Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens die Marocmeiden uitschelden

LALAmorotju
05-10-2002, 20:36

assalaam mensen Ik erg me steeds vaker aan marokkaanse jongens die sommige marokkaanse meiden ****(*****) noemen!!!!!! Ze moeten eerst naar hun familieleden kijken want dat zijn meestal ook niet echte heilige boontjes Ik snap niet waar die jongens last van hebben krijgen ze niet genoeg aand8 thuis of werden ze vroeger gepest ik kan de oorzaak gewoon niet vinden Bijv: ik heb zo'n slecht meisje in me klas en 3 maroc jongens in me klas En gedraag me gewoon netjes aan normaal tegenover dat meisje in de klas kan ik met haar lachen en kletsen maar buiten de klas hebben we geen contact ofzo ewa die jongens noemen haar dus ***** enzo omdat ze vriendjes heeft gehad(of heeft) ewa ja en nu doen ze ook heel abnormaal tegen mij. Als ik iets zeg bijv. dan zeggen ze ja ga maar naar je grote hoeren vriendin en ga maar jullie ***je uitgeven aan jongens nezo ze doen echt respectloos Ik vind die jongens echt gewoon zielig en levensloos en wat ze zeggen is haram ook al is dat meisje verkeerd bezig allah zal haar oordelen en straffen hun hebben geen recht om haar zo te behandelen en mij ook omdat ik haar normaal behandel! Wat is jullie mening???

LALAmorotju
05-10-2002, 20:38
Origineel gepost door LALAmorotju assalaam mensen Ik erg me steeds vaker aan marokkaanse jongens die sommige marokkaanse meiden ****(*****) noemen!!!!!! Ze moeten eerst naar hun familieleden kijken want dat zijn meestal ook niet echte heilige boontjes Ik snap niet waar die jongens last van hebben krijgen ze niet genoeg aand8 thuis of werden ze vroeger gepest ik kan de oorzaak gewoon niet vinden Bijv: ik heb zo'n slecht meisje in me klas en 3 maroc jongens in me klas En gedraag me gewoon netjes aan normaal tegenover dat meisje in de klas kan ik met haar lachen en kletsen maar buiten de klas hebben we geen contact ofzo ewa die jongens noemen haar dus ***** enzo omdat ze vriendjes heeft gehad(of heeft) ewa ja en nu doen ze ook heel abnormaal tegen mij. Als ik iets zeg bijv. dan zeggen ze ja ga maar naar je grote hoeren vriendin en ga maar jullie ***je uitgeven aan jongens nezo ze doen echt respectloos Ik vind die jongens echt gewoon zielig en levensloos en wat ze zeggen is haram ook al is dat meisje verkeerd bezig allah zal haar oordelen en straffen hun hebben geen recht om haar zo te behandelen en mij ook omdat ik haar normaal behandel! Wat is jullie mening??? En wanneer je gewoon goed met een hollandse jongen kan omgaan en gewooon kan lachen noemen ze je weer keeshoertje wat mankeert deze jongens????

prinses18
05-10-2002, 21:07
die jongens die dat zeggen dat zijn meestal de jongens die geen aandacht krijgen. en het zijn ook levenloze mensen, maar laat ze eerst naar hun zelf kijken en dan naar andere mensen

abdoel6666
05-10-2002, 21:15
Origineel gepost door LALAmorotju En wanneer je gewoon goed met een hollandse jongen kan omgaan en gewooon kan lachen noemen ze je weer keeshoertje wat mankeert deze jongens???? Als je het lekker vindt om aan een onbesneden lolly te sabbelen moet je dat vooral doen.

ZiLaaL
05-10-2002, 21:18

NOW LIFE LOW LIFE y mshiou y diwha fi rashoum :D

tonk
05-10-2002, 21:58
Origineel gepost door LALAmorotju En wanneer je gewoon goed met een hollandse jongen kan omgaan en gewooon kan lachen noemen ze je weer keeshoertje wat mankeert deze jongens???? Die jongens verwarren praten met seks en denkden dat met iemand lachen geld aannemen is. Zoiets. Of ze zijn gewoon niet goed bij hun hoofd, dat kan ook. In beide gevallen: links laten liggen.

Weld-Nas
05-10-2002, 22:02
Ik als jongen kan jullie zeggen dat marokkaanse jongens het niet kunnen verdragen dat jullie met andere rassen,goed overweg kunnen. (ben niet over mij bezig).Dus zusters van me doe wat jullie willen,ieder heeft zijn eigen leven. En ieder van ons doet wat hij wil en ik hoop voor jullie niets verkeerd. Waarom bekijken jullie de jongens zo niet?zij praten toch ook met iedereen dat voorbij loopt

laboudanda
05-10-2002, 22:07
Och ich ach...waar hebben jullie het nou weer over? Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is .....ROZE!!!

Lady_moi
06-10-2002, 16:12
die mensen zijn superzielig weten niet wat doen ofzoiets maar dat meisje moet zich dan ook niet zo gedragen eh

Nounousa
06-10-2002, 18:01
Ik vind dat die jongens NIET het recht hebben om hun uit te schelden, ze mogen hun niet beoordelen, dat doet ALLAH (SWT) wel niet HUN

Teaser
06-10-2002, 18:54
gewoon thuis blijven, dan heb je ook geen last van lastige jongens. Heel simpel.

LelyDames
11-10-2002, 13:15
hoezo thuis blijven??? meisjes hebben ook rechten wella alleen de aanrecht? d8 het ff niet he Die jongens verwarren gewoon praten met seks ja maar ja wie gaat dat nou weer uitleggen aan die jongens ze hebben gewoon hun hersens in hun **** zitten en niemand die ze terug wilt plaatsen in hun hoofd :rolleyes:

LelyDames
11-10-2002, 13:17
Origineel gepost door LelyDames hoezo thuis blijven??? meisjes hebben ook rechten wella alleen de aanrecht? d8 het ff niet he Die jongens verwarren gewoon praten met seks ja maar ja wie gaat dat nou weer uitleggen aan die jongens ze hebben gewoon hun hersens in hun **** zitten en niemand die ze terug wilt plaatsen in hun hoofd :rolleyes: ********** bedoelen we mee K.o.n.t :rolleyes: