Bekijk originele versie : Stelling...
Het is mogelijk om verliefd te worden op iemand waarvan je het gezicht niet hebt gezien en waarvan je de stem niet hebt gehoord.
Eens of Oneens?
Ma3a Salama
:zwaai:
Lady_moi
27-01-2004, 21:24
Ja :D
Lady_moi
27-01-2004, 21:29
Tot Het U Overkomt :stout:
maghrebgirl20
27-01-2004, 21:30
mij nog nooit overkomen, maar ik geloof daar zeker in. je dan echt verliefd op iemand en niet alleen verliefd op het uiterlijk
Ik ben het er wel mee eens. Het kan wel zo zijn.
Ik geloof erin dat twee mensen elkaar kunnen leren kennen, zonder echt in contact met elkaar te komen.
Nooit mee gemaakt, maar het zou opzich wel kunnen.
Ma3a Salama
Anissa_bel
27-01-2004, 21:48
je bedoelt dus via de computerwereld? :confused:
Tegenwoordig kan alles....
sneakynawal
27-01-2004, 21:53
Ja ik geef het toe :)
Ik ben weleens verliefd geweest op een MSN-poppetje :D ...volgens mij hij nie op mij...ik heb er nooit iets meegedaan! Ik was wel verslaafd aan de msn-sessie die ik met hem voerde! Hihi..ik ben gek dat ik dit op schrijf...
Het is inmiddels ook weer voorbij...
Ken twee meiden die op die manier hun HUIDIGE MANNEN hebben leren kennen... does de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!
Miss_Wafae
27-01-2004, 22:06
Jepss..Kan!
Dat kan ja :D Zoals een bekend iemand zei: je leert een man het beste kennen door wat hij schrijft en hoe hij dat doet of zoiets.
maroc_misty
27-01-2004, 22:41
Origineel gepost door CantLet_YouGo
:confused:
T kan wel... denk ik..
Maar wel een beetje vreemd, toch :confused:
maghrebgirl20
27-01-2004, 22:42
Origineel gepost door Mouny
Ken twee meiden die op die manier hun HUIDIGE MANNEN hebben leren kennen... does de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!
en ik ken een meid, die had een blind date via de chat. zij dacht misschien mooie aardige jongen, van mijn leeftijd (rond de 20)............................. wat bleek: een lelijke onverzorgde neger van rond de 30, met 3 tanden :maf2:
nachtmerries zijn de wereld ook nog niet uit :D
Anissa_bel
27-01-2004, 22:49
Origineel gepost door maghrebgirl20
en ik ken een meid, die had een blind date via de chat. zij dacht misschien mooie aardige jongen, van mijn leeftijd (rond de 20)............................. wat bleek: een lelijke onverzorgde neger van rond de 30, met 3 tanden :maf2:
nachtmerries zijn de wereld ook nog niet uit :D
:gniffel:
Vandaar de naam blind-date.....je kunt er goed blind van worden als gevolg!
gelukkig is haar hartje niet gestopt met kloppen.....
maghrebgirl20
27-01-2004, 23:55
Origineel gepost door Anissa_bel
:gniffel:
Vandaar de naam blind-date.....je kunt er goed blind van worden als gevolg!
gelukkig is haar hartje niet gestopt met kloppen.....
nee dat was wel gebeurd, als ze met hem was gaan praten of zo, ze is er vandoor gegaan, en heeft die jongen dus laten zitten :rolleyes:
ChOcOtOfFfF
28-01-2004, 00:11
onmogelijk :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.