan alle Marokkanen het land uit. Chineze/hindoestaanse dames hebben ook geen last van Marokkaanse jongens/mannen. En wat blaat je nou, iemand met een dikke bak die asociaal gedrag vertoont is bij voorbaat al niet goed in zijn hoofd. Dat heeft vrij weinig te maken met zijn afkomst. Bovenstaande zijn niets meer dan feiten!! Integenstelling tot jou speculaties (hoe kan je van een feit spreken als je de hele sekse van een bevolkingsgroep generaliseerd..? Lijkt me sterk dat je ze allemaal kent)!!

mmmohammmeddd
27-08-2008, 16:37
Je praat precies zoals Wilders, 2 marokkanen hebben hem het leven zuur gemaakt op de basisschool. Dat heeft geresulteert in de partij Wilders, die wil als het even kan alle Marokkanen het land uit. Chineze/hindoestaanse dames hebben ook geen last van Marokkaanse jongens/mannen. En wat blaat je nou, iemand met een dikke bak die asociaal gedrag vertoont is bij voorbaat al niet goed in zijn hoofd. Dat heeft vrij weinig te maken met zijn afkomst. Bovenstaande zijn niets meer dan feiten!! Integenstelling tot jou speculaties (hoe kan je van een feit spreken als je de hele sekse van een bevolkingsgroep generaliseerd..? Lijkt me sterk dat je ze allemaal kent)!! . waarom neem je deze moeite?

Jongenman83
27-08-2008, 16:40
. waarom neem je deze moeite? Ik doe veel slechts in mijn leven, ik probeer nu eens wat goeds te doen. Men zegt altijd dat je de onwetende moet leren toch :hihi:

mmmohammmeddd
27-08-2008, 16:40

Ik vind dat je haar gewoon moet toewensen dat er marokkaan langs haar loopt en op haar spuwt.

Pagina's : [1] 2