Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse dames

Pagina's : [1] 2 3

LZN
27-01-2004, 20:33

gewoon even een hart onder de riem steken aan al de dames die nog nooit een vriendje hebben gehad en hun eer hebben behouden. Hou vol!.

Anissa_bel
27-01-2004, 20:35
hun eer hebben behouden.. :confused: ..aub...waarom moet dit woordje praktisch altijd aanwezig zijn?

maghrebgirl20
27-01-2004, 21:34
Origineel gepost door Wolverine gewoon even een hart onder de riem steken aan al de dames die nog nooit een vriendje hebben gehad en hun eer hebben behouden. Hou vol! ben je in een goeie bui dat je een compiment geeft ? :rolleyes:

nadia_07
27-01-2004, 21:59
SALMA WOLVERINE! dank je wel, ik zal ook noooit een vriendje nemen gelukkig heb ik dat elhamdoelilah ook nooit gedaan. dat komt omdat mijn IMAAn te groot hier voor is!!! dat is trouwens ook bij veel meiden hoor ik moet wel zeggen dat ook veel meiden zijn die geen vriendjes hebben gehad........ en daarom meiden PETJE AF VOOR JULLIE EN VOOR MIJ NATUURLIJK (KNIPOOG) maargoed wij zijn gewoon niks anders gewend ....... wat je nooit hebt geproefd kun je ook nooit missen toch????

sisi23
27-01-2004, 22:00

Dag dame Of heer zie ik, in iedere geval een van de twee.. Maar als je een kerel zou zijn dan zou ik het niet kunnen begrijpen dat je dit kunt schrijven.. Al met al begrijp ik heel goed waarom je dit zegt dame... Ik dacht vroeger ook zo. Maar toch heb ik zelf wel vriendjes gehad.. Dan ben ik toch niet verkeerd bezig geweest Niet waar dame??? en elke keer dacht ik de juiste tegen te zijn gekomen. Maar geloof me ik neem niet zo maar een vriendje mijn doel is wel altijd een serieuze relatie gweest natuurlijk. Maar je moet toch EEN keer iemand tegen komen het gaat lang niet meer op de ouderwetse manier Dat is verleden tijd meid. Maar ik zou zeggen sta er gewoon lekker open voor. Wie weet zit er ook wat tussen voor je. Je doet niet iets slechts als je maar je zelf maar weet te beheersen. En denk alsjeblieft niet zo slecht over de dames die wel een vriendje hebben of hebben gehad. Denk dat de meest echt op een serieuze relatie uit zijn. Dat beeld moet je van je geheugen wissen. Hoop dat je wat wijzer bent geworden van mijn reactie.

sneakynawal
27-01-2004, 22:01
Origineel gepost door Wolverine gewoon even een hart onder de riem steken aan al de dames die nog nooit een vriendje hebben gehad en hun eer hebben behouden. Hou vol! :)

Miss_Wafae
27-01-2004, 22:04
Daar hoef je helemaal geen compliment voor te geven want het is gewoon vanzelfsprekend dat je eer wordt behouden..Wel lief van je hoor maar mss dat dames denken van Yess..we doen het goed..Maar zo hoort het gewoon;)! :zwaai:

maghrebgirl20
27-01-2004, 22:22
Origineel gepost door Wolverine Pff het is ook nooit goed. Jullie vrouwen zijn de moeder van de volgende generatie. Ik wil dat de volgende generatie beter word dan deze: daarom moet de vrouw gesteund worden. ben het gewoon niet gewend van jou, snappie? ;) maar, bedankt dan maar :rolleyes: , want ik hoor bij de groep die nog nooit een vriend heeft gehad.

Sweet_Esma
28-01-2004, 10:02
Whuhahahaha :lol:

lady_khadija
28-01-2004, 19:53
Origineel gepost door Wolverine Pff het is ook nooit goed. Jullie vrouwen zijn de moeder van de volgende generatie. Ik wil dat de volgende generatie beter word dan deze: daarom moet de vrouw gesteund worden. hmmmmm, volgens mij was jij degene die ons steeds afkraakte?!! :rolleyes: but thnx anyway.......... :)

HoeBedoelJe
28-01-2004, 22:18
ik heb wel een vriendinnetje :o

sneakynawal
28-01-2004, 22:21
Origineel gepost door HoeBedoelJe ik heb wel een vriendinnetje :o Hoe bedoel je? :D

no_more
28-01-2004, 22:22
ik heb wel een vriendje gehad :zwaai:

ChOcOtOfFfF
28-01-2004, 22:23
Alle goede dingen komen van Allah alleen de slechte dingen van ons zelf. Insha Allah leidt en behoudt Allah ons dienaren en dienaressen op het rechte pad.....Ameen

HoeBedoelJe
28-01-2004, 22:27

Origineel gepost door sneakynawal Hoe bedoel je? :D zoals ik het zeg :D

Pagina's : [1] 2 3